Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

En weer.
En ik ook

Verder iemand nog iets leuks te melden? Ik moet me straks inhouden, moet naar de winkel en heb zo'n zin in lekker dikmakend wintereten (als in: kerstkransjes, chocola, kerststol, chocomel, enzovoorts)

Moet nog iets verzinnen om Eowman een beetje op te vrolijken. Die heeft het een beetje zwaar. (en ik dus ook )
Ik wil ook dikmakend wintervreten, zeker nu ik ziek en zielig ben

Eowma opvrolijken met dikmakend wintervreten?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Dat was mijn excuus ook
Ach jee, nou Kessekindertjes weer in de ziekenboeg!! Beterschap!! Ik ga eens even googlen op rs-virus (geen kinders hier hè, dus ken het niet).

Luun, hoest bij jou allemaal??

Voor de rest: allemaal!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oh en natuurlijk ook veeeeeeel beterschap voor Inadje!! Ff goed uitzieken hè!
Ik ga zo van die lekkere vieze met musket gevulde kerstkransjes halen.
K zie nu pas je motto Star

Ik ga weer achter de compu vandaan, want hoofdpijn blegh..

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Inad schreef op 11 december 2008 @ 12:56:

Oh, nee, snap ik inderdaad. Dus jullie wonen nu al helemaal samen? (heb wat gemist geloof ik..) Leuk!!

Neuh, ja, mwoooaaaah

We zitten nog steeds in de ontkenningsfase
quote:Eowynn_ schreef op 11 december 2008 @ 13:18:

Geen idee, ik vind onze bezorger sowieso een eikel. Vertikt het om aan de deur te komen, belt beneden bij de flat aan bij 10 verschillende adressen en wacht tot ze naar beneden komen. Doe je dat niet, dan ben je 'niet thuis' intercom negeert hij. En dan zit je dus binnen met 2 kindjes, die je écht niet zo snel mee naar beneden kunt slepen, of die in bed liggen en dan krijg je dus gewoon je pakje niet.

Vandaar dus de zogenaamde weigering waarschijnlijk... Wat een eikel zeg!

Thanx voor de snoeppot-tip, die gaat mee in de overweging!
Kan niet in NS hier

Met Olijf alles okay?

Pff, ik kan ook niet bedenken wat we vanavond eten. Waarschijnlijk lekker Hollands gebakken piepers met een vleesje (en groente voor mezelf, rest van de family eet dat niet ) Gourmetten met kerst waarschijnlijk ook al van tafel helaas maar ach, dat is dan wel weer lekker rustig met z`n 3-en kneuteren.

Dikke beterschapsknuf voor iedereen en een anti-RS-virus-beschermlaag voor Juno!
Hier vanavond filetlapjes, aardappeltjes, italiaanse groentemix voor mij en witte bonen in tom.saus voor Olief. Redelijk simpel dus ook.

Olijf hobbelt een beetje door, het is nog steeds lichamelijk op en af. Heb de actometer afgelopen maandag ingeleverd (godzijdank, was dat ding helemaal zat) en moet nu 22 januari weer terugkomen voor slotgesprek van de intake. Ben dus iig weer TBS-er af

Trouwens, ik zat laatst ook te bedenken waar FV was. Had al zo'n vermoeden maar ben nu bijna zeker (Olijf is sjurlok )

Jemig, het is over 2 weken gewoon al Kerstmis!! (en ik moet haar nog verven, naar de kapper, decemberzegels halen, kerstdiner bedenken, huis beetje schoonmaken en kerstmeuk nog opzetten -> leuk hè die feestdagen )
TBS-er af

Is dat wat, filetlapjes? Niet heel droog?
Nee, ik vind ze niet droog (goed, je moet ze niet een half uur doorbakken want ze zijn snel gaar). Lijkt erg op karbonade maar dan zonder botje. Dus als je niet van karbo's houdt, zijn ze niet lekker idd. Ga je voor je filetlapjes-debuut?
Haaaa tsskkk... die ik eens een dag mijn formulierenzooi, komen jullie ineens met lekkere dinertips (die ik dus heb gemist, waardoor ik inspiratieloos in de AH stond) en gezellig geklets .

Wij eten: zelfgecreëerde spruitjestaart

Met... jawel: spruitjes , paprika, uitgebakken spekjes, op een bodem van croissantdeeg, met een vulling van ei en kaas. Lekker, ik ben dól op spruitjes

Die zalmvissticks klinken lekkerrrr! Die ga ik ook maken! Hoef je die boter-knoflookmeuk dan niet over de hele zalm te smeren Eow? Alleen zo'n theelepeltje erover mieteren is genoeg?

Ontkennende Pep woont samen

Ohhh en ik heb vandaag ook van die vieze musketkransjes gekocht voor Xan (want die had het er gisteren over).

Score:

Xan 1

Erwt 2

Ben benieuwd hoe lang dit schaaltje het redt
Peas on earth!
Waarom moet EowMan opgevrolijkt? Wattisseraandehand met 'm?

Ik zeg: musketkransjes vrolijken hier in ieder geval De Man op
Peas on earth!
Wow, die Olief eet behoorlijk culinair zeg

Inad, onderschrift niet persoonlijk

Eowman opvrolijken ivm baangedoe ga ik vanuit Erwt.

Taart klinkt goed, spruiten zijn lekker.

Mijn biefstuk roelde echt heel erg vanavond. Starman vond het restaurantkwaliteit dus ga me vandaag nog opgeven voor Hell's Kitchen (Vishie, mee? )
Ohja, sorry beetje vol hoofd. Natuurlijk vanwege stom baangedoe met stom geenvastcontractgedoe

Ik hou niet zo van biefstuk, maar wel stoer als ie Hell's Kitschen Kwaliteit is! Gezellig bij Gordon gaan kokkerellen. Xan is fan van Herman den B en gaat altijd nadoen hoe hij eet en proeft. Zoóó irritant.

Taart klinkt lekker maar dreigt te mislukken, want wel een donnkerbruine rand, maar ei van binnen nog niet helemaal gestold
Peas on earth!
Met Gordon heb ik andere plannen

Herman den B is ook leuk. Had een ontzettende hekel aan hem maar is wel een goeie gozer volgens mij.
Eow, grappig hè Niburu? Heb tranen met tuiten gelachen.
Haha, al die kookperikelen! Ik doen mee, want ook hier hartige taart mislukt. Ik kwam er op het laatste moment achter dat ik geen eieren in huis had dus heb het gewoon zonder gedaan. Was geen goed plan, want resultaat was gehakt-courgettesoep op een doorweekte bodem van bladerdeeg. En o ja, ik had als topping een restje Engelse Blue Stilton gebruikt, maar dat bleek veel te sterk voor in een hartige taart. Zónde dus eigenlijk, had ik dat kaasje beter vanavond bij een glas wijn kunnen eten... Om een lang verhaal kort te maken: ik heb friet gehaald.

Als jullie blauwaderkaas in een gerecht gebruiken, welke nemen jullie dan?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik krijg spontaan zin in biefstuk, Star!
Loretta is De Mol. Punt.
Eens trouwens met Kess, als we gaan meeten moet het maar uit eten worden

Blue Stilton, oooooooooooo zo lekker.

Ligt aan het gerecht Kess.
Ja, zonde dat ik mijn lekkere kaasje nu verneukt heb.

Maar geef eens een voorbeeld van blauwaderkaas en gerecht? Ik ben beginnend keukenprinses, he? Met de nadruk op beginnend.
Loretta is De Mol. Punt.
Gorgonzola op een stuk vlees laten smelten.....hmmmmm lekker.

Roquefort door een salade

In een toetje met peren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven