Het theehuis
dinsdag 25 november 2008 om 13:24
Tis nu meer, ehm, pindakaas (te veel info? )
Gaat wel iets beter dus maar nog niet helemaal..
Erwt, fijn dat je wat geslapen hebt en hoestdrank helpt.
We hebben dus inderdaad wel een tv toestel waarop we via dvd speler dvds kijken, maar geen kabel. Die aansluiting zit er wel en kan dus zo gebruikt, maar is er tot nu toe niet van gekomen.
Eow, vanaf weeerrrk??? Ben je eindelijk een echte secretaresse?
Star, alles oke?
Kess, nog afstand kunnen doen van de muffins? Zal nieuwe adres idd even in NS zetten.
Olijf,
Gaat wel iets beter dus maar nog niet helemaal..
Erwt, fijn dat je wat geslapen hebt en hoestdrank helpt.
We hebben dus inderdaad wel een tv toestel waarop we via dvd speler dvds kijken, maar geen kabel. Die aansluiting zit er wel en kan dus zo gebruikt, maar is er tot nu toe niet van gekomen.
Eow, vanaf weeerrrk??? Ben je eindelijk een echte secretaresse?
Star, alles oke?
Kess, nog afstand kunnen doen van de muffins? Zal nieuwe adres idd even in NS zetten.
Olijf,
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 25 november 2008 om 14:04
Even snel vanaf werk:
Inad, mooie foto van boom inderdaad goeie herinnering aan huis. Was toch jullie plekje na weggaan bij Chico en zak dus vast wel een bijzondere herinnering blijven
Ik snap Erwts niet lekker in je vel-snotverkouden redenering helemaal. Ik heb dezelfde theorie over de alsmaar terugkerende kaakholte-ontstekingen hier.
Olijf, je hoeft je niet te vervelen dus de komende weken!
Star, al iets gehoord?
Eow, 7 uur al op je werk???
Inad, mooie foto van boom inderdaad goeie herinnering aan huis. Was toch jullie plekje na weggaan bij Chico en zak dus vast wel een bijzondere herinnering blijven
Ik snap Erwts niet lekker in je vel-snotverkouden redenering helemaal. Ik heb dezelfde theorie over de alsmaar terugkerende kaakholte-ontstekingen hier.
Olijf, je hoeft je niet te vervelen dus de komende weken!
Star, al iets gehoord?
Eow, 7 uur al op je werk???
dinsdag 25 november 2008 om 14:46
Gestampte muisjes, daar ben ik tegenwoordig verslaafd. Aan weinig kans op ranzige associaties.
Fijn Inad en Ewrt, dat jullie je wat beter voelen.
Hoe gaat het met jou, Star?
Eow, wat ben je vroehoegggg!
Muffins van chocoglazuur voorzien is moeilijker dan je denkt. Om het ook mooi gald te krijgen enzo. Stolt zo snel weer! Alles staat nu te drogen en dan vanavond nog even pietjenpetjes erop fabriceren. Hoop dat de peuters van tegenwoordig niet zo kritisch zijn...
Fijn Inad en Ewrt, dat jullie je wat beter voelen.
Hoe gaat het met jou, Star?
Eow, wat ben je vroehoegggg!
Muffins van chocoglazuur voorzien is moeilijker dan je denkt. Om het ook mooi gald te krijgen enzo. Stolt zo snel weer! Alles staat nu te drogen en dan vanavond nog even pietjenpetjes erop fabriceren. Hoop dat de peuters van tegenwoordig niet zo kritisch zijn...
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 25 november 2008 om 14:48
dinsdag 25 november 2008 om 14:52
dinsdag 25 november 2008 om 15:39
Tuinerwten volgens mij fijne doperwtjes. Dat jij dat niet weet Erwt!
Star Hopelijk levert gesprek met arbo-arts iets op. Wat zei je huisarts eigenlijk over je lichamelijke klachten?
Wij eten macaroni, left-over van gisteren. Morgen krokant gepan(n?)eerde kipschnitzel, rosti rondjes en iets groenterigs uit een potje (helaas ben ik de enige die groenten eet bij ons...)
Star Hopelijk levert gesprek met arbo-arts iets op. Wat zei je huisarts eigenlijk over je lichamelijke klachten?
Wij eten macaroni, left-over van gisteren. Morgen krokant gepan(n?)eerde kipschnitzel, rosti rondjes en iets groenterigs uit een potje (helaas ben ik de enige die groenten eet bij ons...)