Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Peppekind, kun je niet iets koken, waarvoor je niet de hééle tijd achter 't fornuis moet staan? Of iets wat je kunt voorbereiden en dan alleen nog warm moet maken? Ik zal es even denken...

Ik ga samen met kookclubmeisje boodschappen doen. Heb om 4 uur afgesproken, dus nog even relaxen. Ben een beetje gaar van drukke werkweek, dus moet nog even Zin Maken .
Peas on earth!
Heb je ook geen combimagnetron pep?
Peas on earth!
Haaaai Kess, eens met opmerkingen over foto, schoenen cewl!

Catering Pep? Hoop dat je nog wat geregeld krijgt dan, die zitten vast best vol nu al.
Combimagnetron
Ooooooo onze kerstlunch was zooooooo'n aanfluiting. Mijn afdeling, customer service dus, mocht niet allemaal tegelijk bij de lunch zijn, want moest bezetting aan de telefoon blijven. Uit protest hebben we allemaal dus maar broodje achter de pc gegeten, want om de beurt naar de kantine is ook niet echt leuk natuurlijk.
Ja zal wel lukken denk ik Erwt. Maar we hebben maar klein fornuis en geen oven (anders lekker makkelijk rollade ofzo) dus het wordt gegarandeerd stressen om alles zo af te stemmen dat het tegelijkertijd op tafel staat. Plus dat ik dan nog een kind te vermaken heb en eigenlijk wel een leuk jurkje aan wil waar ik dan heel debiel voor moet doen om het niet vies te maken.... Ach, gezeur allemaal ook Bottom point is: ik heb er gewoon geen zin in
Leuke kerstlunch Star

Combimagnetron wel aanwezig maar geloof me, dat is geen aanrader om vlees in te bereiden
quote:Star schreef op 19 december 2008 @ 15:02:

Combimagnetron Tssskk... ik bedoel: dan heb je ook een oven-functie.
Peas on earth!
Stom van Kerstlunch Starretje. Protestactie wel stoer
Peas on earth!
Heb je de nieuwe allerhande ook Pep, daar staan veel kant-en-klaardingen in die er wél lekker uitzien. Misschien is dat wat. Zal even kijken.
Peas on earth!
Zoiets bijvoorbeeld.
Peas on earth!
Iets met kant&klaar zal het wel worden inderdaad (maar niet van de Appie want da`s redelijk buiten budget ) Ik check net enige cateringbedrijf hier in dorp en daar kost beetje beenham met aardappelgratin, boontjes en wat stoofpeertjes voor 6 personen zo`n 80 euro. En dan heb je dus maar 200 gram vlees p.p. en geen voor- en nagerecht. Zelfs al zouden we dat kunnen betalen dan hadden we nog vóór vandaag moeten bestellen

Zal C1000 eens gaan scannen qua kant&klaar voer. En eigenlijk wil ik dus gewoon gourmetten; zo simpel, leuk en goedkoop!!
Volgens mij hebben alle supermarkten die jaar redelijk okee kant-en-klaar-voer

Waarom houden Sjaf's ouders niet van gourmetten?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 december 2008 @ 15:08:

[...]

Tssskk... ik bedoel: dan heb je ook een oven-functie.Ja snap ik, maar lach om achterliggende suggestie
Gourmetten is ook stom
Gourmetten roels
Oeps, ik sprak voor m`n beurt
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 december 2008 @ 15:20:

Volgens mij hebben alle supermarkten die jaar redelijk okee kant-en-klaar-voer

Waarom houden Sjaf's ouders niet van gourmetten?Omdat je dan 1,5 uur aan tafel zit en nog niets te eten hebt
quote:peppie schreef op 19 december 2008 @ 15:04:

Ja zal wel lukken denk ik Erwt. Maar we hebben maar klein fornuis en geen oven (anders lekker makkelijk rollade ofzo) dus het wordt gegarandeerd stressen om alles zo af te stemmen dat het tegelijkertijd op tafel staat. Plus dat ik dan nog een kind te vermaken heb en eigenlijk wel een leuk jurkje aan wil waar ik dan heel debiel voor moet doen om het niet vies te maken.... Ach, gezeur allemaal ook Bottom point is: ik heb er gewoon geen zin in

Pep, gewoon even heel praktisch doen:

- kant en klaar-voer van de supermarkt. Lijkt heel wat en het 'afmaken' kost weinig tijd en moeite. Is vast ook goedkoper dan cateren.

- als jij kookt, vermaakt Sjaf Wup, dat lijkt me duidelijk. Als hij dat noet wilt doen, kookt hij zelf maar. Weer een probleem opgelost.

- en natuurlijk doe je een kookschort over je leuke jurkje. Toch een vlek? Jammer dan. Gaat er in de was wel weer uit.

Dan nu alleen nog zin maken. Positive thinking!
Loretta is De Mol. Punt.
C1000 heeft ook veel bijna-affe (nieuw woord) producten voor de kerst die prima te eten zijn!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Thanx voor de Pep- talk meiden. Inmiddels hebben mijn ouders zich afgemeld dus nu zijn we nog met 4-en Alles kan maar die zin is het probleem inderdaad. Volgens mij wil Sjaf echt catering doen en als hij betaald hou ik `m niet tegen
Ow en iedereen wil Wup wel vermaken maar Wup wil rond etenstijd alleen mama, erg vermoeiend
Vanavond speklapjes trouwens
Nieuwe meisje is trouwens Eva van der Gucht ofzoiets van S1ngle....ze kleden haar altijd zo slecht aan vind ik. ZOu ze dat zelf willen ?

Nu verder lezen over de kerststress.....ik wok en ik gourmet, ben nogal lui met kerst
Haai.

Ik ben er even op geleende laptop, want pc kaduuk. Laptop snokt, deze tenminste. Kom er nu wel achter dat ik op een ander forum een meelezer had, gezien de browsegeschiedenis

Moet nog even bijlezen, maar ook nog notulen uitwerken, hopen dat ziek kindje niet wakker wordt (Juno), recepten zoeken voor kerst, internetbankieren (sorry Kess Komt eraan ) en kerstkaarten schrijven.

Maar ik heb wél bier.

En Eowman tot vanacht half 1 aan het werk.... dus tijd zat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven