Het Gouden Ei
zaterdag 18 juli 2009 om 10:23
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
zaterdag 1 augustus 2009 om 13:51
quote:speculaas78 schreef op 01 augustus 2009 @ 11:57:
Hier verder ook geen nieuws. Ik heb deze maand, net als elke maand, weer het idee dat het deze keer toch ECHT gelukt moet zijn. Maarja, ik moet nog even afwachten.ik heb het deze maand ook heul sterk.... waarom, geen idee. zo veel sex is er niet eens geweest. en qua timing niet echt opgelet... ben bang voor weer een enorme teleurstelling volgende week!!!
en daar was die al. ga even in een hoekje zitten janken geloof ik
Hier verder ook geen nieuws. Ik heb deze maand, net als elke maand, weer het idee dat het deze keer toch ECHT gelukt moet zijn. Maarja, ik moet nog even afwachten.ik heb het deze maand ook heul sterk.... waarom, geen idee. zo veel sex is er niet eens geweest. en qua timing niet echt opgelet... ben bang voor weer een enorme teleurstelling volgende week!!!
en daar was die al. ga even in een hoekje zitten janken geloof ik
zaterdag 1 augustus 2009 om 14:06
zaterdag 1 augustus 2009 om 17:17
Heee Momo, life sucks!! Wat ontzettend klote dat het weer niet gelukt is. Ik baal echt met je mee. Ik heb er op dit moment ook heel veel moeite mee met het hele zwanger worden. Denk er bijna de hele dag door aan en da's niet goed natuurlijk. Maar het lukt me niet om er niet aan te denken helaas.
Ik hoop echt voor je dat het heel snel op de natuurlijke weg gaat lukken! Hele dikke knuffel voor jou!
Omdat ik gisteren de hele dag de hort op was en pas laat thuis was ben ik helemaal vergeten Mariss een hele fijne vakantie toe te wensen. Dus bij deze nog maar even....
Specu, wat fijn dat je er weer bent. Ik lees dat je een hele fijne vakantie hebt gehad en inderdaad misschien is het wel gelukt dit keer om zwanger te worden. Ik duim alvast voor je.
En Polleke, natuurlijk duim ik ook voor jou! Spannend morgenvroeg en je "klinkt" hardstikke positief dus hopelijk is de test dat ook!
En wat een schatje onze eerste forumbaby...zwijmel, zwijmel.
Ik hoop echt voor je dat het heel snel op de natuurlijke weg gaat lukken! Hele dikke knuffel voor jou!
Omdat ik gisteren de hele dag de hort op was en pas laat thuis was ben ik helemaal vergeten Mariss een hele fijne vakantie toe te wensen. Dus bij deze nog maar even....
Specu, wat fijn dat je er weer bent. Ik lees dat je een hele fijne vakantie hebt gehad en inderdaad misschien is het wel gelukt dit keer om zwanger te worden. Ik duim alvast voor je.
En Polleke, natuurlijk duim ik ook voor jou! Spannend morgenvroeg en je "klinkt" hardstikke positief dus hopelijk is de test dat ook!
En wat een schatje onze eerste forumbaby...zwijmel, zwijmel.

zaterdag 1 augustus 2009 om 17:42
Daar ben ik weer!
Ten eerste mexx heel erg gefeliciteerd met jullie zoon! Ga straks meteen even naam en foto speuren op de hyves!
He bah momo, weer niet gelukt dus deze keer..... denk je er wel al eens over na wanneer je vervolg stappen gaat ondernemen? Ik weet niet of ik je een nu nog slechter humeur bezorg met deze vraag? Maar dan moet je me maar gewoon negeren.
Verder Mariss fijne vakantie (maar ik geloof dat je al weg bent?), lekker op zwarte zaterdag naar Frankrijk rijden......
En poll, ik ga heel hard voor je duimen en voor een positieve test morgen en dat je dan over 8 maanden gewoon lekker je eigen kind in je armen kunt houden!
Ten eerste mexx heel erg gefeliciteerd met jullie zoon! Ga straks meteen even naam en foto speuren op de hyves!
He bah momo, weer niet gelukt dus deze keer..... denk je er wel al eens over na wanneer je vervolg stappen gaat ondernemen? Ik weet niet of ik je een nu nog slechter humeur bezorg met deze vraag? Maar dan moet je me maar gewoon negeren.
Verder Mariss fijne vakantie (maar ik geloof dat je al weg bent?), lekker op zwarte zaterdag naar Frankrijk rijden......
En poll, ik ga heel hard voor je duimen en voor een positieve test morgen en dat je dan over 8 maanden gewoon lekker je eigen kind in je armen kunt houden!
zaterdag 1 augustus 2009 om 18:28
JOEHOE!!!!!!! ben ik er 2 dagen niet ivm avonddiensten lees ik dat ik het grote nieuws heb gemist!!!
Mexxx super meis een knul!! Is alles mee gevallen? Onze 1e forumbaby is een feit. Nu de rest nog.
Ik ga zo ff de foto's op hyves bekijken.
Poll ik hoop het zo voor je dat het gelukt is. We blijven voor je duimen he.
Mariss fijne vakantie!!! Geniet ervan.
Specu welkom back! Ik las dat je een goede vakantie gehad hebt.
Momoootje wat K*T zeg. Echt balen dat het weer niet gelukt is. Dikke knuf voor jou.
Husky tuurlijk hou ik jullie op de hoogte van het gesprek. Ik denk dat ik die een dinsdag heb.Dan is mijn chef er weer.
Hier niet echt nieuws. Ik voel me verder prima en mijn buikje groeit al gestaag zeg maar. Er zijn maar een paar broeken die ik nog maar aan kan. Nog ff wachten en ik krijg de kleren van mijn vriendin. Ik heb zelf uiteraard ook al wat gekocht. Jurkjes en t-shirtjes maar ik moet ook nog ff een broek kopen dat is wel makkelijk.
Charlotte doe rustig aan! en Fanatic leuk dat alles oke was. Weer een zorg minder.
Hoe is het met de rest?
Mexxx super meis een knul!! Is alles mee gevallen? Onze 1e forumbaby is een feit. Nu de rest nog.
Ik ga zo ff de foto's op hyves bekijken.
Poll ik hoop het zo voor je dat het gelukt is. We blijven voor je duimen he.
Mariss fijne vakantie!!! Geniet ervan.
Specu welkom back! Ik las dat je een goede vakantie gehad hebt.
Momoootje wat K*T zeg. Echt balen dat het weer niet gelukt is. Dikke knuf voor jou.
Husky tuurlijk hou ik jullie op de hoogte van het gesprek. Ik denk dat ik die een dinsdag heb.Dan is mijn chef er weer.
Hier niet echt nieuws. Ik voel me verder prima en mijn buikje groeit al gestaag zeg maar. Er zijn maar een paar broeken die ik nog maar aan kan. Nog ff wachten en ik krijg de kleren van mijn vriendin. Ik heb zelf uiteraard ook al wat gekocht. Jurkjes en t-shirtjes maar ik moet ook nog ff een broek kopen dat is wel makkelijk.
Charlotte doe rustig aan! en Fanatic leuk dat alles oke was. Weer een zorg minder.
Hoe is het met de rest?
zaterdag 1 augustus 2009 om 19:00
Wat een lief kindje zeg van Mexx !!! Vraag me af hoe het gaat met haar en haar kleine jongen. Hoop dat ze snel iets laat horen (maar ze zal het ongetwijfeld super druk hebben met baby, kraamvisite en dutjes doen)
Momo lieverd, wat klote voor je. Ik wou dat ik iets kon zeggen wat je op zou vrolijken maar ik begrijp best dat dat op dit moment niet zo goed gaat...
Yaya wat grappig dat je je kleren al niet meer past!
Ik ben kapot... heb vandaag van 10:30 tot 15:00 uur in het winkelcentrum gelopen om babyspullen te komen, op het laatst kwam ik bijna niet meer vooruit...
Momo lieverd, wat klote voor je. Ik wou dat ik iets kon zeggen wat je op zou vrolijken maar ik begrijp best dat dat op dit moment niet zo goed gaat...
Yaya wat grappig dat je je kleren al niet meer past!
Ik ben kapot... heb vandaag van 10:30 tot 15:00 uur in het winkelcentrum gelopen om babyspullen te komen, op het laatst kwam ik bijna niet meer vooruit...
zaterdag 1 augustus 2009 om 20:09
dank allemaal, voor de knuffies.quote:germanwings schreef op 01 augustus 2009 @ 17:42:
welkom terug gw. lekker gehad op schier?
sja, denk ik er wel eens over. ja, maar ik weet niet goed wat ik er mee wil. vriend zei tot een jaar geleden dat ie nooit kinderen wilde. hij durfde niet goed. bang voor onbekende, bang dat er iets mis zou gaan/zijn, zag er ook de lol niet echt van in. vorig jaar redelijk uit het niets opeens in sept. beslist om geen pil meer te gaan gebruiken. doodeng. wat als direct raak is. nouja, dan zien we wel. dat zal wel meevallen. we stoppen gewoon, en zien wel waar het schip strandt. maar dus eigenlijk nooit bij stil gestaan dat het wel eens écht lang kon gaan duren, cq niet spontaan zou kunnen gaan lukken. en ja, nu komt dat moment opeens dichterbij. weet niet wat ik nu wil. denk erover om in ieder geval een cyclus te temperaturen. volgens vriendin (die ook nodige onderzoeken heeft gehad) is dat het eerste waar ze naar vragen. andere vriendin, die inmiddels al 1,5 jaar ruim bezig is, vertelde dat haar HA aanraadde om een tijdje ovutesten te gaan doen. Dat laatste heb ik natuurlijk al twee maanden gedaan. ik twijfel aan het nut van een temperatuurcurve daardoor. speel wel met de gedachten om ná de roadtrip dan toch maar naar de HA te gaan. maar ben ook nog huiverig voor het verdere traject wat dat meebrengt... is wel echt een stap, zeg maar.
on a happier note: ik houd een linkpagina bij op startpagina. nu krijg ik in ruil voor het plaatsen van een linkie, het aanbod om voor 100 euro wijn en champagne te bestellen bij een zusterbedrijf van de verzoeker. tuuuuuurlijk wil ik dat wel
welkom terug gw. lekker gehad op schier?
sja, denk ik er wel eens over. ja, maar ik weet niet goed wat ik er mee wil. vriend zei tot een jaar geleden dat ie nooit kinderen wilde. hij durfde niet goed. bang voor onbekende, bang dat er iets mis zou gaan/zijn, zag er ook de lol niet echt van in. vorig jaar redelijk uit het niets opeens in sept. beslist om geen pil meer te gaan gebruiken. doodeng. wat als direct raak is. nouja, dan zien we wel. dat zal wel meevallen. we stoppen gewoon, en zien wel waar het schip strandt. maar dus eigenlijk nooit bij stil gestaan dat het wel eens écht lang kon gaan duren, cq niet spontaan zou kunnen gaan lukken. en ja, nu komt dat moment opeens dichterbij. weet niet wat ik nu wil. denk erover om in ieder geval een cyclus te temperaturen. volgens vriendin (die ook nodige onderzoeken heeft gehad) is dat het eerste waar ze naar vragen. andere vriendin, die inmiddels al 1,5 jaar ruim bezig is, vertelde dat haar HA aanraadde om een tijdje ovutesten te gaan doen. Dat laatste heb ik natuurlijk al twee maanden gedaan. ik twijfel aan het nut van een temperatuurcurve daardoor. speel wel met de gedachten om ná de roadtrip dan toch maar naar de HA te gaan. maar ben ook nog huiverig voor het verdere traject wat dat meebrengt... is wel echt een stap, zeg maar.
on a happier note: ik houd een linkpagina bij op startpagina. nu krijg ik in ruil voor het plaatsen van een linkie, het aanbod om voor 100 euro wijn en champagne te bestellen bij een zusterbedrijf van de verzoeker. tuuuuuurlijk wil ik dat wel
zaterdag 1 augustus 2009 om 21:12
Momo, hier een beetje hetzelfde dilemma. Als het deze maand niet gelukt is, wil ik -vanwege de reden die jij noemde- een temperatuurcurve gaan bijhouden en de maand erna (mocht het dan nog niet raak zijn) de stap naar de huisarts maken. Je begint heus niet gelijk met hele ingrijpende zaken, maar een zaadonderzoek, wat inwendige echo's oid en een samenlevingstest (sexen en dan een paar uur later kijken hoeveel zaad er nog in leven is), dat zou ik helemaal niet erg vinden. Hopelijk leidt dat tot een (niet al te verontrustende...) diagnose.
Ik weet wel dat het normaal is dat het wat langer kan duren, maar ik heb er bij mezelf gewoon niet echt een goed gevoel over. We doen zo ons best, laten geen kans onbenut, hebben geen overgewicht, leven gezond, zijn nog niet heel oud. Ik heb geen zin om te blijven aanmodderen als uit tests zou blijken dat het zonder medische hulp toch niet zou lukken. Maar ontzettend shit is het wel. Ik heb altijd gedacht dat ik heel vruchtbaar zou zijn en binnen no time zwanger. Niet dus....
GW, welkom terug!
Rain, zoveel herkenbaarheid altijd in jouw posts...
Yaya, leuk positiekleding aanschaffen!
Fanatic, veel babyspullen gekocht of vooral veel rondgelopen in de stad?
Ik weet wel dat het normaal is dat het wat langer kan duren, maar ik heb er bij mezelf gewoon niet echt een goed gevoel over. We doen zo ons best, laten geen kans onbenut, hebben geen overgewicht, leven gezond, zijn nog niet heel oud. Ik heb geen zin om te blijven aanmodderen als uit tests zou blijken dat het zonder medische hulp toch niet zou lukken. Maar ontzettend shit is het wel. Ik heb altijd gedacht dat ik heel vruchtbaar zou zijn en binnen no time zwanger. Niet dus....
GW, welkom terug!
Rain, zoveel herkenbaarheid altijd in jouw posts...
Yaya, leuk positiekleding aanschaffen!
Fanatic, veel babyspullen gekocht of vooral veel rondgelopen in de stad?
zaterdag 1 augustus 2009 om 22:33
Erine ik ben blij dat je een paar leuke dagen gehad hebt in Zeeland. Mooi he!! En ik kan er iedere dag van genieten als ik wil.
En kanonne wat een verhaal weer. Het is echt ongelofelijk dat verhaal met je schoonouders. Ik snap niet dat ze het fatsoen niet hadden om zich op jullie dag te gedragen. Ik begrijp het helemaal dat je er klaar mee bent. Ik vind het ook rot voor je man op deze manier. (klinkt gek he man!)
Wees maar blij dat je er niet te veel van meegekregen hebt die dag. En het was zeker niet te zien op de foto's. Jullie zagen er schitterend en super gelukkig uit.
Probeer er zeker boven te staan en lekker met je neus in de wind verder genieten van het leven samen.
Momo en Specu, Ik hoop voor jullie dat al die onderzoeken niet nodig zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je er onzeker van word en dat je wilt weten wat er aan de hand is.
Fanatic vertel vertel!! Wat heb je gekocht?
GW welkom back, Leuke vakantie gehad?
Rain jij ook de moed niet laten zakken he! Ik kan begrijpen dat het soms moeilijk is en dat je er van baalt allemaal. ook een voor jou.
Ik zit weer alleen, mannetje heeft nachtdienst dus ik heb wel lekker het hele bed voor mezelf. Dat is af en toe best lekker!! Ik ga binnenkort een klein boekje maken met dingetjes/plaatjes wat ik graag wil hebben,of wil gaan kopen. Als dan iemand vraagt wat ik nog nodig heb of wil hebben kunnen ze zelf wat uitkiezen. (prijs erbij zetten en dan kunnen ze kijken of ze het alleen doen of met een aantal.) Ik vond het wel een handige tip.
En kanonne wat een verhaal weer. Het is echt ongelofelijk dat verhaal met je schoonouders. Ik snap niet dat ze het fatsoen niet hadden om zich op jullie dag te gedragen. Ik begrijp het helemaal dat je er klaar mee bent. Ik vind het ook rot voor je man op deze manier. (klinkt gek he man!)
Wees maar blij dat je er niet te veel van meegekregen hebt die dag. En het was zeker niet te zien op de foto's. Jullie zagen er schitterend en super gelukkig uit.
Probeer er zeker boven te staan en lekker met je neus in de wind verder genieten van het leven samen.
Momo en Specu, Ik hoop voor jullie dat al die onderzoeken niet nodig zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je er onzeker van word en dat je wilt weten wat er aan de hand is.
Fanatic vertel vertel!! Wat heb je gekocht?
GW welkom back, Leuke vakantie gehad?
Rain jij ook de moed niet laten zakken he! Ik kan begrijpen dat het soms moeilijk is en dat je er van baalt allemaal. ook een voor jou.
Ik zit weer alleen, mannetje heeft nachtdienst dus ik heb wel lekker het hele bed voor mezelf. Dat is af en toe best lekker!! Ik ga binnenkort een klein boekje maken met dingetjes/plaatjes wat ik graag wil hebben,of wil gaan kopen. Als dan iemand vraagt wat ik nog nodig heb of wil hebben kunnen ze zelf wat uitkiezen. (prijs erbij zetten en dan kunnen ze kijken of ze het alleen doen of met een aantal.) Ik vond het wel een handige tip.
zaterdag 1 augustus 2009 om 22:33
Specu : Als het je beter laat voelen moet je gewoon naar de HA gaan... ik snap best dat het een drempel is waar je overheen moet, maar dan kan je tenminste wel uit laten zoeken hoe het zit... En heel misschien is het wel psychisch (en ik bedoel dit ECHT niet lullig) maar je hoort heel vaak dat als mensen heel veel bezig zijn met zwanger worden ze het juist niet worden... en dan op het moment dat ze de hoop opgeven worden ze wel zwanger... Plus dat piekeren & onbewuste stress ook niet echt meewerken...
Ik heb heel veel babyspullen gekocht vandaag, veel dingen zoals sokjes, mutsjes etc.
Maar ik kan je wel zeggen, het valt niet mee om dingen te kopen qua kleding als je niet wil weten of je een jongen of een meid krijgt... neutraal??? Ja dat is er wel, maar dat valt bij mij in de categorie : Gaap, saaaai, booooring.... ik hou niet van creme, of taupe met wit, of lime... brrrrr
Ik heb heel veel babyspullen gekocht vandaag, veel dingen zoals sokjes, mutsjes etc.
Maar ik kan je wel zeggen, het valt niet mee om dingen te kopen qua kleding als je niet wil weten of je een jongen of een meid krijgt... neutraal??? Ja dat is er wel, maar dat valt bij mij in de categorie : Gaap, saaaai, booooring.... ik hou niet van creme, of taupe met wit, of lime... brrrrr
zaterdag 1 augustus 2009 om 22:49
Ja momo, het ziet er zo zielig uit... het enige wat ik leuk vond is eigenlijk een pyjama, maar ik heb het maar gekocht als net uit ziekenhuis pakje : Was een truitje en een broekje met voetjes van nijntje. Hoofdkleur is wit, maar dan een silhouet van nijntje in het oranje, en twee beertjes in groen & bruin. Dus dat was nog een beetje blij.
Yaya, heb dingen gekocht zoals monddoekjes, hydrofiele luiers+washandjes, kruiken, kruikenzakken, jasje, kleertjes, sokjes, mutsje, badcape
Yaya, heb dingen gekocht zoals monddoekjes, hydrofiele luiers+washandjes, kruiken, kruikenzakken, jasje, kleertjes, sokjes, mutsje, badcape
zaterdag 1 augustus 2009 om 23:05
Ik hoop op de een of andere manier niet dat het iets psychisch is. Ik zou dat zo erg vinden, dat ik met mijn hysterische brein een bevruchting kan tegenhouden. Zo erg ben ik toch niet, of wel? Er zijn toch genoeg maandtopics vol vrouwen die heel graag zwanger willen worden en bij wie het wel lukt? Wat dat betreft heb ik liever een medische oorzaak (slaat nergens op natuurlijk, want ik wil helemaal niet dat er iets fout zit), want dan kan ik er tenminste echt niets aan doen en ben ik er niet (onbewust) schuldig aan dat mijn ei niet bevrucht wordt. Aan de andere kant, ik kan nooit aantonen dat het niet lukt omdat ik er te veel aan denk, dus wat dat betreft kan ik mezelf ook nooit dingen gaan verwijten. Ik hoop gewoon dat het deze maand raak is. Ooit komt het goed.
Momo, hoe is't?
Polleke, nog geen bloed?
Momo, hoe is't?
Polleke, nog geen bloed?
zaterdag 1 augustus 2009 om 23:07
quote:speculaas78 schreef op 01 augustus 2009 @ 23:05:
Er zijn toch genoeg maandtopics vol vrouwen die heel graag zwanger willen worden en bij wie het wel lukt?je bedoelt mensen als Ils? Word woest als ik daar aan denk, zegt genoeg over mijn stemming he??? ach, ik slaap er even een nachtje over. wellicht dat ik komende week al dok ga contacten.
Er zijn toch genoeg maandtopics vol vrouwen die heel graag zwanger willen worden en bij wie het wel lukt?je bedoelt mensen als Ils? Word woest als ik daar aan denk, zegt genoeg over mijn stemming he??? ach, ik slaap er even een nachtje over. wellicht dat ik komende week al dok ga contacten.