Het theehuis
zondag 27 januari 2008 om 08:24
.
Proficiat Star!
Na Ceetje ben jij vandaag aan de beurt. Dat je een hele fijne dag mag hebben.
Hoe was het feestje gisteren? Ceetje gruwelijk verwend?
Kennen jullie 'Perfect day" van Lou Reed?
Zo'n dag hadden wij gisteren.
Uitstapje naar Efteling was helemaal goed, net wat ik (wij) nodig had(den).
Het weer was ideaal, gezelschap fantastisch en als kers op de taart de liefste en zoetste kindertjes van de wereld.
Wat hebben wij voorbeeldige jongens.
Avond afgesloten met samen eten met buren hiet thuis en veel te veel rose.
Nu eerst Frummels uit bed halen, kom straks terug
Proficiat Star!
Na Ceetje ben jij vandaag aan de beurt. Dat je een hele fijne dag mag hebben.
Hoe was het feestje gisteren? Ceetje gruwelijk verwend?
Kennen jullie 'Perfect day" van Lou Reed?
Zo'n dag hadden wij gisteren.
Uitstapje naar Efteling was helemaal goed, net wat ik (wij) nodig had(den).
Het weer was ideaal, gezelschap fantastisch en als kers op de taart de liefste en zoetste kindertjes van de wereld.
Wat hebben wij voorbeeldige jongens.
Avond afgesloten met samen eten met buren hiet thuis en veel te veel rose.
Nu eerst Frummels uit bed halen, kom straks terug
zondag 27 januari 2008 om 09:39
Gefeliciteerd met je verjaardag, Star! Dat je maar een grote meid mag worden! Houden jullie het rustig vandaag of wer een huis vol visite? Hoe dan ook, een hele fijne dag!
Ik ga zo meeten met twee mei2005moeders! Eentje ervan is hier in de buurt komen wonen en dat is zo leuk! Tony staat al te trappelen om te gaan. Vito blijft bij Don, want die is weer eens niet optimaal. Die moet straks dus gewoon lekker in zijn eigen bedje slapen enzo.
Houdoe!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 27 januari 2008 om 09:41
Een happy birthday Star:
Ik vond zoveel leuke plaatjes dat ik het niet bij eentje kon houden
Star, gefelicteeeeerd!
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Oh, klinkt goed Luun, die perfect day
Mooi liedje ook trouwens
Hier alles oke, alleen MOE Chica weer vroeg wakker en ik ben paar keer wakker geworden van luidruchtige idioten buiten ons huis. Een keer groepje schreeuwende jongetjes, een keer luidzingende dronken Matroos (hij had echt matrozenkleren aan maar om 5 uur s'ochtends kon ik er nog niet om gniffelen ) en nu hoofdpijn. Vanavond maar heel vroeg erin.
Ik vond zoveel leuke plaatjes dat ik het niet bij eentje kon houden
Star, gefelicteeeeerd!
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Oh, klinkt goed Luun, die perfect day
Mooi liedje ook trouwens
Hier alles oke, alleen MOE Chica weer vroeg wakker en ik ben paar keer wakker geworden van luidruchtige idioten buiten ons huis. Een keer groepje schreeuwende jongetjes, een keer luidzingende dronken Matroos (hij had echt matrozenkleren aan maar om 5 uur s'ochtends kon ik er nog niet om gniffelen ) en nu hoofdpijn. Vanavond maar heel vroeg erin.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 27 januari 2008 om 10:44
Taarten zijn volgens mij mierzoet.
Hoe is het met onze Vish?
Net Ben even aangehoord en kind hoest weer net zo erg als bij longontsteking.
Morgen maar weer naar huisarts (collega's zullen me zien komen dat ik weer niet naar de vergadering kom want ziek kind) en dat ie me niet weer aankomt met "Neuspray.".
Hoe is het met onze Vish?
Net Ben even aangehoord en kind hoest weer net zo erg als bij longontsteking.
Morgen maar weer naar huisarts (collega's zullen me zien komen dat ik weer niet naar de vergadering kom want ziek kind) en dat ie me niet weer aankomt met "Neuspray.".
zondag 27 januari 2008 om 11:34
zondag 27 januari 2008 om 11:54
Mannen en tijd, we hadden het er laatst al over
Die eerste taart is geniaal Vish
Moon spannund hoor, van de kant van vati of muti deze stieffel?
Hier butnacht met wakkere Wup van 11 tot half 2 en daarna piekerdepieker. Eigenlijk is het butgehalte best laag maar ik voel me gewoon kuttiedeputtie vandaag. Net al een strijk weggewerkt dus het komt niet meer goed vandaag.
Iemand nog een goeie 2ehands desktop in de aanbieding?
Die eerste taart is geniaal Vish
Moon spannund hoor, van de kant van vati of muti deze stieffel?
Hier butnacht met wakkere Wup van 11 tot half 2 en daarna piekerdepieker. Eigenlijk is het butgehalte best laag maar ik voel me gewoon kuttiedeputtie vandaag. Net al een strijk weggewerkt dus het komt niet meer goed vandaag.
Iemand nog een goeie 2ehands desktop in de aanbieding?
zondag 27 januari 2008 om 11:59
Ow Inad, geïnspireerd door je koektrommelverhalen heb ik net geboden op eentje op MP . Die vormenstoof die ik gister heb gekocht valt wat tegen want eigenlijk geen vormenstoof maar bak met (vormen)blokjes die dan door gaatjes in het deksel kunnen. Maar deksel kan niet vast dus heel vormenstoofidee naar de haaien