Het theehuis
zondag 20 januari 2008 om 21:44
zondag 20 januari 2008 om 22:08
zondag 20 januari 2008 om 22:38
Heb Erwtenprinsesje ook gesjurlockt.
Verjaardagsfeestje vandaag ook leuk. Frummels (en Raketje) schandalig verwend en ze vonden al die aandacht wel interessant. Foto's komen snel in ns.
Ben wel blij dat het er weer op zit.
Bedankt allemaal voor jullie ontzettend lieve kaartjes (en Eow voor boekjes )
Vish-actie voor Wup (en Pep) is helemaal goed.
Wil hier blijven hangen, maar kom er net achter dat ik nog werk voor school heb. Moet echt andere job gaan zoeken.
Misschien tot zo nog even.
Verjaardagsfeestje vandaag ook leuk. Frummels (en Raketje) schandalig verwend en ze vonden al die aandacht wel interessant. Foto's komen snel in ns.
Ben wel blij dat het er weer op zit.
Bedankt allemaal voor jullie ontzettend lieve kaartjes (en Eow voor boekjes )
Vish-actie voor Wup (en Pep) is helemaal goed.
Wil hier blijven hangen, maar kom er net achter dat ik nog werk voor school heb. Moet echt andere job gaan zoeken.
Misschien tot zo nog even.
zondag 20 januari 2008 om 22:53
Handig en fijn, zelf cadeautjes uitzoeken! Als je vader die aanwijzingen dan ook opvolgt, natuurlijk. Komen je vader en broertje binnenkort langs om het feest nog even dunnetjes over te doen?
Blegh Luna, klote is, zondagavond erachter komen dat je nog wat móet. En dat is ook zo vaak, in jouw job. Moet je dingen voorbereiden, verslagen schrijven, of weetikwat? Qua voorbereidsels heb ik ook nog wel wat standaard dingen klaarliggen. Roep uw thema en ik kijk of ik iets passends heb!
Blegh Luna, klote is, zondagavond erachter komen dat je nog wat móet. En dat is ook zo vaak, in jouw job. Moet je dingen voorbereiden, verslagen schrijven, of weetikwat? Qua voorbereidsels heb ik ook nog wel wat standaard dingen klaarliggen. Roep uw thema en ik kijk of ik iets passends heb!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 20 januari 2008 om 22:54
Haai Luun, heftige daagjes ook voor jou. We kletsen snel bij ook op Hyves hè? En we moeten minimieten!!!
Ik wil nog even vertellen dat ik zó blij ben dat deze verhuizing nú was. Ik heb helegaar geen tijd gehad om stil te staan bij afgelopen Wuppenjaar en hoeenwaarwasiknununueenjaargeleden enzo.... Klinkt raar dat ik daar blij om ben maar hoef het niet uit te leggen denk ik...
Ik ga naar bed lekkere truffels van me!
Ik wil nog even vertellen dat ik zó blij ben dat deze verhuizing nú was. Ik heb helegaar geen tijd gehad om stil te staan bij afgelopen Wuppenjaar en hoeenwaarwasiknununueenjaargeleden enzo.... Klinkt raar dat ik daar blij om ben maar hoef het niet uit te leggen denk ik...
Ik ga naar bed lekkere truffels van me!
zondag 20 januari 2008 om 23:03
Snap het helemaal, Pep wat je schrijft over blij zijn met verhuizing net nu.
En we moeten echt snel mieten. Roep maar datum.
Kess, thema piraten. Jawel.
Moet/moest nog handelingsplan voor 2 kinderen schrijven. (Jaja, weet ik al sinds vorige week, maar heb er echt echt geen tijd voor gehad wegens feestjes, kaartjes sturen, wakkere kinderen, heul moe,...).
Heb net besloten dat het iets wordt voor morgenvroeg. Aangezien ik toch rond 7.15 uur al op school ben, kan ik er dan rustig aan werken.
En we moeten echt snel mieten. Roep maar datum.
Kess, thema piraten. Jawel.
Moet/moest nog handelingsplan voor 2 kinderen schrijven. (Jaja, weet ik al sinds vorige week, maar heb er echt echt geen tijd voor gehad wegens feestjes, kaartjes sturen, wakkere kinderen, heul moe,...).
Heb net besloten dat het iets wordt voor morgenvroeg. Aangezien ik toch rond 7.15 uur al op school ben, kan ik er dan rustig aan werken.
zondag 20 januari 2008 om 23:06
Heb Dora-piratendvd liggen! Dan zet je die lekker op en kun je onder schooltijd mooi hp's schrijven!
Vish heeft paar bladzijdes terug al leuke knutselopdracht gepost: piraatjes maken van eierkoeken. Wat heb je verder nog nodig? Verhalen? Werkbladen? Kleurplaten? Heb best zin om even voor je te googlen!
Vish heeft paar bladzijdes terug al leuke knutselopdracht gepost: piraatjes maken van eierkoeken. Wat heb je verder nog nodig? Verhalen? Werkbladen? Kleurplaten? Heb best zin om even voor je te googlen!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 20 januari 2008 om 23:07
zondag 20 januari 2008 om 23:14
Was ook al van plan om dvd van Pippi Langkous over piraten mee te nemen.
Die link had ik nog niet. Thanx.
Weet je, heb al een hoop ideeen, maar vind de meeste zo standaard. Ik wil wat anders dan een schip knutselen, piraatje vouwen,...
Heb net al wel houten blokjes (van die lange) met goudspray gespoten. zijn nu heuse goudstaven. Zitten wel een paar rekenactiviteiten in.
Piratenkoekjes zijn kewl.
Die link had ik nog niet. Thanx.
Weet je, heb al een hoop ideeen, maar vind de meeste zo standaard. Ik wil wat anders dan een schip knutselen, piraatje vouwen,...
Heb net al wel houten blokjes (van die lange) met goudspray gespoten. zijn nu heuse goudstaven. Zitten wel een paar rekenactiviteiten in.
Piratenkoekjes zijn kewl.