Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Esta? Dat lijkt me zo'n hoog Libelletruttengehalte te hebben! Maar ik kan er goed naast zitten hoor, want heb dat blad nog nooit doorgebladerd. Hoezo vooroordeel?

Nu snel naar werk.
Loretta is De Mol. Punt.
Haaa allemaal!

Star, wat naar van Starman's oma! , gecondoleerd. Heel naar voor opa ook! Bah! Hij is nu inmiddels al gevlogen en daar, neem ik aan?

Piemelpoerverhaal kllinkt eng en naar. Ik krijg er een naar gevol van in m'n buik

Dankzij werkcrisis kan ik hier nog even naar jullie zwaaien. Eigenlijk m'n vrije dag, maar door crisis gisteren nu toch op kantoor om dingen te doen... daarna weekend vieren in Nog Steeds InternetLoos Huis grmpfff....
Peas on earth!
Crisis? Als in echte werkcrisis of meer cliëntcrisis?

Libellegehalte van Esta valt volgens mij best mee, zelfde vooroordeel heb ik ook maar dan over de Linda

Ik gaat zo even Kringlopen en dan dossier bij mijn ex-advocaat ophalen. Die is ermee gekapt namelijk Raar, lang en stom verhaal maar komt erop neer dat eigen advocaat overspannen is en vervanger vertrekt. Dus volgende week vrijdag gesprek met nieuwe advocaat en daar dan even flink vaart achter zetten want is inmiddels alweer half jaar geleden dat ik eerste gesprek over scheiding had
Haha, cliëntgerichte crisis zeg maar . Gisteren pas om 19.00 uur thuis... pfff....

Nu zo lekker naar huis... alles afgemaakt hier en het weekend kan beginnen

Pep, wat vervelend van advocaat, hoop gedoe op deze manier! Bah!
Peas on earth!

Wil de eigenaar hem ophalen?
Wat naar dat opa niet mee kan Star

Geen piemelfriemel ervaring hier Vish, dus kan je niet helpen.

GG is een stom blad. Linda ook. En Esta gaat nog redelijk.

Hier abbo op de Opzij en Psychologiemagazine.Esta valt wel mee met Libelle gehalte. Linda niet Kinderen en andere babymeuk vind ik gruwelijk
Hier trouwens ook opatoestanden. Opa is 80 en heeft het aan zijn hart. Is afgelopen maandag opgenomen omdat hij een lichte operatie aan iets heel anders zou krijgen, maar die is afgelast omdat hart het zo slecht deed. Dus nu volgende week een open hartoperatie. Heel heftig volgens mij, hij wordt daarna een paar dagen in slaap gehouden zelfs. Wil er graag naartoe, maar geen auto doordeweeks, dus ik ga zondag maar. Vind het wel een beetje eng.
Oh, wat naar Eow Hoop dat de operatie slaagt.

En heel erg voor Staropa. Worden er wel opnamen of fotos o.i.d voor hem gemaakt?

Is dat de beruchte kotskakstok, Eow? Ik wil em niet

Pep, naar van advocaat. Die van mij stopte ook, maar kreeg toen andere, zeer vergelijkbare want ook blonde vrouw, advocate van zelfde kantoor. En ze zijn allebei heel goed. Volgende week weer zicht op een uitspraak overigens, als ze het niet nog een keer uitstellen wegens drukte bij de rechtbank. De uitspraak stond gepland op 22 okt. laatste keer.

Chica en ik hebben dag vrij. We hebben al samen gestofzuigd en beetje opgeruimd enzo en nu gaan we zo eerst badderen (nog niet gedaan ) en dan lunchen en dan de stad in voor schoenen voor Chica. Zucht. Zij vind het leuk en tis ook leuk, nieuwe schoenen, en nodig ook, maar zo duur, kinderschoenen. Maar we bezuinigen er nooit op en laten steeds voetjes uitgebreid meten enzo. Maar goed, volgende maand geen huur meer dus dat scheelt Nu kosten delen dus dat zitten we allemaal lekker ruimer ineens.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Schoenen zijn idd schrikbarend duur Inad. Voor Juna wilde ik eens wat verder kijken dan dure winkel waar ik normaal kom, maar uiteindelijk ben ik maar héél iets goedkoper uit.

Dat is hem trouwens ja, kotskakstok

*alarm, viezeverhalenmodus aan... alarm*

Ik heb de afgelopen 2 dagen zoveel viezigheid meegemaakt dat ik het even wil delen hoor Gedeelde smart enzo...

Juna riep vanochtend 'ik heb een poepie gedaan', en ik vond al dat ze zo raar liep... Bleek het echt tot in haar nek te zitten Heb haar onder de douche moeten zetten, het arme schaap. Vond ze zelf ook niet leuk, want ze riep 'mijn rug is vies, mijn rug is vies! en moest ervan huilen.

En gister wilde ik in een uberhuismoederlijke bui koekjes bakken. Dus ik breek eieren in een kom, komt er uit 1 ei een lading bloed en een flubbertje vallen.... :puke: Was kennelijk toch een beetje bevrucht ofzo, of er was iets anders mis. Maar mén wat ránzig...... :puke:

Moest bij beide keren mijn best doen om niet te kokhalzen

*viezeverhalenmodus uit*
Oh, ik heb opeens weer flashbacks van hoe lastig het is als kindjes wél kunnen gaan staan, maar niet meer kunnen gaat zitten... Dat doet Juno nu... En dan wordt hij óf heel boos óf hij valt om en wordt daarna heel boos
Blugh, ik zit al boterham-met-gebakken-ei etende Eow verhalen te lezen :puke:

Hij is leuk trouwens he, die nieuwe smiley

Schoenen duur ja, ik wil eigenlijk voor Wup een 2e paar erbij maar alles rond de 70 euro. Heeft nu wel goeie maar erg dun leer (niet gevoerd), niet echt winterschoenen dus...

Sjee, wat heftig van opa Eow! Hopelijk gaat alles goed hoor Leeft je oma nog eigenlijk? En open hart operatie, dat ze dat nog doen op die leeftijd (dat klinkt vervelend maar zo bedoel ik het niet). Schoonmoeders moest ook eigenlijk open hart operatie maar gelukkig kunnen ze het oplossen met flinke dottersessie. Maar tegen haar werd gezegd (midden 60 is ze geloof ik) dat het wel op het randje is van leeftijd waarop ze nog open hart operaties uitvoeren...
Heeel heeeeeeel eng: ik bak een appeltaart
Pep, idoodeng

k heb me daar ook even over verbaasd hoor, dat ze dat nog doen. In eerste instantie is er wel gekeken of het alleen met dotteren op te lossen is, maar dat is niet zo. Oma leeft ook nog, maar daar maak ik me ook zorgen om. Ze loopt erg slecht en ze wonen zelfstandig in een eengezinswoning (slapen boven, douche is boven). Als oma valt en iets breekt kan ze niets beginnen als ze alleen thuis is. En de kans dat ze valt is vrij reeel. Dus heb al even in de groep gegooid dat ze misschien tijdelijk zo'n alarmding moet hebben, want opa is nog wel even een paar weken weg. Ik baal soms echt enorm dat ik zo ver bij mijn familie vandaan zit. Op dit soort momenten is het handiger om dichterbij te zijn.

Heb hetzelfde met schoenen Pep, wil er graag een paar bij voor Juna. Ik heb leuke schoenen gekocht voor Juna, maar ik twijfel nu of ze wel goed zitten. Ze had een blaartje op haar enkel en ik vind dat ze gek loopt. Terwijl we alles hebben laten meten en uitgebreid advies hebben gehad. Vraag me ook af hoe ik erachter kom óf ze ook niet goed zitten.
Ver is natuurlijk relatief, gezien het feit dat Starrekieker nu moet vliegen om ernaartoe te gaan, maar toch.
Wow, Pep!!

Ik doe dat wel vaker trouwens, en ook Crumble sinds Ier

Ja, en wat ook het nare is, je kunt van anderen wel schoenen voor je kind krijgen, in de zin van van een ander kind geweest, maar dan zit het vrijwel nooit goed. Het luistert heel nauw.

Eow, lekker Ik vind het nog wel meevallen, maar dat komt ook wel doordat ik nog veel beelden van tot nek onder de poep Chicababy op netvlies heb

Wij zijn nu weg

Oja, had op Nietjestopic een foto van Chica's hippierok uit Frankrijk geplakt, omdat ik klaagde over teveel merchandisekleren sinds ze zelf wil kiezen. Vinnum zo leuk. Beetje model Jottum, want heel wijd. Echt een cirkel zeg maar.

Dis weer mutsiger dan taart bakken, Pep, er is nog hoop
Kruispost..

Kan het me voorstellen hoor, Eow, dat het heel ver voelt

Nu snel weg want we worden beetje thuiszitmoe
Maar jullie hadden plannen om terug naar familiebuurt te verhuizen toch Eow? Hoe staat het daarmee? Akelig inderdaad als oma zo slecht is, willen ze niet overwegen om naar een aanleunwoning te gaan of is dat misschien om een andere reden geen optie?

Ja da`s het vervelende bij kinderen he; die geven niet aan wanneer de schoen niet lekker zit. Zijn de schoentjes erg stug en ligt het daar misschien aan? Anders even mee terug naar goeie schoenenwinkel om advies te vragen?

Taart is erg klein (zogenaamd voor 4-6 personen maar ik gok dat wij 2-en 1 stukje kunnen eten ) en de bovenkant te donker uitgevallen maar ruikt wel verdomde lekker!
Maar ik heb geen dochter Inad dus appeltaart is dan 2nd mutserigste zeg maar
Gedverdemme, ik las OP van het topic "gelijke taakverdeling" en zit ineens weer midden in mijn kraamtijd Wat een immense kuttijd was dat zeg
Eeh, het gaat vandaag even niet zo lekker of hoefde ik dat er niet bij te zeggen
quote:peppie schreef op 31 oktober 2008 @ 16:03:

Gedverdemme, ik las OP van het topic "gelijke taakverdeling" en zit ineens weer midden in mijn kraamtijd Wat een immense kuttijd was dat zeg

Had precies hetzelfde Pep.

Denk je dat een baby leuk is ofzo??? Schreeuwde ik toen een keer naar Marlin
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Haha Vish, wat was z`n antwoord? Weglopen?

Ik schreeuwde niet, ik jankte alleen maar stilletjes in een hoekje. En wanneer ik dat niet deed voelde ik me een ijsklomp. Driewerf bah!
Ik heb hele lekkere kippetjes gebakken, anyone? Helaasch moet ik nu m`n kind op gaan halen 25 kilometer verderop. Zal blij zijn als dat op en neer gerij over is.
Kon het niet laten, moest toch even reageren. (zwangerschapsverlof om uit te rusten, yeah right! )

Ik laat ze hier staan he

Hm, gaat dat topic maar niet lezen

Lekker, Pep, ik heb honger.

Ga overigens kipfilet maken en gebakken aardappels en bloemkool.

Laarzen: 95,95

En dat waren dan nog een van de goedkoopste...

ze zijn wel heel mooi en roze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven