Het geheime genootschap van het 2e streepje ;)

29-03-2009 17:02 4928 berichten
Hier issie dan! Zal het schema hier nog even heenhalen.

Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam Sinds DatumBijz.Vakantie

Mexx25Okt.083/08/09Bijna met verlof!sept.

Ik30Dec.0813/09/0920wk echo: alles goed! een meisje!

Maya23Sept.0823/09/0920wk echo: alles goed!18/7-2/8 vakantie: klussen (in huis!!)

Duvel26Nov.0801/10/0920 wk echo: alles goed! Een jongetje!

Charlotte24Nov.0819/10/0920 wk echo gehad, alles goed!

Justdeb25Okt.0819/10/093/7: VK10/8 - 31/8

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.0822/10/09

Fanatic28Nov.0816/11/0920 wk echo: alles goed!

Husky28Dec.08 14/11/0920 wk echo:alles goed! 30/7: VKAl gehad...

party29Jul.0724/11/0920 wk echo: alles goed! 24/7: VK11/8-26/8: Dom.Republiek

Riz26Okt.0815/12/0922/7: 20 wk echo

Thee26Sep.0812/01/1028/8: 20 wk echo!

Yaya27Dec.0802/02/10

GW32Jan.0916/02/10 25/7-1/8: Schier 22/8-30/8:?

Becky30Dec.0817 juli 27/7 - 23/8: Frankrijk

Erine24Dec.0831 juli 27/7: vakantie 28/7: TROUWEN!

Poll30Nov.0830 juli Onderzoeken lopen....15/6 -30/6

Momo31Sept.083 aug

Rainbow30Nov.085 aug 17/6 - 27/6: Turkije

Specu30Nov.08 12/7-30/7: Hongarije

Mariss27Nov.08 Dupheston 3/8 - 24/8: Frankrijk

Annika29Jan.09 28/6 - 15/7: Italie

Mulan33Nov.08 3/7 - 10/7

Kath32Jan.09 Pauze...Aug.

Alle reacties Link kopieren
Foto gezien Lief ...
Klinkt best goed zo'n dag! Hoe laat ga trouw je? En hoe laat is de fotosessie? Want dan moeten we inderdaad duimen voor goed weer.
Vriend en ik zijn ook jeugdliefdes, zijn nu bijna, 31 juli, 10 jaar samen. En laten mijn playdays net dan vallen Dat is toch de beste bezegeling van die 10 jaar: een kindje maken!

Maar wat Rainbow zei: voor ons voegt trouwen ook niet zoveel toe. Ik vind het vooral een erg dure aangelegenheid. Maar misschien dat we wel trouwen als ik zwanger ben, een klein feestje/etentje met familie ofzo. Maar het zou ook kunnen dat we voor geregistreerd partnerschap gaan kiezen.

Ik wil t.z.t. wel het een en ander gaan vastleggen. We hebben nu alleen een samenlevingscontract.
Ja ik hoop dat het een geslaagde dag wordt! We trouwen om twee uur, dus kunnen we nog een beetje rustig aan doen 's morgens. We hebben niet echt een fotosessie, zelf hou ik niet zo van die gemaakte geposseerde foto's. Dus er worden gewoon zo wat leuke foto's gemaakt en misschien dat we onderweg naar Mechelen nog ergens stoppen om in het veld ofzo nog een leuke foto te maken. Zoiets moet het worden. hebben volgende week nog een afspraak met de fotograaf.
nou de foto's, wel alle twee staan erop hoor!
Nou Annika dat zou wel heel mooi zijn he, was deze week ook al stiekem aan het hopen dat de 8 voor ons een mooi getal is. 8 jaar bij elkaar en dan in de 8e maand (van het proberen) zwanger worden!!

Annika je kunt trouwen echt zo duur maken als je zelf wilt hoor, ben ik ondertussen ook wel al achter gekomen. Wij hebben best een redelijk budget volgens mij.
Beck, foto's gezien. Ze zijn echt lief!

Erine, ok, ik duim in ieder geval voor mooi weer dinsdag 28 juli om 14.00 uur. En ach, ook al regent het, wat maakt het uit. Het is tenslotte jullie mooiste dag, wat er ook gebeurt.

Heeee Annika, da's ook een mooie dag dan om een kindje te maken. Dan duim ik ook nog maar voor een goede sexdag de 31e. Dat het dan maar raak mag zijn voor jullie!
Rain heeft wat te duimen de komende tijd! Is ook wel zo, maar een beetje weer is natuurlijk mooi meegenomen!
Erine, wat zitten we toch raar in elkaar he. Zo heb ik al zitten denken dat deze ronde, ronde 10 dus, voor ons wel mooi zou zijn. Refererend naar mijn echte naam natuurlijk, en 10 is dan ook meteen de naam die mijn vriend vaak gebruikt voor mij.
Hihi ja wel grappig eigenlijk, en nu maar hopen dat dat wishful thinking ook nog uitkomt..

Zal heel hard duimen voor een mooie ronde 10!
Volgens mij moeten we ons nu wel een beetje druk gaan maken om een nieuwe naam voor ons topic. Want we hoeven nog mar 91 berichten....

Volgens mij zou Momo de nieuw TO worden toch??
Jaa Momie wordt onze nieuwe To, toch?. Doen we weer een nieuwe stemronde op Hyves? Moeten wel een beetje voort gaan maken inderdaad.
Zo, het is weekend! Ik zat net even op het terras, ga ik naar de wc en zit er gewoon bloed in mijn broek!

Das wel een dag of 12 te vroeg. Nu even afwachten, want volgens mij zou het rond deze tijd (paar dagen na sex) een innestelingsbloeding kunnen zijn. Ik ga mezelf maar niet gek proberen te maken, maar goed, we weten allemaal hoe moeilijk dat is.

Klopt toch, dat je, indien je een innestelingsbl. hebt, die rond de 20ste dag van je cyclus krijgt? Zit nu op dag 17. Ben benieuwd. Einde ego.

Ik zal ook duimen voor mooi weer op de 28ste. Zou ook wel willen trouwen, maar heb het geld er niet voor (over). En zowel mijn ouders als de ouders van mijn vriend kunnen niet met elkaar door een deur, dus dat werkt ook niet mee. Misschien doen we het een keer met een klein clubje op de gratis ochtend in ons stadsdeel. Maar dan moet ie me eerst vragen. Komt allemaal wel. Eerst 'project kind maken' even afronden

Fijn weekend allemaal en duim voor me (de vellen hangen eraan van dat duimen voor iedereen, hahaha).

Had gisteren en vandaag een betere dag te pakken.
zo, ben even twee dagen weg en jullie lullen gewoon pagina's vol....

Maar ik word wel gemist! Altijd leuk om te lezen! Ik had 2 dagen cursus dus ben er net pas weer maar ik wou even kijken hoeveel smileys erbij zijn gekomen sta ik verdorie nog steeds als laatste smiley. voor annika, mulan en becky (alhoewel ik er gewoon vanuit ga dat becky over 2 dagen een positieve test heeft!)

De rest ben ik even vergeten..... was te veel
kijk rain! das the spirit, ronde 10, ik duim voor je.

Ik had het ook al geopperd een nieuw topic onder de naam "het gouden ei" Maar das aan Momo natuurlijk, want die opent het nieuwe topic.

Ladies ik ga afsluiten, mijn allerliefste is thuis en wil hem natuurlijk ook aandacht geven. Bis morgen denk ik!

Bedankt voor de opbeurende woorden
Je klinkt inderdaad al een heel stuk beter Poll, wat fijn zeg. Jaa ik ga heeel hard duimen dat dit een innesteling is. Oooh vind het nu al spannend. Zou het zo fijn voor jullie vinden!

Lief dat je gaat duimen voor mooi weer. Ja en dat ouders gedoe hebben we hier ook, maar die moeten zich maar gedragen voor een dag!
oh lieve gw, ik ben al ongesteld, helaas pindakaas.

Fijne avond allemaal!
Heeeee Polleke, je klinkt inderdaad weer ietsje beter nu! Hopenlijk blijven die betere dagen nu gewoon komen. En, wat nog veel belangrijker is.......de innesteling. Nou, volgens mij kan dat inderdaad op dag 17 hoor. Spannend!!! Ik duim dus ook voor jou voor een positieve test op 30 juli.

Welkom terug GW! Ja, we zijn lekker bezig geweest hier!
He daar is gw! Leuke cursus gehad?

Topic titel maakt me niet zo veel uit Becky, komt wel goed! Blijf natuurlijk heel hard voor je duimen, voor de volgende ronde alvast dan he!!

Vriendje komt als het goed is ook zo thuis, dus ben ook zo weg. Baaai allemaal ..
oh, sorry becky, daar had ik over heen gelezen, was ook zoveel dat jullie geschreven hadden!

Cursus was heel leuk, vooral ook veel zelf doen. Drukprogramma, heb niet eens kunnen genieten van het zwembad in mijn hotel!

Waar is momo? Dit topic gaat zo wel heel hard...
Ik vind het gouden ei ook wel leuk ja! En als we nog even zo doorgaan dan hoeven we niet eens meer te stemmen, dan zitten we zo al aan de 5000.

Moet Momo morgenochtend maar even regelen dan. Ze ligt nu al lekker te slapen want ze was een beetje moe.

En ook ik ga er een eind aan breien, mijn vriendje is dan wel thuis maar zit een vaag schietspel te doen. Tijd om die console uit te zijn hand te rukken en eens even flink...nou ja, je weet wel. Ik bedoel, kan maar vast wat zaad klaarliggen natuurlijk!

Fijne avond nog. Dikke kus!
Och lieve Poll, ik hoop het zo voor je! Fijn dat je een betere dag had vandaag!
Ghehe, nou Rain is nu een kindje aan het afdwingen terwijl vriend rustig doorgamet... *visualiseert*

Ik ben heulemaal trots, heb vanavond 60 baantjes gezwommen! Heerlijk om weer eens wat te doen na drie weken op mn luie reet te hebben gezeten/gelegen... zwemmen was de enige sport die de fysio kon aanraden ivm rug. Was echt lekker!

Daarna nog even geborreld met vriendinnetje, en nu net thuis.

Nog even kijken hoe het hier is, en ook lekker vroeg onder de wol! Kan altijd zo lekker slapen na zwemmen

Truste iedereen, tot morgen!

Ohw, ik vind het gouden ei ook prima... ik hoop dat moom snel de rest van de hysterie toe mag voegen.

ben ik! met nieuw topic!
Top, ik ga zoeken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven