Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
een vriend van bij heeft t in amerika opgelopen...
He bah, echt waar??

Mmmm, dat vind ik dan weer even minder....

Maar da's dan wel weer weg als ik kom toch?
vriendin van mij zit nu ook 4 weken in de states. ik zet haar ook maar even in quarantaine inderdaad.
He Lieverds,

Heb even snel bijgelezen. Een hele dikke voor jullie. En duimen voor zon morgen he!

Doe mijn best om gauw een foto te plaatsen.

Dikke kus van mij....
erinetje, lievie. meis. echt ONWIJS veel plezier morgen, en daarna bergen geluk!
erine wat leuk dat je er nog even bent, heeeeeel veel plezier morgen!! en vannacht goed slapen he!

rain doe je wel voorzichtig dan in londen? dat zijn geen grappen als ik dat zo lees hier, en we willen niet dat je ziek terug komt!!

ik, lukt het een beetje om rustig aan te doen vandaag? is het gerommel al wat minder? je bent dus al aan het aftellen, spannend hoor!

poll voor jou, dat soort opmerkingen kun je natuurlijk echt echt echt niet gebruiken he. fijn dat je je goed voelt bij die acupunctuur. en wat zou het super zijn als je over 3 dagen gewoon een positieve test in handen hebt... ik duim heel hard voor je.

marriss ook een voor jou, nou weer 21 dagen tsss. wel lief van je vriend trouwens. hopelijk werkt de vakantiestemming goed dadelijk en heb je die kuur gewoon niet meer nodig.

momo goed te horen dat het met je pols beter gaat. wel effe blijven oppassen he!

hier verder geen nieuws, behalve dat we 't weekend een poging gedaan hebben wat schilderijtjes op te hangen in het kamertje. blijkt die muur zo slecht te zijn, dat je de pluggen zo weer uit de muur kunt trekken... leuk he een huis uit 1932..
Ben ik ook weer heel even

Erine: K wens je heeeeeel veel plezier morgen, en hoop dat jullie een supermooie dag hebben! K zal duimen voor mooi weer!!

Geniet ervan!

Marriss: Jeetje wat balen zeg dat je nu ineens ongesteld word midden in de kuur.. Hopelijk heeft je huisarts gelijk, en komt er nu regelmaat in! Of beter nog, als je terug komt van vakantie, dat het dan gewoon 100% raak is!! voor jou.

Polleke: ook een . dat wil je natuurlijk echt niet horen he!

Ik duim ook heel hard voor je dat je deze week een positieve test hebt!!

IK: doe rustig aan he! Ben benieuwd wat de vk erop zegt! Misschien is je kindje nog aan het draaien, of heb je last van indalingsweeën?? Van dat laatste kun je je volgens mij ook best goed beroerd enzo van voelen!

Hier alles verder oke, alweer 28 weken nu.. Kindje is erg druk vandaag, voel het de hele tijd heen en weer bewegen en schoppen (en zie het aan de buitenkant ook)

Alleen dat vocht vasthouden he..pfff..
Zit al een uur in mn hardloopkleren, maar krijg mn reet niet van de bank af...
en toch nog wezen hardlopen gisteren of op de bank blijven hangen marriss??

vandaag is het erine's trouwdag, jiehoee!

ik, succes bij de verloskundige vandaag, laat je nog effe horen wat zij er van denkt?
Niet meer gelopen... het regende bijna de hele avond dus ben maar onder de zonnebank gegaan

Ik, succes!! Wel even laten weten he!!

Erine, enjoy!!

Fijne dag allemaal...
morgen meissies!!!

weinig te melden.

klopt de tabel nog? zag dat we twee marrissen hadden. oeps!
hoi hoi!

Je zou maar gaan trouwen vandaag!!!

Momo, tabel ziet er weer geweldig uit! Je bent goed bezig.

Hier ook weinig te melden. Ben op het werk maar heb zoooooooooooooooooooooooooooooooo geen zin....

Nou ja, morgenochtend thuis, s'middags lekker vrij en vrijdag ook weer vrij. Denk dat ik het wel ga redden. En t'is al bijna 16.00 uur toch? please....
Ondanks dat ik geen chocolade kan maken van de tabel, ben ik zeer vereerd dat ik er 2x in sta/stond

Zet mijn pisdag maar op 22 aug. Moom. Er vanuitgaande dat ik vanaf nu een kneitersregelmatige cyclus heb

Pfff...ben zoo aan het aftellen!! Net mn bureaulades even uitgemest, wat voor troep je daarin tegenkomt...
Ja Rain, het is bijna 16u!! Ik pleeaasse met je mee
hoe bedoelt u, geen chocolade kan maken van de tabel!?

doen die mooie smilies het nog steeds niet op je werk??? ik heb er nu een speciale voor erine ingezet, die is gelinkt vanaf hyves, dat zal wel weer probleempjes geven.... sollie. nouja, morgen issie weg zullen we maar zeggen!

je dag zet ik er in!

rain, hier nog een met WOG.
and up!!!!!!
and down...

Is dit ochtendgymnastiek?

p.s. wat is WOG??
sit ups of push ups aan het doen?
Werk-Ontwijkend-Gedrag
Ooooh, ja inderdaad dan heb ik ook WOG.

Zit al bijna de hele morgen te internetten. Heb even treinkaartjes en een ov kaart voor Londen besteld.

Annika, heb besloten om toch geen Oyster ding te kopen maar een travelcard voor 7 dagen (was goedkoper dan 1 van 3 dagen en 2 van 1 dag), Kan ik gewoon onbeperkt reizen en hoef ik niet te letten op het feit of er nog geld op de kaart staat enzo. Ben altijd al een beetje van het makkelijke zeg maar.
Heb hier(thuis) al wat werk verzet,ligt nu een cake in de oven.Maar eh jullie zijn al klaar met jullie oefeningen???
rain, ik had ook een travelcard !!! Werkte echt super
hier meldt zich ook een wogger! ben ook zo moe zeg, als ik 's ochtends wakker word denk ik waar zal ik eens wat energie vandaan halen om op te staan... ben vandaag al een uur later begonnen maar helpt ook niet echt, en ik ga toch echt niet laat naar bed of zo, gister kwart over 10... *einde geklaag*

party, cake gelukt? kunnen we al komen proeven?

momo ik vind de tabel helemaal goed! de jompels jompelen allemaal netjes in de maat, als ik op het werk kijk en thuis ook!
husk, jij hebt dat ook, zo moe. ik ook joh, niet normaal. gisteren voor 10 uur gaan slapen. bij mij komt het door twee kattebeesten die de laatste nachten nogal druk zijn geweest.

fijn dat de tabel goed gaat. jij overmorgen weer op controle!
Hee husk,ja de cake is gelukt.....

Wie wil er een plakje???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven