Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geen griep pliezzzz

Kaaskoekjes wel okay, pfiiieeewwww

Vraagje: wat is een leuk kado voor Wup wat ik aan mijn vader kan vragen? Speelgoed heeft ie genoeg (zeker na pakket van Vish ), zilveren bestekje en vormenstoof van m`n moeder gekregen, slabbers met lange mouw vraag ik aan m`n broertje.... Dus??
quote:Kess schreef op 20 januari 2008 @ 21:14:

Je moet me niet meer naar jouw hyve lokken, Vish. Zit ik weer dat debiele spel te doen!haha leuk he!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Grote bak basisDuplo vragen Pep.
Woo? Wát ben je aan het ontwijken?

Ooh, werk natuurlijk! Gets, forummen is ok veel leuker. Zeker op zondagavond.
Loretta is De Mol. Punt.
Hoe vind je de Rainstick? Kan Wup lekker mee meppen
quote:Vishnu schreef op 20 januari 2008 @ 21:13:

Oh en dat bedacht ik onder de douche, Inad heeft onze namen al zo vaak hier genoemd dat je ze wel zou moeten weten Erwtje.Hahahaa... daarvoor kijk ik dan waarschijnlijk toch NET niet vaak genoeg in het theehuis Vish (moet ook beetje trouw blijven aan m'n eigen topic natuurlijk )
Peas on earth!
Duplo goed ideeeee!
nee wasopvouwontwijkend maar werken moet eigenlijk ook maar ik werk vrijdag wel weer even een paar uur en gun oma wat quality-time met haar leukste kleinkind.
Vertel eens van het Vishenpakket? Vind het zo lief en ben erg benieuwd naar inhoud.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 januari 2008 @ 21:17:

[...]

Hahahaa... daarvoor kijk ik dan waarschijnlijk toch NET niet vaak genoeg in het theehuis Vish (moet ook beetje trouw blijven aan m'n eigen topic natuurlijk )Ben je daar dan nog niet verstoten?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Vishnu schreef op 20 januari 2008 @ 21:17:

nee wasopvouwontwijkend maar werken moet eigenlijk ook maar ik werk vrijdag wel weer even een paar uur en gun oma wat quality-time met haar leukste kleinkind.

Dat klinkt als een win-win-situatie Vish.

Ik ben kwoterug vandaag. Is dat irritant?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 20 januari 2008 @ 21:19:

Ben je daar dan nog niet verstoten?We (erwtenman en ik) moeten daar tegenwoordig contributie betalen om te mogen blijven
Peas on earth!
Duplo is zeker een goeie, ja!

Was opvouwen vind ik altijd wel redelijk zen om te doen. Mooie rechte stapeltjes maken enzo. En meestal staat Tony dan heel lief één voor één alles uit de wasmand te plukken en aan te geven en ondertussen de oren van mijn hoofd kletsend. Heb nu ook nog een wasmand vol staan, maar die bewaar ik voor morgen, als Tony kan helpen.
Loretta is De Mol. Punt.
Contributieheffing, hmmmmmmmm
anoniem_39212 wijzigde dit bericht op 20-01-2008 21:22
Reden: hefing, heffing whevver.
% gewijzigd
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 januari 2008 @ 21:20:

[...]

We (erwtenman en ik) moeten daar tegenwoordig contributie betalen om te mogen blijven Schreef/schrijft hij dan ook op singles? Is het een vivarelatie?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Vishnu schreef op 20 januari 2008 @ 21:13:

Oh en dat bedacht ik onder de douche, Inad heeft onze namen al zo vaak hier genoemd dat je ze wel zou moeten weten Erwtje.

Voor PopdeE, Vish is die Cewle, Kess is die blauwe, Pep is die met die Verhuisdoos en Eow is die stoere hardrockgodin, Diri is die met die tieten, Luna die met dat elftal kinderen om dr heen en Star die met al die glinsterende sterren

Heb net lekker op bank liggen smsen met vriendin in ziekenhuis, gaat nu stukje beter, hij heeft 100cc ORS op en slaapt en koorts gezakt. Vroeg haar wat je zoal doet in ziekenhuis dan, als je kind al slaapt en je geen notoire dokter Twan jager bent, zoals Eow en Kessje Maar serieus, vroeg me ineens af wat je dan doet, beetje rondlopen, beetje stiekem smsen, ergens koffie proberen te drinken?? Ze heeft gelukkig tv op kamer en ligt op klapbed afwisselend naar Tv en eigen mooie maneetje te kijken.

Bijlezen, hmm, sjaaa, al dat geblaat
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik heb besloten dat ik onder- en beddegoed vanavond moet doen (alles ligt op bed) en dan morgen de rest.

Laten we zeggen: prille-fladderende-vlinder-fase
Peas on earth!
100 cc erin en koorts weg is fijn!
Vishenpakket is echt liehief

Stop met vouwen mens en klep lekker mee en Pep stop met lezen. Kess enige verstandige persoon hier, haha Oh en PopdeE ook, alvast voorlandonderzoek als Single-af. Hebben jullie al gesjurlockt wie erwtenman is?
quote:Inad schreef op 20 januari 2008 @ 21:23:

Voor PopdeE, Vish is die Cewle, Kess is die blauwe, Pep is die met die Verhuisdoos en Eow is die stoere hardrockgodin, Diri is die met die tieten, Luna die met dat elftal kinderen om dr heen en Star die met al die glinsterende sterren

Dank

(msn...?)
Peas on earth!
Oeee kunnen we de erwten man ook sjurlokken, wahhaaaaa, on the way...
Hij is zeker alweer huiswaarts zeker trouwens, PopdeE?

(dat merk ik altijd meteen aan t feit dat ik weer aandacht krijg )
Leuk hoor PodE! Maar vindt Erwtenmeneer het goed dat je hem zo noemt. Want stel je voor dat hij nou Kees heet, dan ben jij dus geen PodE meer, maar Kezenvrouw. Of zoiets. Ingewikkeld he?

Vish, ik had highscore op jouw spelletje, maar hij pakt mijn naam niet!
Loretta is De Mol. Punt.
Whahaha, erwtenman was niet hier, maar ik was daar, en al sinds einde van de ochtend niet meer

En Erwtenman niet zo moeilijk te sjurlokken volgens mij... zeeerrrr gemakkelijk zelfs
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven