Het theehuis
woensdag 12 november 2008 om 08:25
Goedemorgen allemaal
Mag ik héél eventjes klagen..? Grmpfff... al vanaf 't weekend erg veel last van gewrichten en van stom knieprobleem... Ben inmiddels behoorlijk uitgeput door slapeloze nachten, en ik vrees dat er maar íemand boos naar me hoeft te kijken, of ik ga janken Grrrr....
Anyway... nu maar weer vrolijk aan de slag
Hoest met snotstokje van Pep (ik typte trouwens: snokstotje )?
Mag ik héél eventjes klagen..? Grmpfff... al vanaf 't weekend erg veel last van gewrichten en van stom knieprobleem... Ben inmiddels behoorlijk uitgeput door slapeloze nachten, en ik vrees dat er maar íemand boos naar me hoeft te kijken, of ik ga janken Grrrr....
Anyway... nu maar weer vrolijk aan de slag
Hoest met snotstokje van Pep (ik typte trouwens: snokstotje )?
Peas on earth!
woensdag 12 november 2008 om 11:31
Hmmmmm dus allemaal brakke en beroerde stokjes doorgegeven. Gewrichtentoestand is hier vaker voorkomend probleem. Ben al eens getest op (meest voorkomende vormen van) reuma, maar niets. Volgesn huisarts 'gevoelige gewrichten', en maar veel ibuoprofennetjes slikken.... Daarnaast kraakbeenprobleem in knie (veel en vaak pijn) en als dát dan gezellig tegelijk komt... dan heb ik echt een tophumeur
Peas on earth!
woensdag 12 november 2008 om 13:53
Het is weer tijd voor de tip van Vis:
Kauw nooit enthousiast op een dropje als je halve gezicht nog lam is van verdoving. Dan bijt je namelijk zo een stuk van je tong en binnenkant wang af. Niet dat je het voelt hoor, maar al dat bloed wat ineens op je toetsenbord druipt is wat lastig.
(Heb angst voor het moment dat de verdoving is uitgewerkt...)
Kauw nooit enthousiast op een dropje als je halve gezicht nog lam is van verdoving. Dan bijt je namelijk zo een stuk van je tong en binnenkant wang af. Niet dat je het voelt hoor, maar al dat bloed wat ineens op je toetsenbord druipt is wat lastig.
(Heb angst voor het moment dat de verdoving is uitgewerkt...)
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
woensdag 12 november 2008 om 15:31
Ah, Vish
Wel een hele mooie tip weer
Kess en Erwt, beterschap voor de gewrichtspijnen
Pep, hoop dat je je vanavond stuk beter voelt.
gefeliciteerd met Sjaf!
Mijn schuur is helemaal leeg..
Maar nu staat mijn huis weer helemaal vol
Maar goed. Meeste is uitgezocht en kan naar nieuwe huis, Terre des Hommes of Asielzoekerscentrum of naar vuilnis danwel grofvuil. heb echt veel gedaan. Heb nog wel paar uur nodig voor laatste uitzoekwerk maar was het ook flink zat stiekem
Nu even boodschappen doen voor vanavond en beetje stofsucken hier enzo (lees nieuwe huis). Morgen dus weer vrij, maar dan alleen leuke dingen doen. En vrijdag slaapt Chica bij mijn moeder en gaan wij naar dansvoorstelling en de kroeg in enzo
Oja, leuk, heb ook gewoon coole dingen in schuur gevonden, zoals een jurkje dat ik vergeten was, en een leren tas, en speelgoed en kleertjes van Chica-baby enzo.
Wel een hele mooie tip weer
Kess en Erwt, beterschap voor de gewrichtspijnen
Pep, hoop dat je je vanavond stuk beter voelt.
gefeliciteerd met Sjaf!
Mijn schuur is helemaal leeg..
Maar nu staat mijn huis weer helemaal vol
Maar goed. Meeste is uitgezocht en kan naar nieuwe huis, Terre des Hommes of Asielzoekerscentrum of naar vuilnis danwel grofvuil. heb echt veel gedaan. Heb nog wel paar uur nodig voor laatste uitzoekwerk maar was het ook flink zat stiekem
Nu even boodschappen doen voor vanavond en beetje stofsucken hier enzo (lees nieuwe huis). Morgen dus weer vrij, maar dan alleen leuke dingen doen. En vrijdag slaapt Chica bij mijn moeder en gaan wij naar dansvoorstelling en de kroeg in enzo
Oja, leuk, heb ook gewoon coole dingen in schuur gevonden, zoals een jurkje dat ik vergeten was, en een leren tas, en speelgoed en kleertjes van Chica-baby enzo.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 12 november 2008 om 19:58
Veel tandartsperikelen hierzo.
Niet fijn.
Inad is nuttig bezig geweest. Goed zo!
Pep, gratulieren mit der Sjaffie.
St Maarten: heeft hier welgeteld 3 minuten geduurd. (Jassen aantrekken duurde langer.Tsssk.)
Raketje zag St Maarten op zijn paard aankomen, begon te huilen en zei: Ik ben klaar met St Merte. En volgend jaar ben ik er ook klaar mee. Ik vind het kauwefrul. (flauwekul dus )
Echt een kind van zijn moeder.
Niet fijn.
Inad is nuttig bezig geweest. Goed zo!
Pep, gratulieren mit der Sjaffie.
St Maarten: heeft hier welgeteld 3 minuten geduurd. (Jassen aantrekken duurde langer.Tsssk.)
Raketje zag St Maarten op zijn paard aankomen, begon te huilen en zei: Ik ben klaar met St Merte. En volgend jaar ben ik er ook klaar mee. Ik vind het kauwefrul. (flauwekul dus )
Echt een kind van zijn moeder.
donderdag 13 november 2008 om 09:25
Haa!
Het is TandartsDag en ik heb er al sinds het wakkerworden buikpijn door , kinderachtig eigenlijk...
Na nachtje redelijk (lees: iets minder slecht) slapen (lees: halverwege naar logeerkamer verhuizen door SnurkConcert van Xan, want is erg verkouden), voelen botten gelukkig iets beter aan! .
Hoest met heup Kess?
Inadje, wauw! Das leuk, dingen terugvinden door opruimen!
Het is TandartsDag en ik heb er al sinds het wakkerworden buikpijn door , kinderachtig eigenlijk...
Na nachtje redelijk (lees: iets minder slecht) slapen (lees: halverwege naar logeerkamer verhuizen door SnurkConcert van Xan, want is erg verkouden), voelen botten gelukkig iets beter aan! .
Hoest met heup Kess?
Inadje, wauw! Das leuk, dingen terugvinden door opruimen!
Peas on earth!
donderdag 13 november 2008 om 13:29
Vishje, hoest gegaan bij de tandarts?
Mijn tandarts zei gelukkig bij binnenkomst: 'vind je het eng', waarop ik zei: 'euhm...
' en ze meteen een verdoving aanbood
Een uur en een kwartier later kon ik weer vertrekken: nieuw gaatje gevuld, twee vullingen vervangen, met aan beide bovenkanten een verdoving... ai... brrr... Nu issie bijna uitgewerkt. Ik voel me best heel stoer dat ik het doorstaan heb
Pep, beterschap!
Xan's ribben zijn weer goed hoor. Hij is nu alweer twee of drie weken aan't werk en dat gaat prima.
Mijn tandarts zei gelukkig bij binnenkomst: 'vind je het eng', waarop ik zei: 'euhm...
Een uur en een kwartier later kon ik weer vertrekken: nieuw gaatje gevuld, twee vullingen vervangen, met aan beide bovenkanten een verdoving... ai... brrr... Nu issie bijna uitgewerkt. Ik voel me best heel stoer dat ik het doorstaan heb
Pep, beterschap!
Xan's ribben zijn weer goed hoor. Hij is nu alweer twee of drie weken aan't werk en dat gaat prima.
Peas on earth!
donderdag 13 november 2008 om 13:59