Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

quote:Star schreef op 16 december 2008 @ 12:36:

O en want Derrick ist tot.

Ik mijn moeder bellen gisteren 'mam, Derrick is dood'. Moeder 'Oooooooo is Derek Ogilvie dood?'
Loretta is De Mol. Punt.
Nieuwe bolide, vertel Kess

Olijf,

Ik ga naar huis. Jeeeeeeuw

Nog 1,5 dag en een kerstdiner en dan is t slusss voor dit jaar.

Oh en alvast voor wat betreft oud en nieuw: ik zal dit jaar, of eigenlijk volgend jaar dus, eerst hier happy new year roepen voor dat ik ga pissen, zeiken of anderszins andere topics zal openen

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Mijn auto is gisteren afgekeurd bij de apk.

Maar Don zag mooi Polo bij de garage.

1 + 1 was toen een megakerstcadeau pour moi
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Inad schreef op 16 december 2008 @ 16:48:

Ik ga lijst maken en meenemen naar Eire en dan gewoon vanuit dahr hineins versenden. Jah jah

Jullie krijgen van mij dus een late (maar dat zijn jullie wel gewend ) Ierse Kerstkaart Kies dan wel een mooiere uit dan mijn schoonmoeder graag
Hoop dat je duizeligheidstherapie inderdaad zo is en dat je er snel weer vanaf bent zodra weer beetje rust in je kont

Woooooow zomaar een auto kado? Super!
Hoe is het met je kleine rocheltje Kess?
Ich bin wieder zu Hauze

Heb lekker gegeten met collega's, was gezellig.

Nu donderdag nog een kerstborrel, waar ik heenga omdat ik daar mijn kerstpakket krijg

Wauw, een nieuwe auto!
Peas on earth!
Hmmm weinig bijzonder nieuws dus eigenlijk van huisarts, Inad...

Hopelijk wel snel beter. Veel dropjes eten?

Leuk: ierse kerstkaarten!

*boycot nu stelselmatig een hoofdletter i voor iers*
Peas on earth!
Jaaaa, ik eet nu zakken drop

Ik krijg donderdag na kerstdiner kerstpakket. ier kreeg em gisteren. Was beetje treurig, kandelaar en kaarsen, maar er zaten wel leuke witte plastic slierten in waarmee we een groot gevecht hebben gehouden Dat maakte t pakket toch de moeiete waard Zal fotos in NS mikken. Oja, ook nog van kertsboom, maar, daarin doet geloof ik echt iedereen een Pepinadje (welja, hand eens in eigen bescheiden boezem )

Kess, super Don is lief!
Hmmm... bonbons met aardbeienvulling zijn echt :puke:
Peas on earth!
Hahahahahha

Gelukkig heb ik nog kerstkransjes.

Star, speciaal voor jou ga ik opzoek naar ierse megakitchkerstkaart

We gaan nu Mongol kijken, jaja. Over t leven van Ghengis Khan. Geen tv kabel he
Klinkt ook goor Erwteke!

Starman had vandaag zijn pakket, erg leuk. Nodige vreetzooi (niet bijster interessant), maar kerstknutselboompje voor kind, kaars (met vieze meur, maar dat terzijde) in leuke een houder, mooi dienblad, grow it yourself kerstboompje, vier espressoachtige koppen en twee gigantische soepkommen, hippe servetten en een winetender.
Ohhh klinkt wel leuk Starretje!

Ik ben benieuwd naar mijn kerstpakket, omdat ik in een organisatie met enórm begrotingstekort werk
Peas on earth!
Leuk pakket, Star! Leuk ook om uit te pakken altijd, he? Ook al is het niet helemaal je smaak, het heeft iets kerstklassiekerigs dat er ook 'foute' zooi in zit.

Inad, lekker relaxen daar in iERLAND (gewoon andersom doen met hoofdletters, dan is het ook leesbaar...) en hopelijk verdwijnt je duizeligheid dan snel. Luisteren naar je lichaam hoor!

Bonbons met aardbeienvulling...brrrrrrr! Nee, ik sla ook over!

Ik zal morgen ook eens kersttafereeltje posten in NS.

Reutelend jochie reutelt nog steeds. Het gaat verder echt goed met hem, nog wel veel moe, maar dat doet de ab ook. Maar reutelen dus nog wel. Ik moet na afloop van abkuur weer even afspraak maken bij huisarts voor controle van longetjes. Ben benieuwd. Dan ook meteen verwijzing ophalen voor dove Tony. Nieuwe spray helpt geen barst, dus door naar de KNO-arts. Ach, zo blijf je lekker bezig, moet je maar denken...

Hoe is het met jou, Star? Hoe gaat het met werken? Zit je nog op de 3 uur? En lukt dat? En voel je je nu wat beter?
Loretta is De Mol. Punt.
http://www.youtube.com/watch?v=1BHLEjxj ... re=related

Mooi iersig (past zich aan Erwt aan) kerstliedje.
Juist die foute vreetzooi hoort in zo'n pakket

Zit nu nog op de drie uur, gaat goed. Wacht op psych die me terugbelt voor afspraak, schiet niet op zo. Morgen maar weer eens bellen. Voel me beter, minder gejaagd en lelijk naar kind toe.

Pfff gaat lekker met die jongetjes en hun KNO-gedeeltes. Gelukkig zijn ze wel lief en mooi en leuk enzo
quote:Star schreef op 16 december 2008 @ 21:45:

Pfff gaat lekker met die jongetjes en hun KNO-gedeeltes. Gelukkig zijn ze wel lief en mooi en leuk enzo

Ja, dat dan weer wel!

Fijn dat je je beter voelt. Lijkt me zo naar als je jezelf niet meer echt bent en merkt dat je anders zou willen zijn naar Ceetje toe. Maar het gaat dus weer de goede kant op. Gelukkig!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 16 december 2008 @ 21:42:

http://www.youtube.com/watch?v=1BHLEjxj ... re=related

Mooi iersig (past zich aan Erwt aan) kerstliedje.Ohja, das een mooi liedje. Dat heb ik op een cd, maar dan gezongen door hoeheetie van Boyzone (?) euhm... Ronan Keating en Mary huppeldepup. Heel mooi!
Peas on earth!
Vervelend van KNO-ellende

En fijn van drie-uur-werken-effect
Peas on earth!
Kess, zo goed dat ik vandaag koekjes met haar heb gebakken en niet eens boos werd dat er na afloop een bloembom in mijn keuken (en mijn en haar haar, gezicht, neus, oren, kleding) was ontploft

Ronan Keating zuigt.
Jaaa, maar dat liedje zingt ie wél mooi!
Peas on earth!
Wacht, ff kijken met wie hij dat zingt op die cd.
Peas on earth!
quote:Star schreef op 16 december 2008 @ 21:52:

Kess, zo goed dat ik vandaag koekjes met haar heb gebakken en niet eens boos werd dat er na afloop een bloembom in mijn keuken (en mijn en haar haar, gezicht, neus, oren, kleding) was ontploft

Ronan Keating zuigt.

Klinkt goed Star!

Ik ga Ronan Keating even nadoen en Don bedanken voor auto.
Loretta is De Mol. Punt.
Hij is kwijt
Peas on earth!
Ik moest toch nog een verlanglijstje maken voor kerst, dus dan voor je kadotip Kess
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven