Help, Spruw, zoek naar de gouden tip...

20-03-2009 06:53 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,mijn meisje van 9 maanden heeft voor het eerst spruw. Nu heb ik van de dokter Nystatine gegeven.Probleem is dat ze nadat ze dat heeft gehad, ze erg geweldadig overgeeft dus zie ik dat spulletje niet zo zitten. Ik heb ook creme voor mezelf dus dat is wel ok, zoek echt alleen iets voor de baby. Iemand nog tips?
ik heb daktarin van de dokter gekregen voor mn meisje
en op mn tepels smeerde ik miconazol op advies van Qwertu
kijk eens op www.borstvoeding.com en dan bij het protocol candida albicans en spruw. Staan heel erg veel tips.

Heb het zelf 3 keer gehad met mijn zoontje (en nu waarschijnlijk weer) dus ik weet hoe vervelend het is. Heb nu even geen tijd voor een uitgebreide reaktie want ik moet gaan werken, maar ik raad je aan om die site eens goed door te spitten.
Zal ik straks eens doen, alvast bedankt. Micronazol smeer ik dus bij mezelf ook! Hoe lang duurt dit normaal? Het doet zo'n pijn bij mij, durf niet eens te denken hoeveel pijn het haar moet doen..
Bloempje ogenschijnlijk had yammini er geen "last" van.

alleen wat witte aanslag in het mondje, maar het leverde haar geen problemen op met drinken en ze was ook niet jammerig dat het zeer deed.

ik was er met de miconazol snel vanaf, twee dagen topless in huis rond gelopen. want ee Tshirt was al snel te gevoelig

maar de frisse lucht en de creme hielpen als n tierelier !
Ik hd eerst nystatine, dat hielp niet, en toen daktarin, zowel voor mezelf als mijn dochter (plakspul trouwens!), en toen waren we er vanaf.

Sterkte!
daktarin hielp heel snel en goed bij ons
Wij hebben molcosan van Dr.Vogel gebruikt. tepels met een watje en de melkwei na het voeden afvegen en het mondje met een wattenstaafje met een beetje van hert goedje!
Miconazol sloeg bij mij niet aan (met een paar dagen moet je wel verbetering voelen), toen heb ik iets sterkers gekregen (weet de naam niet meer) en voor mijn kindje daktarin. Vies plakspul maar het werkte wel. Ook als je kind veel spuugt. Hopelijk ben je er snel vanaf want het doet echt vreselijk veel pijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven