HELP !! Ik ben zwanger van mijn 4e kindje .

06-03-2010 19:56 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beslissing is gemaakt

Bedankt voor de tips

Goetjes
anoniem_101284 wijzigde dit bericht op 10-03-2010 20:13
Reden: ben er uit
% gewijzigd
zielig als je het houdt? hoezo?

en volgens mij zijn er wel meer vrouwen die zo kort op elkaar zwanger raken.

wat vind je man ervan?

laat het eerst even goed bezinken. je zoontje is bijna 1,5 als de baby evt komt, dan is de situatie anders dan nu.
Niet hetzelfde meegemaakt, maar een knuffel voor de enorme schrik. En niet verantwoord? Dat bepaal je nog altijd zelf.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn moeder was na mij ook vrijwel meteen weer zwanger en mijn zusje is 10 maanden later geboren, wij zijn dus 2 maanden even oud. Zelf vind ik dat erg leuk, heb ook nog 2 oudere zussen die 2 en 3 jaar ouder zijn dan mij, mijn moeder is er goed doorheen gekomen met 4 meiden inder de 5!

Succes!
Lekker dom dan dat je weer bent gaan neuken zonder dat je anticonceptie gebruikte. En waarom heb jij of je man geen sterilisatie gedaan als jullie klaar waren? Kun je beter gelijk laten doen als je de boel laat weghalen, dan kom je tenminste niet nog 'n keer in deze positie.
Jou verhaal lijkt wat op die van mij.

Alleen bij mij ging het om mn 3de kindje waarvan ik zwanger werd dwars door de cerazette heen ( wat je voorgeschreven krijgt als je bv geeft)

Dochter was 3 maanden toen ik erachter kwam dat ik weer zwanger was en ik ben bevallen 2 weken na de eerste verjaardag van middelste dochter.

Het is druk maar had het voor geen goud willen missen en het gaat perfect ( als je even ziekte jongste dochter niet meetelt) en is soms ook wel weer makkelijk om ze zo dicht op elkaar te hebben aangezien je in principe alle spullen al hebt staan enzo

IK zeg je wel als je er niet helemaal achter staat om het weg te halen doe het niet daar ga je spijt van krijgen.

Zoals wij nu merken.. overal is wel een oplossing voor
elninjoo ze slikt de pil hoor!

Famotje, op zich kan het niet zoveel kwaad hoor. Hooguit dat je ijzergehalte was lager zal zijn maar dat is op te lossen. Ik snap dat het schrikken is maar denk goed na voordat je wat besluit.
Op zich is het niet vreemd om nu weer zwanger te zijn, het komt veel vaker voor. Leuk, dan kunnen de 2 kinderen later met elkaar spelen, want ze zullen vaak te klein zijn voor hun andere broer/zus.
quote:elninjoo schreef op 06 maart 2010 @ 20:06:

Lekker dom dan dat je weer bent gaan neuken zonder dat je anticonceptie gebruikte. En waarom heb jij of je man geen sterilisatie gedaan als jullie klaar waren? Kun je beter gelijk laten doen als je de boel laat weghalen, dan kom je tenminste niet nog 'n keer in deze positie.Ze gebruikte toch de pil? Eerst maar eens lezen voor je weer met je oordelen binnen komt denderen.

Lekker dom dan dat je weer bent gaan neuken zonder dat je anticonceptie gebruikte. En waarom heb jij of je man geen sterilisatie gedaan als jullie klaar waren? Kun je beter gelijk laten doen als je de boel laat weghalen, dan kom je tenminste niet nog 'n keer in deze positie.Put a sock in it!

Lekker dom dan dat je weer bent gaan neuken zonder dat je anticonceptie gebruikte. En waarom heb jij of je man geen sterilisatie gedaan als jullie klaar waren? Kun je beter gelijk laten doen als je de boel laat weghalen, dan kom je tenminste niet nog 'n keer in deze positie.

Leer lezen ze was aan de pil!

en verder bemoei je toch eens niet met topics waar je niks te zoeken hebt vooral niet als TO zich toch al even geen raad weet.

Dat je anti kinderen bent weet nu zo'n beetje iedereen wel dat hoef je echt niet verder te bewijzen
hallo bedankt voor jullie reactie

Ja mijn man ziet het niet zo zitten omdat hij net zn eerste kindje heeft gekregen ben namelijk eerder gehuwd geweest en daar zijn mijn 2 oudste kinderen van .

Ik heb net met zn moeder gesproken en die zegt dat abortus niet kan maar die mening deel ik wel met haar . Maar toch denk ik er wel aan . Ik ben bang maar ook voor mn jongste krijgt hij zn aandacht wel als de baby er is en ga zo maar door
Hier schelen de jongste twee bijna een jaar. In de kraamtijd van de jongste hebben we de eerste verjaardag van de derde gevierd.

Snel achter elkaar kinderen krijgen kan prima. Het wordt niet geadviseerd, maar het is goed te doen. Voor je gevoel ben je alleen heel lang zwanger aan het einde.

Zielig als je het houdt snap ik niet eigenlijk. Zielig voor wie? Voor je oudste twee, voor de derde, voor het nieuwe kindje, voor jezelf?

Ik snap dat je schrikt. Bij ons kwam de vierde ook zonder planning en dat was even wennen. Maar ze was en is meer dan welkom. Druk maakt weinig verschil tussen drie en vier kinderen. Met drie kinderen is het ook druk. Die vierde ging hier gewoon meteen mee in het ritme.

Laat het eerst even bezinken en praat met je man erover. Of jij en je gezin dit aankunnen is iets dat alleen jij en je gezin kunnen bepalen. Ik kan je alleen maar uit ervaring zeggen dat een groot gezin goed te doen is en een absolute uitdaging.
MILF in the making ;-)
je moet nu toch ook je aandacht verdelen tussen je drie kinderen? dat gaat met 4 dan ook heus wel lukken.

Jullie moeten samen de beslissing nemen, maar neem die niet overhaast.
quote:jaimie schreef op 06 maart 2010 @ 20:09:

[...]

Ze gebruikte toch de pil? Eerst maar eens lezen voor je weer met je oordelen binnen komt denderen.Er staat borstvoedingspil. Niet echt duidelijk dan dat dat blijkbaar 'n anticonceptiepil is. En als het 'n hormoonarme pil is kun je als leek toch ook wel op 2 vingers natellen dat die dan niet erg betrouwbaar kan zijn.
LE-ZEN Nien.

Ik vind het niet zielig (waarom?) en het is heus wel verantwoord, je moet het alleen niet elke keer doen lijkt me.
Elninjoo, op deze pijler weten we dat een borstvoedingpil een anticonceptiepil is. ;)
Famotje, mijn man is ook niet de biologische vader van mijn oudste twee kinderen (inmiddels hebben we wel gezamenlijk gezag en staan ze officieel op zijn naam). Ook hij schrok wel even. Voor hem was het helemaal nieuw natuurlijk. Inmiddels wil hij er nog wel een paar bij (maar ik niet en die komen er dus ook niet). Het went echt wel. Gewoon even laten bezinken.

En elninjoo, zoek eens een andere hobby meid. Je wordt een beetje voorspelbaar zo.
MILF in the making ;-)
@elninjoo

Ik was tot gisteren aan de pil ;) En dan kom jij nog even leuk doen hier tegen mij net je neuken dit dat . Sterilisatie mag ik nog niet ze vonden mij te jong ik ben 26 jaar . Maar dat zou hier na wel kunnen denk ik zo .

Lees eerst goed en zet er dan je mening neer .

Ben die mensen zoooo zat he die hun oordeel al klaar hebben liggen .

Ik kom hier voor vrouwen die zo iets soort gelijks hebben meegemaakt en niet voor zulke domme reacties .

NOG EEN FIJNE DAG ELNINJOO
mosterd

Lekker dom dan dat je weer bent gaan neuken zonder dat je anticonceptie gebruikte. En waarom heb jij of je man geen sterilisatie gedaan als jullie klaar waren? Kun je beter gelijk laten doen als je de boel laat weghalen, dan kom je tenminste niet nog 'n keer in deze positie.Ik vraag me af wie hier nu zo dom is.
quote:elninjoo schreef op 06 maart 2010 @ 20:14:

[...]

Er staat borstvoedingspil. Niet echt duidelijk dan dat dat blijkbaar 'n anticonceptiepil is. En als het 'n hormoonarme pil is kun je als leek toch ook wel op 2 vingers natellen dat die dan niet erg betrouwbaar kan zijn.Als je er nou geen verstand van hebt, bemoei je er dan niet mee...het staat zo onnozel.
quote:famotje schreef op 06 maart 2010 @ 20:18:

@elninjoo

Ik was tot gisteren aan de pil ;) En dan kom jij nog even leuk doen hier tegen mij net je neuken dit dat . Sterilisatie mag ik nog niet ze vonden mij te jong ik ben 26 jaar . Maar dat zou hier na wel kunnen denk ik zo .

Lees eerst goed en zet er dan je mening neer .

Ben die mensen zoooo zat he die hun oordeel al klaar hebben liggen .

Ik kom hier voor vrouwen die zo iets soort gelijks hebben meegemaakt en niet voor zulke domme reacties .

Dan heb je mooi pech dan dat ik toevallig jouw topic open, want 'n openbaar forum kun je van iedereen reacties verwachten en niet alleen van mensen die met je mee huilen.

Zou niet graag in jouw schoenen staan: 26 en dan al 3 keer geworpen en als je dit niet weg laat halen nog 'n 4e keer ook. Kanonne!
Ach, bij het woord 'kind' spelen Ellies hormonen zo op dat rationeel logisch nadenken niet meer mogelijk is.
quote:misschicken schreef op 06 maart 2010 @ 20:18:

[...]

Als je er nou geen verstand van hebt, bemoei je er dan niet mee...het staat zo onnozel.Als ik me er niet mee had bemoeid had ik het nog niet geweten he? Nu heb ik in elk geval nog wat opgestoken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven