Het theehuis
dinsdag 1 januari 2008 om 11:02
Hier alles oke. Lekker hier gegeten, Chica goed paar uurtjes geslapen en om 22.00 ongeveer werd ze wakker van eigen gehoest. Toen maar meteen wakker gehouden en naar Mille gegaan waar grootste deel van mijn familie zat en vrienden van Mille. Was erg leuk en erg druk, alle zussen doorelkaar ratelend en armengebarend en vrienden deden gewoon mee. Leuke annecdotes, veel gelach, pijn in mjn wangen en buik van het lachen. Chica vond het geweldig dat ze het enige wakkere kind was, want Mini en Nano sliepen en Maxi is al een groot mens in Chica's ogen. Vuurwerk vond ze geweldig mooi. Was erg leuk om te zien. Om 1.30 weer richting huis vertrokken en la Chica was in bed ook zo vertrokken. Toen nog heel lang met PopdeE op de bank liggen kletsen. Vond het een heel leuk en fijn oud &nieuw.
Pepje, x veel. Niet de ideale oudejaarsnacht. Kus! Maar zoals Kess al wijs zegt: Het kan alleen maar leuker worden.
Luna, oei oei beterschap. Hoe is Ben vanmorgen? En de andere frummel en oudste? Lunaman,
PopdeE en ik hebben aardig wat drank weggetikt maar voel er niets van.
Kess, hahaha die Tony. Net als Mini dus, die ging om 22.30 slapen en niet wakker geworden van enorme knallen. Lekker met Vito knuffen ook wel weer fijn. Kon je vanuit binnen nog wel iets zien van vuurwerk?
Zo even nog meer koffie zetten. Heb al een bak op. PopdeE slaapt nog lekker. Chica werd om 9.30 wakker (wij lagen er om 04.00 in ongeveer) en heeft eerst nog in dr inloopkastkamertje (dat ik gepimt en nu is t echt gezellig) gespeeld en om 10.00 ongeveer met haar naar huiskamer gegaan en al heeeel veeel puzzels gemaakt
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

dinsdag 1 januari 2008 om 11:37
Lunaman heb ik om 7 uur het bed uit gejast. In het kader van 's avonds een vent...
Heb ik dus echt 0,0 %medelijden mee.
En nu is ie met oudste Pippi aan het tekenen. wat een man.
Ik ga stilaan beginnen aan d evoorbereidingen voor de grote reis naar het Belgenland. Eer ik iedereen weer in 1 stuk in de auto heb zitten.
O ja, en vandaag is het mijn beurt om me te bezuipen. Heb ik gisteren al afgesproken met Lunaman.
Heb ik dus echt 0,0 %medelijden mee.
En nu is ie met oudste Pippi aan het tekenen. wat een man.
Ik ga stilaan beginnen aan d evoorbereidingen voor de grote reis naar het Belgenland. Eer ik iedereen weer in 1 stuk in de auto heb zitten.
O ja, en vandaag is het mijn beurt om me te bezuipen. Heb ik gisteren al afgesproken met Lunaman.
dinsdag 1 januari 2008 om 12:16
Overstroming?
Gelukkig was het gekreun eenmalig dus ik ben snel onder de douche gesprongen en heb daarna zelfs nog even puin geruimd in de keuken en wasgevouwen. En ik wilde eigenlijk nog een kop koffie maar ik geloof dat dat niet zo`n goed idee is dus nu maar thee.
Succes mt de trip naar Bels Luun. Lijkt me inderdaad een hele onderneming met 3 kleintjes! Hoe doen jullie het nu met de kinderzitjes op de achterbank of zitten de Frummels nog in de maxicosi? En ben jij ook bezig op MP dan? Daar hebben we nog geen link van toch?
Gelukkig was het gekreun eenmalig dus ik ben snel onder de douche gesprongen en heb daarna zelfs nog even puin geruimd in de keuken en wasgevouwen. En ik wilde eigenlijk nog een kop koffie maar ik geloof dat dat niet zo`n goed idee is dus nu maar thee.
Succes mt de trip naar Bels Luun. Lijkt me inderdaad een hele onderneming met 3 kleintjes! Hoe doen jullie het nu met de kinderzitjes op de achterbank of zitten de Frummels nog in de maxicosi? En ben jij ook bezig op MP dan? Daar hebben we nog geen link van toch?