Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Binad is ook een vreetzak En heeft niet meer chocola nodig dan al voorhanden is (Choco boomversiersels (ballen en kerstmannen, die we niet in de boom hangen maar gewoon opeten , van die gevulde Milka praline reep dingen 9die driekhoekige zeg maar, yum, en kerstkransjes en een rest "I" van Ier zeg maar )

Ja, heb er ook echt zin in nu, zeker nadat ik zus gezien heb en t minder eng is

Ier-moeder is al helemaal aan t plannen wat ze met Chica gaat doen (Gingerbreadmannetjesboekje voorlezen en dan zelf gingerbreadmannetjes maken, ze heeft een poppenbedje gekocht, spelletjes enz enz. Lief ) en we gaan ook naar kerstmis - mis enzo.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Jaaaaaaaaa, ik ben twee jaar geleden ook naar Ierse kerstmis-mis geweest, vond het helemaal leuk!

Ik heb ook zin in chocola, heb nog niet ontbeten, misschien komt het daardoor . Ik ga zo maar even de stad in denk ik, broodje kopen.

Vanavond etentje met collega's.
Peas on earth!
quote:Inad schreef op 15 december 2008 @ 22:48:

[...]

Ik doe even onnodig clusteren, upt ons en upt mij, qua berichtenaantal

Pep, om Wuppert en Ernie.

Oh over Sesamstraat gesproken, Chica noemde piemels altijd Pino's en moest laatst zo onbedaarlijk lachen om mijn antwoord, toen ze vroeg hoe die grote blauwe vogel heette. Waarschijnlijk dacht ze, ik moet het wel verkeerd verstaan hebben Chica had je al voor gek verklaard dus.
Eowman vindt Grey's Anatomy leuk? O jee

Ierenmama (kinky hoor ) klinkt nu al hartstikke niet eng en lief!
O en want Derrick ist tot.

Ik mijn moeder bellen gisteren 'mam, Derrick is dood'. Moeder 'Oooooooo is Derek Ogilvie dood?'
Ik zie geen meisje hiernaast.....?

Hallo iedereen, hoe gaat het met ieder?

Leuk Inad dat je naar Ierland gaat, wat supergezellig en wat lief van Iermoeder.

Zwanger wie wat waar ?

Verder lezen...ben benieuwd wie er op Putin lijkt!
kom ff de groetjes doen aan mijn liefje vanuit mijn truckie,
Je houdt je niet echt aan je onderschrift Sjaf...
ik hoop voor jou jij ook niet, hihi grapje, wilde gewoon ff testen of het werkte, internet op mijn foon.,maar je hebt gelijk hoor soms zeg ik spontaan iets stoms of internet ik terwijl ik aan het rijden ben, fijne dag nog
Je mag best wat zeggen, maar geen truckie als volwassen vent
O, en ook geen hihi
bewaar graag het kind in me, maar hihi gaat idd wat ver ja maar was door gebrek aan smileys ben benieuwd of deze werkt. Jeuh file, grom gezichtje
Star

Wel beetje met haar eens hoor Sjaf

Ik verveeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me, zo.

Nee dat klinkt lekker volwassen

Maar goed, ik ben serieus op zoek naar intelligent cultureel werk. Dus...

En een Dierewier in t Theehuus

Hoe is het? Kom eens vaker langs!

Welke Derrick is dan dood, Star?

*begint tv-stilte toch wel als sociaal isolement te ervaren inmiddels *
Internet je wel handsfree, Sjaf?
Derrick Deutsche Derrick ja. Kriminalpolizei Derrick.

Ben je nog naar huisarts geweest trouwens gister?
jaaa Derrick ist morstot!

Met z'n enge grote bril en z'n enge gel-achterovergekamde haar

Ik ben een stuk minder blij dan vanochtend, want heb al 60 pagina's van iets Saai's gelezen, en nog 30 te gaan. Bah!

Mannen die 'hihihi' zeggen, tsja... twijfelachtig. Maargoed, ik mag niet klagen, want ik heb een man wiens kerstballen bij de vloer passen

Heeft iemand nog een leuke roddel ofzo?
Peas on earth!
Ohja, ben je bij huisarts geweest Inad?
Peas on earth!
uiteraard Inad jullie hebben ook wel gelijk maar ik hou me toch prima aan mijn onderschrift zo. Zal volgende keer zoiets als mobiele werkplek zeggen ok? Al denk ik dat daar ook een ander beroep aan gekoppeld kan worden. Mischien gewoon niks meer zeggen?? Oh das een inkoppertje,
Hier ook geen sappige roddels helaas. Het wordt tijd dat er weer eens iets gebeurt op het forum ofzo, het is wel erg braafjes allemaal. Helaas heb ik geen inspi (in het kader van truckie en hihi ) voor een lekkere rel.

Ja, Inad, ben je nog bij de ha geweest?? Ben benieuwd.

Hoest verder allemaal met de dames?

Ik ga NU de badkamer schoonmaken en vanavond mijn kerstkaarten schrijven (in het kader van Zeer Interessante Info)
Ik ben mijn eigen bananenschil
ben hier gewoon zwaar het pispaaltje nu he? anti mannen forum?
Oh de enige echte Derrick, sagst das dan

Ja, ben naar HA geweest. Bloeddruk was weer heel laag (ik vergeet dat altijd maar ergens laag 90 tegen ergens 70 ofzo. Wies es nicht mehr) en toen ze me omhoog liet komen vanuit liggen werd het meteen nog lager (ergo, daar zit em dus t zwart worden voor ogen enzo in. Temperatuurverschillen kunnen zo'n drop ook veroorzaken). Mocht ik het houden en vooral tijdens activiteiten zoals lopen enzo, dan moet ik terug en gaan ze weer verder onderzoeken. Vooralsnog gaat ze er vanuit dat mijn theorie (lage weerstand, ijzer weer laag waarschijnlijk want bleke kleur onder ogen enzo, verhuisstress, koorts & griep in combi met lage bloeddruk = boosdoener(s)) klopt.

Sjaf, er zijn wel meer mannen hoor. Je moet gewoon inderdaad anders formuleren
Oja, shit, kerstkaarten...

Dank, Olijf
Ik ga lijst maken en meenemen naar Eire en dan gewoon vanuit dahr hineins versenden. Jah jah

Jullie krijgen van mij dus een late (maar dat zijn jullie wel gewend ) Ierse Kerstkaart
Tsk..ik ben bezig met grote schoonmaak in de badkamer en alles ingesprayd met schoonmaakzooi. Zet ik de douche aan om alles af te spoelen, staat de douchekop in mijn richting!! Tja. Nu hangt mijn make-up op mijn kin. Heb maar ff een kopje koffie gemaakt en pauze genomen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Toet toet!!

* sjeest voorbij in haar nieuwe Polo *

Knappe bolide he?
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven