Help! Wat eten we vandaag?

10-01-2009 09:06 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter eet nu geregeld met ons mee. Dat komt niet altijd uit omdat mijn man wel eens laat van zijn werk komt, te laat voor dochter om te eten in ieder geval.

maar als t zo uitkomt eten we met zn 3en heel gezellig.

Maar soms heb ik totaal geen inspiratie meer om te bedenken wat we nú weer moeten eten!

Wie heeft goede tips?
Kijk eens op andere topics in de pijle Eten
Eens met Zusenzo, bordenvol ideeen te vinden op de eetpijlert.
Laat je door de AH inspireren door dagelijks je boodschappen voor de maaltijd te gaan kopen. Als je dingen ziet liggen, weet je vanzelf waar je trek in hebt.
AH heeft een leuk kookboek met recepten voor kinderen en ook voor het hele gezin.

Vond je het voor dat je dochter mee-at ook al lastig om te bedenken wat je gaat eten? Zo niet, gewoon wat je toen ook at. Alleen wat voorzichtiger met kruiden, zout en peper of er later bij doen als ze nog geen 1 is.
Ja, daarvoor vond ik het ook al lastig om elke dag wat anders te eten, we lusten in principe alles, dus daar ligt het niet aan... Heb alle knorr wereldgerechten (dat breekt zo lekker de week) al gemaakt, maar dan krijgt dochter een potje.

Bertje , bedankt voor de tip van het kookboek, die ga ik even opzoeken.
Dat boek heeft Opperdepop en is niet altijd verkrijgbaar. Maar wel heel leuk, met veel goede ideeën.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven