Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Pfffff, ben de afgelopen 24 uur echt compleet leeggelopen. Aan alle kanten. Meer willen jullie echt niet weten. Heb net voor het eerst een droge cracker gegeten. Nu maar hopen dat dat erin blijft. Voel me wel al wat beter.

Helaas heb ik het stokje ook aan Tony doorgegeven...
Loretta is De Mol. Punt.
Ik geef je van afstand maar een dan, wil niet te dichtbij komen. Beterschap voor jullie!

Wij zijn vandaag naar bios geweest met Ceetje, ze vond het geweldig!
Iew.... een erg virtuele voor Kess dan!

Starretje, naar welke film dan? Leuk!
Peas on earth!
Chocokoffie van Nescafe is lekker!
Peas on earth!
Madagascar, erg melig!
Ohhh die lijkt mij óók leuk
Peas on earth!
Moggeh leedies

Hoe laat is het geworden uiteindelijk Erwt? Hier kwart voor twee uiteindelijk (toch nog even in bed gekeken ) maar heb er wel spijt van dat ik hoop gemist heb. Nou ja, uitzendinggemist dan maar
Haai!

Kess. Maar ook van veraf

Gaat het wat beter inmiddels?

Pep, ja ik vind eigenlijk bedrijfuitjes altijd leuk, ik probeer er altijd gewoon positief aan te beginnen en dan heb ik eigenlijk altijd lol. Dit was iets waar ik héél slecht is was, maar dat boeit me eigenlijk nooit zo, ik vermaak me wel. Is toch leuk dat iemand de moeite neemt om zoiets te organiseren en ik heb een leuke middag gehad, lekker gegeten en heb me prima vermaakt. Ik zou niet elke week met mijn collega's op stap willen, maar sommigen zijn echt heel gezellig en hun vrouwen zijn ook erg leuk.

Lekker uitgeslapen vanmorgen ook Nu nog even beetje opruimen en dan komen de kindjes zo weer denk ik.
Fijn dat het leuk was Eow. Ik kan me er meestal echt niet toe zetten om positief aan zoiets te beginnen, ik haat dat verplichte leuk doen met z`n allen. Maar wanneer ik collega`s heb met wie het klikt vind ik het wel heel leuk om met z`n allen te gaan stappen ofzo.

Kessie dikke Ziek zijn snokt, vooral waneer je diarree ende kots hebt
Hugs voor Luun en Kessie.

Heb net de stofzuiger vermoord met een aardappelschilmesje dus mag een nieuwe gaan kopen (of alleen een nieuwe slang maar geen idee wat dat kost).

Fijne zondag!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Heb nog steeds griep en als kers op de taart...

Hele ochtend met Magnum op huisartsenpost, want hij is vanmorgen wakker geworden en kan niet meer lopen op linkerbeen-voet. Heeft ontzettend veel pijn als je er alleen nog maar naar kijkt. Zo uit het niets.

Aan de voet zelf zie je niks.

Foto's maken, medicijnen en morgen uitslagen etc. Mag tot nader order alleen zitten/liggen met voet omhoog (kan ook niks anders). Alshij naar toilet moet, moet hij de afstand al kruipend afleggen. Is de eerste keer lachwekkend. Daarna niet meer.

Krijg echt het idee dat het hier nooit meer stopt met die ziekenboegellende.

Las ergens in een topic: Karma is een kutwijf.

I rest my case.
Luun

Leuk dat bedrijfsuitje leuk was Eow!

Star, ik heb het volgehouden tot 03.30 uur. Had nog wel langer gekund, maar had geen zin meer. Xander heeft het drie kwartier langer volghouden en ging rond 04.15 uur naar bed. Hij is afgehaakt bij de moppentoppers. Heb geen spijt, maar lees wel dat ik leuke dingen heb gemist. Uitzendinggemist misschien?

Heb verrot geslapen. Viel heerlijk in slaap, maar steeds wakker en onrustig geslapen, en nu knallende koppijn. Bah. Thee, sapje én paracetamolletje gaan wonderen doen denk/hoop ik.
Peas on earth!
Vish, waarom heb je je stofzuiger vermoord?
Peas on earth!
Luun, wat een gedoe zeg

Raar ook!
Kan iemand een betaalbare blauwe/turquoise sjaal voor me googlen?

Kan ik dat subtiel voorleggen als Sint-kadootje
Peas on earth!
Heb al een andere leuke gevonden

Peas on earth!
Pep, ben jij wel eens met de auto naar Griekenland gegaan? (met boot Italie-Griekenland)?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 november 2008 @ 13:33:

Vish, waarom heb je je stofzuiger vermoord?Het was gewoon een lul.
Dan is het terecht!

Best knap trouwens, met een aardappelschilmesje.
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 november 2008 @ 16:59:

Dan is het terecht!

Best knap trouwens, met een aardappelschilmesje.

Hij tartte me al een paar maanden. Zo'n onbetrouwbaar sujet, zag er echt tegenop om hem uit de kast te trekken. Vandaag was de maat vol, niet luisteren, links gaan als ik rechts zeg etc.

Tja dan pak ik het mes hoor. Nu ligt hij als een zielig hoopje nog op de keukenvloer na te snikken maar ik negeer hem.
Luun. Bah.
Mijn hart breekt voor die arme stofzuiger. Jij sadist.
Tsssskkk jij afvallige. Ik zal zijn geest op je afsturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven