Het theehuis
zondag 20 januari 2008 om 15:01
Whahaha, die plaatjes
Kindje is haar tweede en hij is van september 07, heel klein dus nog
Hier zijn plaatjes:
die met de ruitjes is moeilijk goed op foto te krijgen..
En dan gaat er natuurlijk meteen een kind bovenop liggen
Moet naar buiten moet moet
Eeven sept 07 dames hier op de hoogte stellen en msngroep (vraagt ze me) en dan weg..
Kindje is haar tweede en hij is van september 07, heel klein dus nog
Hier zijn plaatjes:
die met de ruitjes is moeilijk goed op foto te krijgen..
En dan gaat er natuurlijk meteen een kind bovenop liggen
Moet naar buiten moet moet
Eeven sept 07 dames hier op de hoogte stellen en msngroep (vraagt ze me) en dan weg..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 20 januari 2008 om 15:04
Oooh, tweede kindje. Wat een klein mupke nog!
Lief beddengoed Inad! Zou ik ook niet wegdoen, als ik jou was!
Oh, Luun, vergeet steeds te reageren op avondje uit met je vent. Moest zo lachen om opmerking dat je wat modetrends gemist hebt! Ik was tijdje geleden met vriendin in de stad en we gingen naar onze 'oude' kroeg. En dan blijkt dus inderdaad dat je daar niet meer past. Publiek is anders/veranderd/vooral ook jonger en je voelt je bijna een indringer. Tijd voor zoektocht naar cafeetje waar mijn doelgroep rondhangt.
Lief beddengoed Inad! Zou ik ook niet wegdoen, als ik jou was!
Oh, Luun, vergeet steeds te reageren op avondje uit met je vent. Moest zo lachen om opmerking dat je wat modetrends gemist hebt! Ik was tijdje geleden met vriendin in de stad en we gingen naar onze 'oude' kroeg. En dan blijkt dus inderdaad dat je daar niet meer past. Publiek is anders/veranderd/vooral ook jonger en je voelt je bijna een indringer. Tijd voor zoektocht naar cafeetje waar mijn doelgroep rondhangt.
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 20 januari 2008 om 15:10
OOOO, die rechter heb ik in het geel/oranje/bruinig echt in de boekenkasten van Ikea zitten. Gedaan tijdens grote pimpactie na verhuizing naar dit huisje toe. Leuk!! En wil zoiets bloemerigs als tafelkleed. Bij winkeltje in de stad hebben ze dat als zeil.
Lief he, Kess? Kan t ook echt niet over mijn hart verkrijgen Die met stippen is ook niet meer te krijgen. Ruitjes wel geloof ik. Is allebei Ikea. Ikea heeft sowieso leuke dekbedovertrekjes.
Lief he, Kess? Kan t ook echt niet over mijn hart verkrijgen Die met stippen is ook niet meer te krijgen. Ruitjes wel geloof ik. Is allebei Ikea. Ikea heeft sowieso leuke dekbedovertrekjes.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 20 januari 2008 om 16:35
Nouhou! Ik wilde net even zitten met glas cola () om jullie te vertellen hoe het hier vandaag was en om Vish nogmaals uitgebreid te bedanken voor het enorme verrassingspakket; wordt Wuppie weer wakker en moet ik gaan koken
Voor ik het vergeet: ik heb net m`n Buzz verkocht voor 300 eurie *katsjing*
Ik ben zooooooo moehoehoe dus hopelijk tot straks *zwaai*
Voor ik het vergeet: ik heb net m`n Buzz verkocht voor 300 eurie *katsjing*
Ik ben zooooooo moehoehoe dus hopelijk tot straks *zwaai*
zondag 20 januari 2008 om 19:19
quote:Star schreef op 20 januari 2008 @ 18:42:
Jammer trouwens dat je het niet gaat redden volgende week Kess!
Meet in Utrecht is voor iedereen wel redelijk centraal toch?
Ceetje begint nu net wat levendiger te worden, ze heeft de hele middag op de bank liggen slapen, bovenop mij enzo Ja, ik vind het ook echt heel jammer. Utrecht is wel centraal ja, aangezien we echt uit alle uithoeken moeten komen. Of bij Inad, kan natuurlijk ook.
Jammer trouwens dat je het niet gaat redden volgende week Kess!
Meet in Utrecht is voor iedereen wel redelijk centraal toch?
Ceetje begint nu net wat levendiger te worden, ze heeft de hele middag op de bank liggen slapen, bovenop mij enzo Ja, ik vind het ook echt heel jammer. Utrecht is wel centraal ja, aangezien we echt uit alle uithoeken moeten komen. Of bij Inad, kan natuurlijk ook.
Loretta is De Mol. Punt.