Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Wat voor bedje krijgt ze? Junior of eenpersoons?

Ik vind kinderbeddengoed uitzoeken ook zo vreselijk leuk. Lekker knus plekje van maken.
Loretta is De Mol. Punt.
Wahaaa nieuwe verslaving voor Inad! beddegoedjes!!!!

Heb verjaarslijstje gemaakt, misschien hebben jullie (Star) er ook nog wat aan of misschien nog een aanvulling want ik vind het moeilijk te verzinnen hoor.

Klei van Play-Doh

Magic Tekenbord

Pompdouche

Koetje Boe (spel)

Malle Mollen (spel)

Duplo Ambulance

Duplo Graafmachine

Duplo Safari/Jungle

Duplo Dierentuin

Duplo Cementwagen
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Kess, het is een een persoonsbed. Gewoon hele simpele van Auping, grijs en ijzer, super stevig. Maar het is al oud en ik mag het verven dus ik ga er een super bed van maken. Verrf het rood en dan met Dora en Diego plaatjes enzo erop en dan kan ze normaal een persoonsbeddengoed meteen.

Wel jammer want ik heb hele lieve dekbedovertrekjes in peuter-ledikantmaat. Blauwe/groen geruit en een met aan de ene kant rood met witte stippen en aan de andere kant donker rood met kabouters en lieveheersbeestjes en elven. Ik ga wel zelf dekbedhoezen maken, gewoon bestaande pimpen zeg maar. Kan ik ze als de Dora-obsessie over is weer ontpimpen ook. Heb op MP stof gekocht van Dora en daar kan ik paar banen van op dekbedhoes naaien. Ben al een jurkje voor de zomer aan t maken van die stof en kan er ook cirkels uitknippen en waardan ook op vastmaken. Zal even MP linkje geven:

Advertentienr.:142497771 Is met cirkel van die stof gemaakt.

Advertentienr.:142375894 Is met groter stuk van die stof gemaakt.

Laatste is trouwens zelfde stof als eerste, maar dan in t blauw.

Dit zijn de advertenties van de stof zelf:

Advertentienr.:136097796 en Advertentienr.:136097796

Heb van blauwe en witte kleur 1 meter gekocht dus kan heel wat dekbedhoezen, kussens, jurkjes enzo freubelen ( )

Even posten vast..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Inad wat voor maat zijn die overtrekjes van jou? wink wink
Heeft ie ook al puzzels, Vish? Chica is vanaf 2e ongeveer, iets eerder al, helemaal weg van puzzels. Kan ze eindeloos doen, puzzelen, en het lukt ook al goed (eerst 6,9, 12 en nu al 16, 20 en zelfs 24 ). Is leuk om dan een doos te vragen met verschillende hoeveelheden stukjes, dan kan hij steeds verder gaan en blijft het uitdagend.

Uitwasbare stiften, tekenblok, verf, Hamertje Tik, grote kralen, grote stukjes mozaiek, boekjes..

ehh en nog veeeeul meer

Wij zijn uitgegeten, nu even luchten. Wel nodog ook. Daarna bed in elkaar zetten en tafel idem.
Ja er wordt hier al druk gepuzzeld, hij kan het ook al erg goed. Maar heb al paar verschillende staan hier in de kast. Stiften blok, verf en hamertje tik ook allemaal aanwezig erg he.
Inad, ik ben juist nog op zoek naar ledikantdekbedovertrekje! Had laatst al bijna van Vish gekocht, tot Vish me op tijd attendeerde dat het een lakensetje was en geen dekbedovertrekje. Doe eens fotootje maken? Die rood met witte stippen klinkt erg lief? Oooh, moet misschien eerst even vragen of je ze eigenlijk wel wil verkopen......!

wil je ze verkopen?
Loretta is De Mol. Punt.
Wat bedoel je met mozaiek?
OOOOO

Krijg net sms van vriendin van augustus 05 ooit Viva, nu MSNgroep dat haar zoontje in het ziekenhuis ligt. Hij heeft al paar dagen diaree en nu zijn ze bang voor mogelijke stuipen door zouttekort.. hee bahh...blijft maar doorgaan met ziekenhuisopnames van kindjes hier... niet leuk

Het komt gelukkig allemaal goed, maar ze zijn zich wel rot geschrokken natuurlijk..
quote:Vishnu schreef op 20 januari 2008 @ 14:39:

Inad wat voor maat zijn die overtrekjes van jou? wink winkNaaaaaaaaa, zit ik mooie berichtje te typen, gooi jij er een oneliner tussendoor en ben je dus eerder!!!!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 20 januari 2008 @ 14:43:

Inad, ik ben juist nog op zoek naar ledikantdekbedovertrekje! Had laatst al bijna van Vish gekocht, tot Vish me op tijd attendeerde dat het een lakensetje was en geen dekbedovertrekje. Doe eens fotootje maken? Die rood met witte stippen klinkt erg lief? Oooh, moet misschien eerst even vragen of je ze eigenlijk wel wil verkopen......!

wil je ze verkopen? Moeten we tegen elkaar op gaan bieden Kess hwhahaaaa
He gets, niet leuk zieke diarreekindekes
quote:Inad schreef op 20 januari 2008 @ 14:39:

Heeft ie ook al puzzels, Vish? Chica is vanaf 2e ongeveer, iets eerder al, helemaal weg van puzzels. Kan ze eindeloos doen, puzzelen, en het lukt ook al goed (eerst 6,9, 12 en nu al 16, 20 en zelfs 24 ). Is leuk om dan een doos te vragen met verschillende hoeveelheden stukjes, dan kan hij steeds verder gaan en blijft het uitdagend.

Tony is ook al maaaaaaanden aan het puzzelen. Heeft inderdaad ook zo'n doos met verschillende puzzels met verschillend aantal stukjes. Is echt leuk.
Loretta is De Mol. Punt.
En electro mini of electro junior is ook erg leuk.
Loretta is De Mol. Punt.
Mozaiek als in van die witte plastic platen met gaatjes waar je van die dingen met staafjes in kunt mikken en zo tekeningen en patronen enzo maken. Op Chica's kdv hebben ze die van hout en grote vormen en dat vindt ze super.

Kess, oooh ik wil ze eigenlijk nog wel houden vanwege blijvende kinderwens en vage hoop dat ik ooit nog iemand tegenkom die ook nog wel meer kindjes wil maken dan wel krijgen met mij Vooral die stippen/kabouters is echt van de emopemo, haha maar zal sowieso even foto doen
quote:Kess schreef op 20 januari 2008 @ 14:46:

En electro mini of electro junior is ook erg leuk.
Oooh, ben weer vreselijk acter de feiten aan aan het lopen. Stelletje snelle typerts! Ja, Inad kan een slaatj uit ons slaan, Vish!

Aaaaah, arm kindje in ziekenhuis! Wat een rotleeftijd ook, kindje kun je nog lang niet alles uitleggen maar is zich wel hartstikke bewust van vreemde omgeving en wellicht enge onderzoeken enzo. Brrrrr, hoop kindje gauw beter is!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Inad schreef op 20 januari 2008 @ 14:46:

Mozaiek als in van die witte plastic platen met gaatjes waar je van die dingen met staafjes in kunt mikken en zo tekeningen en patronen enzo maken. Op Chica's kdv hebben ze die van hout en grote vormen en dat vindt ze super.

Kess, oooh ik wil ze eigenlijk nog wel houden vanwege blijvende kinderwens en vage hoop dat ik ooit nog iemand tegenkom die ook nog wel meer kindjes wil maken dan wel krijgen met mij Vooral die stippen/kabouters is echt van de emopemo, haha maar zal sowieso even foto doen

Ministeck, bedoel ja? Heb ik vroeger echt heel veel mee gespeeld.

Lekker houden, die overtrekjes!

Vish zullen we dan maar samen naar mp gaan om daar tegen elkaar op te bieden?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Vishnu schreef op 20 januari 2008 @ 14:46:

[...]

Ik begin te snappen waarom er geen plek meer is boven op jouw kast. En in je kast. En onder je kast. En om je kast.

waarom geef je Nemo geen kast cadeau?
Loretta is De Mol. Punt.
hahaha Kess, volgens mij moet ik toch een andere maat hebben.

Ja leuk.
Wahaha, 't is een hondehok

Deze kast heet "Nemo".
Loretta is De Mol. Punt.
Wat een lieve poekies!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven