Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Nadeel van die verkleinwoorden is dat ze na afloop vast alleen maar een kusje van hem krijgt. In plaats van een lekkere zoen.
Loretta is De Mol. Punt.
Prutje
Loretta is De Mol. Punt.
Iew, prutjes

Ja fijn dat hij er heen kan in elk geval. Het ging ook al een tijdje niet goed toch?

Oh CHica zet de cd-speler aan, Ik ga haar meteen maar even op bed leggen want 19.30 - 20.00 is bedtijd en ze wil ook alweer typen

zeg maar dag, Chica:

oh ze zingt nu...

Dag Dag Dag we zwaaien goede dag, we zwaaien goede goede dag, dag dag dag

OOOO zo lief trouwens. Ik kreeg zomaar bloemen van ier vandaag. We zijn weer/nog nog nog heel verliefderig bezig
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Kess schreef op 30 oktober 2008 @ 19:28:

[...]

Dat is inderdaad mijn volgende doel. Zodra de laatste GG door de bus is gevallen, nodig ik Linda. bij me uit. Koop ik nu vaak los en is echt leuk en lekker leesvoer.*zegt nog even snel met grote ogen: echt!!??? want kan zich er heel weinig bij voorstellen, want vindt Linda een domme doos*
Linda is geen domme doos hoor! Heb een week geleden Gooische Vrouwen ontdekt en heb seizoen 1 nu bijna helemaal gezien. Hilarisch!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 30 oktober 2008 @ 19:22:

Ja kom je op mijn tietjes liggen?

Nee hoor veel te hobbelig.

Ik word niet goed van die piemel doen elke keer.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik heb een abonnement op Linda

Oma was idd al maand of twee echt goed ziek/op haar eindje.

En bedankt Chica, nu heb ik dag dag zeg maar dag met je hand, dag naar de zee en dag naar het strand, in mijn hoofd.
Linda (blad en vrouw) vind ik niks aan.

Gooische Vrouwen is wel vermakelijk.

Nu naar oudercommisievergadering van kdv.

Tjuus.
quote:Vishnu schreef op 30 oktober 2008 @ 19:39:

[...]

Nee hoor veel te hobbelig.

Ik word niet goed van die piemel doen elke keer.Wordt het nou wel ruimer?
quote:Star schreef op 30 oktober 2008 @ 19:40:

En bedankt Chica, nu heb ik dag dag zeg maar dag met je hand, dag naar de zee en dag naar het strand, in mijn hoofd.Ik ook! Maar de jongens hebben net ook Zandkasteel zitten kijken, dus dan is dat ook niet zo gek natuurlijk. Wel strontvervelend dat íeder kinderprogramma zo´n blijfinjehoofdhangtune heeft....
Loretta is De Mol. Punt.
Wat had oma dan, Star? Ziek, of gewoon op en oud? En leeft de opa van Starrekieker nog?
Loretta is De Mol. Punt.
Nou goed, beter dan de Backyardigans (kind heeft Nick Jr. ontdekt).

Van alles en nog wat. Ze had al een stoma en gekke darmen, nu op het laatst ademhalingsproblemen en een aantal kleinere hersenbloedingen, echt op gewoon. Bijna 86, opa is 88 en leeft nog.
Och, arme opa ook!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja die kan er denk ik helemaal niet bij zijn, bij de begrafenis. Komt het huis niet meer uit. Sterker nog, komt zijn stoel zo goed als niet meer uit.
Even voor de jongensmoeders; als jullie het voorhuidje van oudste zoon naar achter trekken, hoe groot wordt dan het gaatje waar hij op blijft hangen of gaat de voorhuid al helemaal over de eikel heen?

Hmmm ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben.
Oh, das naar, dat hij er niet bij kan zijn, Star.

Vish, ik ben geloof ik even blij dat ik een meisje heb

Zelfde vraag als Star; heb je het idee dat het helpt? Hoop het maar!
Ik heb dat nog nooit geprobeerd Vish! Ben ik nu iets heel wezenlijks vergeten?
Loretta is De Mol. Punt.
Kan opa ook niet in een rolstoel mee? Zou toch sneu zijn als hij er niet bij kon zijn...
Loretta is De Mol. Punt.
Ja het helpt wel denk ik maar heb nu 2x per dag een woest kind. Schoppen, slaan, gillen, tieren, heel hard huilen en wat niet meer.

Als het gat nu groot genoeg is dan ga ik over op 1x per dag, dat kan ik beter aan denk ik.

Volgende week vrijdag moet ik weer naar de dokter om te laten zien.
quote:Kess schreef op 30 oktober 2008 @ 20:49:

Ik heb dat nog nooit geprobeerd Vish! Ben ik nu iets heel wezenlijks vergeten?Whahhaaaa nee hoor, ik had er eerder dus ook nog nooit iets mee gedaan, daarom ook geen idee dat hij een misvormde piemel had
Piemels zijn rare dingen.... is mijn afsluitende opmerking voor deze avond

Fijn dat t wel lijkt te helpen

Ik ga de compu af, tot morgen allemaal
quote:Kess schreef op 30 oktober 2008 @ 20:50:

Kan opa ook niet in een rolstoel mee? Zou toch sneu zijn als hij er niet bij kon zijn...Waarschijnlijk niet. Heeft iets engs met slagaders in zijn nek enzo, wandelende tijdbom.
quote:Laluna schreef op 30 oktober 2008 @ 13:15:

yellowcab.nl Stoehoer
He bah Star, wat naar dat opa er niet bij kan zijn Moet ineens ook weer aan jouw opa denken, hoe gaat het met `m?

Geen idee Vish, ook nog nooit geprobeerd. Eigenlijk ook geen idee of dat standaard wel zou moeten en vanaf welke leeftijd dan?

Ik had de Kinderen en Ouders van Nu, nu heb ik de Esta. Ik denk dat dat wel een leuk blad is. Denk want ik krijg `m eens in de 2 weken en heb nog van de afgelopen 2 maanden ongelezen liggen wegens Geen Tijd En Zin om `m te lezen Abo-tje maar even opzeggen dus

Fijne dag iedereen!

Goedemorgen!

Happy Halloween!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven