Help, Spruw, zoek naar de gouden tip...
vrijdag 20 maart 2009 om 06:53
Hoi,mijn meisje van 9 maanden heeft voor het eerst spruw. Nu heb ik van de dokter Nystatine gegeven.Probleem is dat ze nadat ze dat heeft gehad, ze erg geweldadig overgeeft dus zie ik dat spulletje niet zo zitten. Ik heb ook creme voor mezelf dus dat is wel ok, zoek echt alleen iets voor de baby. Iemand nog tips?
vrijdag 20 maart 2009 om 07:12
kijk eens op www.borstvoeding.com en dan bij het protocol candida albicans en spruw. Staan heel erg veel tips.
Heb het zelf 3 keer gehad met mijn zoontje (en nu waarschijnlijk weer) dus ik weet hoe vervelend het is. Heb nu even geen tijd voor een uitgebreide reaktie want ik moet gaan werken, maar ik raad je aan om die site eens goed door te spitten.
Heb het zelf 3 keer gehad met mijn zoontje (en nu waarschijnlijk weer) dus ik weet hoe vervelend het is. Heb nu even geen tijd voor een uitgebreide reaktie want ik moet gaan werken, maar ik raad je aan om die site eens goed door te spitten.
vrijdag 20 maart 2009 om 07:26
Bloempje ogenschijnlijk had yammini er geen "last" van.
alleen wat witte aanslag in het mondje, maar het leverde haar geen problemen op met drinken en ze was ook niet jammerig dat het zeer deed.
ik was er met de miconazol snel vanaf, twee dagen topless in huis rond gelopen. want ee Tshirt was al snel te gevoelig
maar de frisse lucht en de creme hielpen als n tierelier !
alleen wat witte aanslag in het mondje, maar het leverde haar geen problemen op met drinken en ze was ook niet jammerig dat het zeer deed.
ik was er met de miconazol snel vanaf, twee dagen topless in huis rond gelopen. want ee Tshirt was al snel te gevoelig
maar de frisse lucht en de creme hielpen als n tierelier !
vrijdag 20 maart 2009 om 13:55
Miconazol sloeg bij mij niet aan (met een paar dagen moet je wel verbetering voelen), toen heb ik iets sterkers gekregen (weet de naam niet meer) en voor mijn kindje daktarin. Vies plakspul maar het werkte wel. Ook als je kind veel spuugt. Hopelijk ben je er snel vanaf want het doet echt vreselijk veel pijn!