Het theehuis
woensdag 31 december 2008 om 13:00
Meiden en Xander , een mooi 2009 alvast! Leuk al die kids in vakantie modus en kids die botssss zeggen als er vuurwerk knalt, very cute.
Lekker zo'n oliebol thanks, stond hier 1 km file voor de oliebollenkraam. Wacht ik neem de hele schaal wel mee scheelt mij straks een uur wachten.
Veel plezier vanavond!
Lekker zo'n oliebol thanks, stond hier 1 km file voor de oliebollenkraam. Wacht ik neem de hele schaal wel mee scheelt mij straks een uur wachten.
Veel plezier vanavond!
woensdag 31 december 2008 om 13:24
woensdag 31 december 2008 om 15:13
Echt waar? Ik dacht dat Het Stoepje altijd bekend stond als goede en lekkere bakker? Wat jammer zeg!
Ik heb intussen de kerstboom afgetuigd. Was het opeens zó zat. Wil Schoon & Fris het nieuwe jaar in. Nu staat de woonkamer vol dozen met kerstmeuk en die mag Don dan straks allemaal wegzetten. Mooie taakverdeling toch?
Ik heb intussen de kerstboom afgetuigd. Was het opeens zó zat. Wil Schoon & Fris het nieuwe jaar in. Nu staat de woonkamer vol dozen met kerstmeuk en die mag Don dan straks allemaal wegzetten. Mooie taakverdeling toch?
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 31 december 2008 om 15:16
woensdag 31 december 2008 om 15:16
Xan weet het nog niet, maar ik overweeg ook om de kerstmeuk morgen de deur uit te doen (als we uitgeslapen zijn en eventuele kater bezonken is ). Ben het eigenlijk ook wel zat nu.
Stoepje is ook wel een lekkere bakker. Heb er op de markt wel eens brood gehaald en dát was erg lekker, maar de oliebollen waren droog én taai. Blegh.
Kom, ik ga m'n feestjurk aandoen! Of tóch m'n nieuwe broek. Wat een dillemma's
Stoepje is ook wel een lekkere bakker. Heb er op de markt wel eens brood gehaald en dát was erg lekker, maar de oliebollen waren droog én taai. Blegh.
Kom, ik ga m'n feestjurk aandoen! Of tóch m'n nieuwe broek. Wat een dillemma's
Peas on earth!
woensdag 31 december 2008 om 15:21
Nee dus. Gezien de kou is jurk + broek wel een goed idee, maar of blauwgemeleerd past bij bruinig...?!
Ik moet eigenlijk nog even opruimen. We worden zo door XanZusMan ( ) opgehaald, zodat we terug met de taxi kunnen (want in eigen bed slapen toch lekkerder), rond 16.00-16.30. Voor die tijd moet ik toch echt omgekleed, opgetut en opgeruimd zijn....
Ik moet eigenlijk nog even opruimen. We worden zo door XanZusMan ( ) opgehaald, zodat we terug met de taxi kunnen (want in eigen bed slapen toch lekkerder), rond 16.00-16.30. Voor die tijd moet ik toch echt omgekleed, opgetut en opgeruimd zijn....
Peas on earth!
woensdag 31 december 2008 om 18:18
Kerstmeuk is hier al weg
Oliebollen binnen. Foutje gemaakt met champagne. Had een fles van 4,99 dacht ik, en bij het afrekenen vond ik al dat ik dure boodschappen had. Kom ik er later achter dat ik per ongeluk een fles van 24,- in mijn mandje had staan Het feit dat er levensgroot 'CHAMPAGNE' opstaat had een hint moeten zijn
De eerste die morgen hier is opent een nieuwe?
Veel plezier meisjes!
Oliebollen binnen. Foutje gemaakt met champagne. Had een fles van 4,99 dacht ik, en bij het afrekenen vond ik al dat ik dure boodschappen had. Kom ik er later achter dat ik per ongeluk een fles van 24,- in mijn mandje had staan Het feit dat er levensgroot 'CHAMPAGNE' opstaat had een hint moeten zijn
De eerste die morgen hier is opent een nieuwe?
Veel plezier meisjes!