help me! Zou dit kunnen?

31-05-2010 09:45 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello...

ik hoop dat jullie het weten...

Op dag 6 van m'n cysl;us heb ik sex gehad met een jongen maar hij is niet in me klaar gekomen...voor zingen de kerk uit dus. Normaliter heb ik een cyclus van 27/28 dagen. ik was op dag 5 nog ongesteld. Zou ik zwanger kunnen zijn geworden van deze keer?

Hoop op jullie reacties....
Ja hoor Gefeliciteerd, het wordt een drieling. Twee meisjes en een jongen.
Mijn glazen bol zegt niet alleen dat het zou kunnen, maar die zegt dat je zekersteweten zwanger bent van een 3ling.
Ja, dat kan. Haal een morning after pil als je niet zwanger wil worden.
???Misschien ook een SOA opgelopen? Wat dacht je van condooms...dom, dom, dom...
quote:tilalia2 schreef op 31 mei 2010 @ 09:46:

Ja hoor Gefeliciteerd, het wordt een drieling. Twee meisjes en een jongen.Die van jou ook al?
Lieverd, doe een test.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
In theorie kan je natuurlijk altijd zwanger worden. Heb je al een morning after pil geslikt? (als je niet zwanger wilt worden natuurlijk.

Zo niet, doe dat dan zo snel mogelijk: je kunt hem gewoon ophalen bij de apotheek, zonder recept. Hoe langer je wacht, hoe minder goed hij werkt.
quote:nazife schreef op 31 mei 2010 @ 09:46:

Mijn glazen bol zegt niet alleen dat het zou kunnen, maar die zegt dat je zekersteweten zwanger bent van een 3ling.

En als twee glazen bollen het tegelijkertijd zeggen, dan is het zo, toch?

Oh wacht. Ik krijg nog iets door over soa's.

Gefeliciteerd! Je het gonorroe!
quote:nazife schreef op 31 mei 2010 @ 09:46:

[...]

Die van jou ook al? Jep. En dan is het zo, toch?
quote:twijfelaar12345 schreef op 31 mei 2010 @ 09:45:

Hello...

Op dag 6 van m'n cysl;us heb ik sex gehad met een jongen maar hij is niet in me klaar gekomen...voor zingen de kerk uit dus. Normaliter heb ik een cyclus van 27/28 dagen. ik was op dag 5 nog ongesteld. Zou ik zwanger kunnen zijn geworden van deze keer?

1) doe een SOA test

2) doe een zwangerschapstest

3) ga een boek lezen over geslachtsziektes en anti-conceptie (ja, ik weet het, een moeilijk woord. Het gaat over hoe NIET zwanger te worden en hoe je voorkomt dat je aids of een andere ziekte krijgt).

4) grow up
quote:tilalia2 schreef op 31 mei 2010 @ 09:47:

[...]

Gefeliciteerd! Je het gonorroe!Dan is het 100 procent zeker ja.
Ik voorzie een Siamese tweeling. Je wordt wereldnieuws!
Dan toch zeker een Siamese drieling?
De kans lijkt me minimaal. De kans dat je zwanger raakt zonder zaadlozing is al erg klein, de kans dat je zwanger raakt op dag 5 van je cyclus is ook minuscuul. Maar hee, er zijn wel gekkere dingen gebeurd en jij zal maar net degene zijn tegen wie het lot tot in het uiterste samenspant.

Dus, doe een test als je niet ongesteld wordt en gebruik de volgende keer braaf een condoom.
quote:delphicat schreef op 31 mei 2010 @ 09:50:

Dan toch zeker een Siamese drieling?Bestaan die?
quote:delphicat schreef op 31 mei 2010 @ 09:50:

Dan toch zeker een Siamese drieling?Als ze even haar slijmdraden wil inleveren dan kan ik het even checken.
Beste twijfelaar,

Het is niet heel erg slim om seks te hebben zonder voorbehoedsmiddel, vooral als je (nog) geen kinderen wilt, of een soa op wil lopen. Maar goed, wat gebeurd is is gebeurd.

Hoe zit het nu? Ben je nu overtijd of zit je nog midden in je cyclus? Wanneer je overtijd bent zou ik voor de zekerheid even een testje halen, wanneer je nog midden in je cyclus zit is het heel lastig. Ben helaas niet helderziend en kan er dan ook geen zinnig woord over zeggen. Ja het kan dat je zwanger bent, maar er is net zo'n grote kans dat je het niet bent.

Veel succes, en schiet niet teveel in de stress, want daar kan je menstruatie ook van uitblijven.
quote:nazife schreef op 31 mei 2010 @ 09:53:

[...]

Als ze even haar slijmdraden wil inleveren dan kan ik het even checken.Dan moeten ze wel plonken.
Ja hoor, kan zeker.!

Waar was het condoom ? (ook voor SOA's!!)

En daarnaast de pil b.v.?
quote:twijfelaar12345 schreef op 31 mei 2010 @ 09:45:

Hello...

Nee, je kunt niet zwanger zijn, op dag 6 heb je geen eisprong als je op dag 5 nog ongesteld was.

Hoe oud ben je?

Laat je eens voorlichten, anders.
En ook op dag 7 en 8 niet, zo lang leven zaadcellen.

Als jij een regelmatige cyclus hebt van 27/28 dagen, ben je vanaf dag 12 tot 18 (ik neem het ruim) vruchtbaar.
quote:tilalia2 schreef op 31 mei 2010 @ 09:47:

[...]

.

Gefeliciteerd! Je het gonorroe!laten we het hopen, het kan altijd erger.
Zwanger... zou kunnen maar is niet heel waarschijnlijk.

Een SOA is aannemelijker.
Periodieke onthouding is niet een heel betrouwbaar voorbehoedsmiddel, Yasmijn. Ook niet als je cyclus heel regelmatig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven