HELP !! Ik ben zwanger van mijn 4e kindje .

06-03-2010 19:56 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beslissing is gemaakt

Bedankt voor de tips

Goetjes
anoniem_101284 wijzigde dit bericht op 10-03-2010 20:13
Reden: ben er uit
% gewijzigd
zielig als je het houdt? hoezo?

en volgens mij zijn er wel meer vrouwen die zo kort op elkaar zwanger raken.

wat vind je man ervan?

laat het eerst even goed bezinken. je zoontje is bijna 1,5 als de baby evt komt, dan is de situatie anders dan nu.
Niet hetzelfde meegemaakt, maar een knuffel voor de enorme schrik. En niet verantwoord? Dat bepaal je nog altijd zelf.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn moeder was na mij ook vrijwel meteen weer zwanger en mijn zusje is 10 maanden later geboren, wij zijn dus 2 maanden even oud. Zelf vind ik dat erg leuk, heb ook nog 2 oudere zussen die 2 en 3 jaar ouder zijn dan mij, mijn moeder is er goed doorheen gekomen met 4 meiden inder de 5!

Succes!
Lekker dom dan dat je weer bent gaan neuken zonder dat je anticonceptie gebruikte. En waarom heb jij of je man geen sterilisatie gedaan als jullie klaar waren? Kun je beter gelijk laten doen als je de boel laat weghalen, dan kom je tenminste niet nog 'n keer in deze positie.
Jou verhaal lijkt wat op die van mij.

Alleen bij mij ging het om mn 3de kindje waarvan ik zwanger werd dwars door de cerazette heen ( wat je voorgeschreven krijgt als je bv geeft)

Dochter was 3 maanden toen ik erachter kwam dat ik weer zwanger was en ik ben bevallen 2 weken na de eerste verjaardag van middelste dochter.

Het is druk maar had het voor geen goud willen missen en het gaat perfect ( als je even ziekte jongste dochter niet meetelt) en is soms ook wel weer makkelijk om ze zo dicht op elkaar te hebben aangezien je in principe alle spullen al hebt staan enzo

IK zeg je wel als je er niet helemaal achter staat om het weg te halen doe het niet daar ga je spijt van krijgen.

Zoals wij nu merken.. overal is wel een oplossing voor
elninjoo ze slikt de pil hoor!