Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik vind papje echt veel erger klinken dan prutje. By far.
Loretta is De Mol. Punt.
Goed, koolraap met een roux dan.
Koolraap Iewww… wat is dát nou weer voor idee?

MacDo is lekker, maar een beetje zielig voor Xan, want die gaat morgen al naar de Mac .

Hmmm, ik heb niets aan jullie, ik ga wel even op ah.nl snuffelen….
Peas on earth!
Koolraap. Dat heb ik geloof ik echt nog nooit gegeten

Ook weer in NS geweest, sorry Peppa

Pakket is leuk. heb mijne dicht gelaten want moet nog op fiets enzo, maar is dus soort heel uitgebreid koffie/thee gebeuren met allerlei koekjes, chocolaatjes, warme choco, soorten thee, soorten, koffie, nog meer chocola, boekje, blikjes enz enz.

Vind het wel leuk

Chocola, man, daar kun je nooit genoeg van hebben
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik wel hoor Inad, ben helemaal geen chocolade mens.
Koolraap klinkt suf en stoffig. Zoals mijn buurvrouw van ergens in de 80.

Pakket is hartstikke leuk, Inad! Pakketteninkoper heeft er iets moois van gemaakt! Van choco kun je idd nooooooooit genoeg hebben.
Loretta is De Mol. Punt.
Ben weer een stuk of 3 keer in NS geweest. Moet ik dat blijven melden, of ben je al thuis, Pep?
Loretta is De Mol. Punt.
Oh, ik ben er net ook weer geweest. Daarvoor ook al een heleboel keer, dat meld ik dan bij deze even met terugwerkende kracht

Jullie zijn lief

Ik ben thuis mét kerstpakket. Heb een bon gekregen en sta nu dus voor vreselijke dillemma's wat ik moet kiezen. Ik kan kiezen tussen vanalles: blender, uitetenbon, sauna-entree, bon voor pretpark, fotoafdruk op linnen, kaarsenstanders, en nog veel meer. Zucht...
Peas on earth!
Suf en stoffig maar erg lekker, hmmmmm.

Erwt, een pluim dus?
Nee, wel een soort Pluim, maar deze heet Tinteling. Denk dat ik voor 't etentje ga
Peas on earth!
Etentje is altijd goed!
Jaaa, en is wel leuk want Xan krijgt geen kerstpakket en zo hebben we er samen iets aan. Hoewel de blender ook wel aanlokkelijk klinkt in't kader van smoothies enzo
Peas on earth!
Ik gebruik mijn blender bijna dagelijks! Is best een goeie optie hoor! Uit eten doe je wel vaker met zijn tweetjes, ik zou voor een 'echt' cadeau gaan. Maar je mag het natuurlijk helemaal zelf weten!
Loretta is De Mol. Punt.
Wat blender je dan Kess?
Oh, das wel lief van je Kess, dat ik zelf mag kiezen

Ik vind de blender ook wel heel aantrekkelijk, helemaal in't kader van Gezond Gaan Doen (smooties enzo). Wat blender jij dan dagelijks?
Peas on earth!
Ik zou een boek schrijven Erwt, titel Gezond Gaan Doen spreekt erg aan
Smoothies, dus!

Op die manier kom je op een makkelijke en lekkere manier aan je dagelijks fruit. Ik heb er zo'n beetje gewoonte van gemaakt om iedere middag een smoothie te maken. En dat wordt erg gewaardeerd.

En ik zou zo slagroom in de blender kieperen, ware het niet dat Star dat een beetje vreemd vindt...
Loretta is De Mol. Punt.
Wij gaan trouwens in januari ook Nog Gezonder Doen. Dat betekent dan vooral: niks meer te snoepen in huis halen, dan hoef je ook de verleiding niet te weerstaan.
Loretta is De Mol. Punt.
Kan ook misschien heus wel, ik had er alleen nog nooit van gehoord
Je kan het trouwens ook met een garde doen, weet je wat dat is?
Ik vind slagroom in de blender ook raar. Ik zou het met een garde doen óf een mixer óf misschien in uiterste nood een staafmixer?

Ik ben bijna om voor de blender. Ik heb namelijk teveel samenwoon-vetjes en die moeten weg! Eigenlijk vind ik het zwak van mezelf dat ik dat uitstel tot januari, maar ach... beter laat dan nooit . Smoothies lijken me daarom een goed idee. Geen Snoep Kopen (titel voor mijn tweede boek) misschien nog wel een beterderder idee
Peas on earth!
Niet teveel smoothies drinken, ook niet goed.
Maar eentje per dag mag toch wel?

*denkt nu aan de combi van snoep en smoothies*

lijken alle sterren op de juiste plaats te staan, zo dicht bij jou tralalallalaa
Peas on earth!
Hoor ik daar de zingende zaadbal?

Ik kan er niets aan doen, ik ben slachtoffer, want ik móet meekijken
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven