Het theehuis
donderdag 18 december 2008 om 22:00
http://www.ah.nl/recepten...shtype=brood%2Fsandwiches
Dit is ook lekker simpel en van te voren al klaar te maken voor de borrel...
* past boodschappenlijste weer aan *
Dit is ook lekker simpel en van te voren al klaar te maken voor de borrel...
* past boodschappenlijste weer aan *
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 18 december 2008 om 22:28
Groepje bestaat in totaal uit zes personen, en iedere keer koken we met z'n tweeën/drieën.
Morgen:
- amuse (courgetterolletjes)
- voorgerecht (heldere champignonnensoep)
- hoofdgerecht (rollade, groenten, salade, etc)
- nagerecht (die gebakken bananen)
Heb receptjes geprint, dus morgenmiddag met z'nt weeen de boodschapjes doen, voorbereiden en dan komt de rest rond 18.00 uur\.
Morgen:
- amuse (courgetterolletjes)
- voorgerecht (heldere champignonnensoep)
- hoofdgerecht (rollade, groenten, salade, etc)
- nagerecht (die gebakken bananen)
Heb receptjes geprint, dus morgenmiddag met z'nt weeen de boodschapjes doen, voorbereiden en dan komt de rest rond 18.00 uur\.
Peas on earth!
vrijdag 19 december 2008 om 10:35
Pfff... stomme foto. Ik snap niet dat áls ze dan een iets minder graatmager model nemen, dat ze haar dan zó aankleden dat ze er alsnog Te Dik uitziet (want mouwen knellen haar armen af), terwijl ze er in andere kleding hartstikke leuk uit zou zien. Het is het weer niet. Helemaal niet zelfs.
En NU ga ik iets doen, want dan hoef ik ook niet tegen deze foto aan te kijken. Dank Viva
En NU ga ik iets doen, want dan hoef ik ook niet tegen deze foto aan te kijken. Dank Viva
Peas on earth!
vrijdag 19 december 2008 om 11:07
Snap ook niet dat een fotograaf en een stylist (zo stel ik het me dan voor) echt gedacht hebben: "Ja, deze foto is het! Perfect!" Maarrrrr.... de pumps zijn geweldig! Ik wil ze! En de stoel ook, trouwens.
Hup Erwt, aan de slag. Jij krijgt eters! Menu ziet er trouwens erg lekker uit. Veel plezier alvast!
Haai Star!
Hup Erwt, aan de slag. Jij krijgt eters! Menu ziet er trouwens erg lekker uit. Veel plezier alvast!
Haai Star!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 19 december 2008 om 11:21
vrijdag 19 december 2008 om 14:59
Erwt al druk met boodschapjes doen? Ik was net ineens helemaal geinspireerd en besloot om toch maar met de kerst te gaan gourmetten voor onze ouders. Maar vergeten dat Sjafs ouders niet willen gourmetten en dat we ze wel moeten bedanken voor het vele wat ze voor ons hebben gedaan lately en dat er dus "echt" eten moet komen. En aangezien ik weiger om zonder oven maar met kind aan m`n been voor 6 volwassenen te gaan koken met kerst wordt dat dan catering ofzo. Katsjing