Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Door de pasta, door de risotto.
Krijg er weer honger van! Ga zo even recepten googlen!
Loretta is De Mol. Punt.
Hier tóch heel goed gelukt

Was erg lekker. Geraspte kaas was ik vergeten, maar gewoon stukjes van de gewone kaas bleken ook prima te werken.

Ik doe meestal euhm... Danish Blue geloof ik.
Peas on earth!
Ik zou je bijna omdopen tot keukenPrinses
Bericht van advocaat: vanwege stakingen rellen nee toch stakingen van het rechtbankpersoneel is de zitting voor de alimenatie niet doorgegaan. Nieuwe zitting: 10 mei 2009 Maar aangezien ze GRex nooit gevonden hebben zal de uitspraak welliswaar positief voor mij zijn maar zal ie nooit ge-executeerd kunnen worden (tenzij meneer onroerend goed op z`n naam heeft staan wat niet zo is).

Maar, en echt zonder valse bijbedoelingen ofzo, wat een opluchting: als GRex nog belt of Wup wil zien mag ik dat weigeren en eisen dat ie eerst alle achterstallige alimentatie betaald. Dat betekent dat ik niet langer met dit dilemma hoef te zitten maar dat de beslissing min of meer door GRex zelf al is genomen: ik hoef me niet meer in alle bochten te wringen om Wup toch maar een sort off vader te geven en mag alle contact weigeren.
Hehehe... daarvoor is mijn saldo Mislukte Gerechten helaas nog te groot vrees ik

Volgens mij zijn die kerstkransjes van de AH gewoon nog van vorig jaar . Beetje droog en muf. Tsskk.
Peas on earth!
Oh, das wel een opluchting Pep

Heeft GRex de laatste tijd eigenlijk nog gebeld?
Peas on earth!
Hey

Net gevallen met fiets en al door duizeligheid.. had het hele weg terug van kdv al.. Ier had tot laat lesgeven, dus ben zelf gaan halen. Ben zelf stuk gaan lopen. Eenmaal thuis bij schuur dacht ik pfieowww dat ging gelukkig goed. Duwde deur open en toen werd het zwart voor mijn ogen. Heel hard op hoofd gevallen. Chica vind zich zelf enorm goed op en heeft nergens last van godzijdank. Niet op hoofd gevallen ofzo. Heb klap ook opgevangen door met mijn lichaam onder de fiets te gaan liggen denk ik

Nu vooral pijn in hoofd en been (waar stuur op kwam). Ben zo blij dat Chica niks heeft. Ze was ook goed ingepakt in wat we haar Eskimo/ Inuit-Chica jas noemen; soort mega groot warm fluffy wit ding. Pff

Ier was heel lief, moest trainen maar ging eerst koken en voor me zorgen enzo. Hij was/is zo ongerust. Gaat nu wel weer maar hoofdpijn blijft wel. was niet zo hard dat t hersenschudding is ofzo, ben ik niet bang voor, maar deed wel pijn.

Zo weer op bank liggen, maar kwam even gedag zeggen.

Ook kijken hoe t met Vito gaat.

Blauw kaas is yummm. Voor door gerecht zou ik voor mild en goedkoop gaan, zoals Danish blue, maar net als Star ook Gorgon- en Roque voor bepaalde dingen.

Kess voor soeptaart

Ik ga trouwens weer naar HA morgen, want vertrouw t niet. Bloeddruk misschien wel gewoon weer laag in combi met lage weerstand, slecht ademen door neus dicht, maar wil toch even langs.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Kruispost, Pep

Snap de opluchting. MAar ook: wat een lul!!
Oooooo Inadje toch, getverderrie. Maar weer even langs dokter voor duizeligheid? op je bolletje.

O, je gaat al naar dokter, hoop dat er iets uitkomt!
Rare jongens die Grieken.
Inad verdient een knuffel!

Ga inderdaad maar gauw naar dokter hoor, want dat is niet goed. Fijn dat Ier zo lief is!

Ik vind hoofdletters i stom!

Ler - Ier

Lerenzus- Ierenzus

Peas on earth!
*mag niet meer naar doen tegen Brummetje... moeilijk *
Peas on earth!
Jemig Inad! Vertel je morgen aan de dok wel ff dat je toch ook op je hoofd bent gevallen? Je hebt geluk gehad want in een schuur staan meestal van die lekkere dingen die niet echt meegeven als je valt. Gelukkig maar dat Chica idd niks heeft (misschien zelf ook maar een dikke fluffy jas aandoen voortaan?) En voor de schrik:

En Pep:
Ik ben mijn eigen bananenschil
Inad, wat zul je geschrokken zijn! Goed dat je morgen naar de huisarts gaat. Dit duurt nou al zo lang! Misschien weer een keertje bloedprikken en dit keer wat uitgebreider onderzoeken? Lijkt me zo naar als je niet meer op je eigen lichaam kunt vertrouwen!

Pep, wat balen dat het nu weer uitgesteld is. Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent, mbt tot contact Wup-GRex. Maar blijft natuurlijk wel ontzettend rot dat Wup zijn vader nooit echt heeft leren kennen.

Vito ligt in bed en de koorts is wat gezakt! Is eindelijk onder de 39, dus dat gaat de goede kant op.
Loretta is De Mol. Punt.
Erwt, van mij mag je wel hoor. Lach me rot

Gelukkig Kess! Hopelijk vannacht ook een beetje een redelijke nacht.

En nu, aangestoken door de geur van de blauwe kaas, ga ik toastjes eten
Lekkerrrrr... toastjes!

Ik eet gewoon snel die muffe kransjes op, dan kan ik nieuwe kopen

*overweegt nieuwe Brum-post*

Hiephoi voor Vito!
Peas on earth!
Jullie zijn lief

T stomme is dat ik dus net dacht, hehe, gehaald, we zijn veilig thuis. Beetje de concentratie op t overeind blijven laten varen en boem. Ik denk dat HA ook wel verder gaat kijken nu. Ga er wel om vragen. Gewoon voor de zekerheid. Laatste keer dat ik er was zei ze soort van en pasant iets waar ik toen wel van schrok, want zei toen: deze keer lijkt het meer op gewoon lage bloeddruk/ijzer tekort verschijnselen. Gelukkig heb je die neurologische verschijnselen niet meer. Of iets in die trant. MAar goed, ik ben niet zo hypochonder dat ik daar meteen mee wegren.. Ik denk echt dat t nu komt door moe, ziek van griep/koorts, lage bloeddruk, slecht kunnen ademen door neus vast. Is ook goede combi voor een "boem"..

Fijn dat Vito's koorts gezakt is Kess

En Ertw om L en I
Wij zitten nog aan de chocopepernoten, dus dat wordt ook doorschrokken.
Waar plaag je Brum dan, Erwt?

Ik kijk dan morgen wel want hoofd begint te bonken door compu. Kut, heb ik net lekker avond voor zelf voor jullie..
Er was hier ooit ook een ienieminie, kon je dus ook lezen als Lenieminie
Ja 160 pagina's bijlezen lijkt me lastig met je hoofd Inad.
Hehe, Inad kan toch ook gewoon de laatste drie pagina's lezen? Die vatten alles samen .

Mocht je hoofd niet teveel bonken, moet je dus even bij 'ik kan geen baan houden' kijken op werkpijlerT, van brummetje .

Ik ben alweer bezweken onder de druk daar .

Nog twee kransjes te gaan. Maar die laat ik maar liggen voor Xan. Of niet... ach...

Als ik ze laat liggen, valt op dat er nog maar twee zijn en dat ik de rest heb opgegeten. Als ik ze allemaal opeet, dan is hij misschien vergeten dat er kerstkransjes waren en ziet ie niet dat ik ze allemaal opgegeten heb. Moeilijk dillemma
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 11 december 2008 @ 20:55:

Oh, das wel een opluchting Pep

Heeft GRex de laatste tijd eigenlijk nog gebeld?Nope, helemaal niet meer
Inad Morgen inderdaad maar naar ha. Ik gaat verder bankhangen, bijlezen komt morgen wel weer. Ciao!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven