Het theehuis
dinsdag 16 december 2008 om 11:41
Binad is ook een vreetzak En heeft niet meer chocola nodig dan al voorhanden is (Choco boomversiersels (ballen en kerstmannen, die we niet in de boom hangen maar gewoon opeten , van die gevulde Milka praline reep dingen 9die driekhoekige zeg maar, yum, en kerstkransjes en een rest "I" van Ier zeg maar )
Ja, heb er ook echt zin in nu, zeker nadat ik zus gezien heb en t minder eng is
Ier-moeder is al helemaal aan t plannen wat ze met Chica gaat doen (Gingerbreadmannetjesboekje voorlezen en dan zelf gingerbreadmannetjes maken, ze heeft een poppenbedje gekocht, spelletjes enz enz. Lief ) en we gaan ook naar kerstmis - mis enzo.
Ja, heb er ook echt zin in nu, zeker nadat ik zus gezien heb en t minder eng is
Ier-moeder is al helemaal aan t plannen wat ze met Chica gaat doen (Gingerbreadmannetjesboekje voorlezen en dan zelf gingerbreadmannetjes maken, ze heeft een poppenbedje gekocht, spelletjes enz enz. Lief ) en we gaan ook naar kerstmis - mis enzo.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 16 december 2008 om 12:15
dinsdag 16 december 2008 om 12:33
quote:Inad schreef op 15 december 2008 @ 22:48:
[...]
Ik doe even onnodig clusteren, upt ons en upt mij, qua berichtenaantal
Pep, om Wuppert en Ernie.
Oh over Sesamstraat gesproken, Chica noemde piemels altijd Pino's en moest laatst zo onbedaarlijk lachen om mijn antwoord, toen ze vroeg hoe die grote blauwe vogel heette. Waarschijnlijk dacht ze, ik moet het wel verkeerd verstaan hebben Chica had je al voor gek verklaard dus.
[...]
Ik doe even onnodig clusteren, upt ons en upt mij, qua berichtenaantal
Pep, om Wuppert en Ernie.
Oh over Sesamstraat gesproken, Chica noemde piemels altijd Pino's en moest laatst zo onbedaarlijk lachen om mijn antwoord, toen ze vroeg hoe die grote blauwe vogel heette. Waarschijnlijk dacht ze, ik moet het wel verkeerd verstaan hebben Chica had je al voor gek verklaard dus.
dinsdag 16 december 2008 om 16:09
Star
Wel beetje met haar eens hoor Sjaf
Ik verveeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me, zo.
Nee dat klinkt lekker volwassen
Maar goed, ik ben serieus op zoek naar intelligent cultureel werk. Dus...
En een Dierewier in t Theehuus
Hoe is het? Kom eens vaker langs!
Welke Derrick is dan dood, Star?
*begint tv-stilte toch wel als sociaal isolement te ervaren inmiddels *
Wel beetje met haar eens hoor Sjaf
Ik verveeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me, zo.
Nee dat klinkt lekker volwassen
Maar goed, ik ben serieus op zoek naar intelligent cultureel werk. Dus...
En een Dierewier in t Theehuus
Hoe is het? Kom eens vaker langs!
Welke Derrick is dan dood, Star?
*begint tv-stilte toch wel als sociaal isolement te ervaren inmiddels *
dinsdag 16 december 2008 om 16:18
jaaa Derrick ist morstot!
Met z'n enge grote bril en z'n enge gel-achterovergekamde haar
Ik ben een stuk minder blij dan vanochtend, want heb al 60 pagina's van iets Saai's gelezen, en nog 30 te gaan. Bah!
Mannen die 'hihihi' zeggen, tsja... twijfelachtig. Maargoed, ik mag niet klagen, want ik heb een man wiens kerstballen bij de vloer passen
Heeft iemand nog een leuke roddel ofzo?
Met z'n enge grote bril en z'n enge gel-achterovergekamde haar
Ik ben een stuk minder blij dan vanochtend, want heb al 60 pagina's van iets Saai's gelezen, en nog 30 te gaan. Bah!
Mannen die 'hihihi' zeggen, tsja... twijfelachtig. Maargoed, ik mag niet klagen, want ik heb een man wiens kerstballen bij de vloer passen
Heeft iemand nog een leuke roddel ofzo?
Peas on earth!
dinsdag 16 december 2008 om 16:20
dinsdag 16 december 2008 om 16:31
Hier ook geen sappige roddels helaas. Het wordt tijd dat er weer eens iets gebeurt op het forum ofzo, het is wel erg braafjes allemaal. Helaas heb ik geen inspi (in het kader van truckie en hihi ) voor een lekkere rel.
Ja, Inad, ben je nog bij de ha geweest?? Ben benieuwd.
Hoest verder allemaal met de dames?
Ik ga NU de badkamer schoonmaken en vanavond mijn kerstkaarten schrijven (in het kader van Zeer Interessante Info)
Ja, Inad, ben je nog bij de ha geweest?? Ben benieuwd.
Hoest verder allemaal met de dames?
Ik ga NU de badkamer schoonmaken en vanavond mijn kerstkaarten schrijven (in het kader van Zeer Interessante Info)
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 16 december 2008 om 16:46
Oh de enige echte Derrick, sagst das dan
Ja, ben naar HA geweest. Bloeddruk was weer heel laag (ik vergeet dat altijd maar ergens laag 90 tegen ergens 70 ofzo. Wies es nicht mehr) en toen ze me omhoog liet komen vanuit liggen werd het meteen nog lager (ergo, daar zit em dus t zwart worden voor ogen enzo in. Temperatuurverschillen kunnen zo'n drop ook veroorzaken). Mocht ik het houden en vooral tijdens activiteiten zoals lopen enzo, dan moet ik terug en gaan ze weer verder onderzoeken. Vooralsnog gaat ze er vanuit dat mijn theorie (lage weerstand, ijzer weer laag waarschijnlijk want bleke kleur onder ogen enzo, verhuisstress, koorts & griep in combi met lage bloeddruk = boosdoener(s)) klopt.
Sjaf, er zijn wel meer mannen hoor. Je moet gewoon inderdaad anders formuleren
Ja, ben naar HA geweest. Bloeddruk was weer heel laag (ik vergeet dat altijd maar ergens laag 90 tegen ergens 70 ofzo. Wies es nicht mehr) en toen ze me omhoog liet komen vanuit liggen werd het meteen nog lager (ergo, daar zit em dus t zwart worden voor ogen enzo in. Temperatuurverschillen kunnen zo'n drop ook veroorzaken). Mocht ik het houden en vooral tijdens activiteiten zoals lopen enzo, dan moet ik terug en gaan ze weer verder onderzoeken. Vooralsnog gaat ze er vanuit dat mijn theorie (lage weerstand, ijzer weer laag waarschijnlijk want bleke kleur onder ogen enzo, verhuisstress, koorts & griep in combi met lage bloeddruk = boosdoener(s)) klopt.
Sjaf, er zijn wel meer mannen hoor. Je moet gewoon inderdaad anders formuleren
dinsdag 16 december 2008 om 16:52
Tsk..ik ben bezig met grote schoonmaak in de badkamer en alles ingesprayd met schoonmaakzooi. Zet ik de douche aan om alles af te spoelen, staat de douchekop in mijn richting!! Tja. Nu hangt mijn make-up op mijn kin. Heb maar ff een kopje koffie gemaakt en pauze genomen.
Ik ben mijn eigen bananenschil