Het grote speelgoedtopic
woensdag 27 oktober 2021 om 14:14
Dit is een algemeen topic over speelgoed.
Stel hier al je vragen:
"Wat zal ik kopen voor mijn neefje van 4?"
"Welke loopfiets is het fijnste?"
"Is Lego Mario meer een hype of doen kinderen er echt veel mee?"
"Wie heeft suggesties voor een meisje van 8 dat van knutselen houdt?"
Etc etc.
Alles kan hier besproken worden, als het maar met speelgoed te maken heeft!
Voor wie nog iets terug wil zoeken, hier de link naar het vorige topic: kinderen/het-grote-speelgoedtopic-2019/ ... ges/448796
Stel hier al je vragen:
"Wat zal ik kopen voor mijn neefje van 4?"
"Welke loopfiets is het fijnste?"
"Is Lego Mario meer een hype of doen kinderen er echt veel mee?"
"Wie heeft suggesties voor een meisje van 8 dat van knutselen houdt?"
Etc etc.
Alles kan hier besproken worden, als het maar met speelgoed te maken heeft!
Voor wie nog iets terug wil zoeken, hier de link naar het vorige topic: kinderen/het-grote-speelgoedtopic-2019/ ... ges/448796
nicole123 wijzigde dit bericht op 08-10-2023 13:16
13.43% gewijzigd
vrijdag 10 oktober 2025 om 11:18
En wat krijgen jullie (pre) pubers?
Onze kinderen vragen geen speelgoed meer. Zoon van 11 is visser en gitarist, dat zijn zijn passies. Dochter van 13 is paardenmeisje maar geen eigen paard dus daarvoor niks nodig.
Ik heb nu voor haar een lavalamp voor op haar kamer, voor beide een (foto) puzzel. Een T-shirt met leuk opdruk voor zoon.
Maar ik vind het zo moeilijk op deze leeftijd. Uitje is een goed idee, maar je wilt toch wel iets van cadeautjes in de zak hebben?
En ondertussen zijn we al het lego, playmobile, Paw patrol ed juist aan het verkopen. Ruimte maken in huis.
Onze kinderen vragen geen speelgoed meer. Zoon van 11 is visser en gitarist, dat zijn zijn passies. Dochter van 13 is paardenmeisje maar geen eigen paard dus daarvoor niks nodig.
Ik heb nu voor haar een lavalamp voor op haar kamer, voor beide een (foto) puzzel. Een T-shirt met leuk opdruk voor zoon.
Maar ik vind het zo moeilijk op deze leeftijd. Uitje is een goed idee, maar je wilt toch wel iets van cadeautjes in de zak hebben?
En ondertussen zijn we al het lego, playmobile, Paw patrol ed juist aan het verkopen. Ruimte maken in huis.
zondag 12 oktober 2025 om 07:31

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in