Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik denk dat die rotjongetjes hier vanavond geen vuurwerk meer over hebben, want alles wordt hier flink opgeknald!
Peas on earth!
Hier lijkt het ook wel oorlog, en Juna roept bij elke knal 'OMWEER!' (ik probeer haar én uit te leggen dat het geen omweer maar onweer is, én dat het geen onweer is maar vuurwerk )
Hier ook flink aan de knal, hoop dat Wup dadelijk wel nog even in slaap valt. OIliebollen heb ik zelf ook in huis gehaald maar thanx anyway
Ik hoor Wup in bed de hele tijd "botsss" zeggen als er weer wat knalt
Meiden en Xander , een mooi 2009 alvast! Leuk al die kids in vakantie modus en kids die botssss zeggen als er vuurwerk knalt, very cute.

Lekker zo'n oliebol thanks, stond hier 1 km file voor de oliebollenkraam. Wacht ik neem de hele schaal wel mee scheelt mij straks een uur wachten.

Veel plezier vanavond!
Ik ga mij in de oliebollenrace storten buiten
Ik denk dat onze garagebox dadelijk in vlammen opgaat, even politieagentje spelen heur
Overburen bakken oliebollen voor een weeshuis, dus we kunnen daar zo aan de borrel en er ligt een zakje oliebollen voor ons klaar. Heb net wel de extra poedersuiker gehaald. En ik had de laatste sushi uit eht vak!
Loretta is De Mol. Punt.
Issie nog niet over de datum dan Kess?

M`n huis begint naar afgefikte rotjes te meuren, blegh
Nee, hoor! Die gaat straks lekker op!

Eow, hoe is het met de oliebollenrace? Sta je in de file? Je kunt ook de schaal uit Dierewiers arm rukken, dan ben je sneller klaar!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik hoop dat Eow nog voor het donker binnen is, mét oliebollen

Kind slaapt gelukkig en blijft door geknal heenslapen. Hopelijk doet ie dat vannacht ook...
Attentie attentie: neem geen, ik herhaal géén oliebollen van Bakkerij Het Stoepje. Blegh....

Hopelijk heeft XanZus lekkerder oliebollen gehaald
Peas on earth!
Echt waar? Ik dacht dat Het Stoepje altijd bekend stond als goede en lekkere bakker? Wat jammer zeg!

Ik heb intussen de kerstboom afgetuigd. Was het opeens zó zat. Wil Schoon & Fris het nieuwe jaar in. Nu staat de woonkamer vol dozen met kerstmeuk en die mag Don dan straks allemaal wegzetten. Mooie taakverdeling toch?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik vind brood van het Stoepje ook niesso lekker eigenlijk. Jammer dat de oliebollen dus blegh zijn, hopelijk straks nog wel lekkere...

Ik ben kerstmeuk ook zat maar we hadden al afgesproken dat we morgen de troep op zouden ruimen. Dus om nou vandaag in m`n eentje.... neuh
Xan weet het nog niet, maar ik overweeg ook om de kerstmeuk morgen de deur uit te doen (als we uitgeslapen zijn en eventuele kater bezonken is ). Ben het eigenlijk ook wel zat nu.

Stoepje is ook wel een lekkere bakker. Heb er op de markt wel eens brood gehaald en dát was erg lekker, maar de oliebollen waren droog én taai. Blegh.

Kom, ik ga m'n feestjurk aandoen! Of tóch m'n nieuwe broek. Wat een dillemma's
Peas on earth!
Ik zou ze allebei aandoen. Lekker warm!
Loretta is De Mol. Punt.
Hehe...

Even kijken of ik een plaatje van nieuwe broek kan googlen
Peas on earth!
Nee dus. Gezien de kou is jurk + broek wel een goed idee, maar of blauwgemeleerd past bij bruinig...?!

Ik moet eigenlijk nog even opruimen. We worden zo door XanZusMan ( ) opgehaald, zodat we terug met de taxi kunnen (want in eigen bed slapen toch lekkerder), rond 16.00-16.30. Voor die tijd moet ik toch echt omgekleed, opgetut en opgeruimd zijn....
Peas on earth!
Blauw en bruin gaan prima samen toch?
Grmpfff... okeeokeeokee... ik heb een compromis moeten sluiten... de kerstmeuk mag op 2 januari weg
Peas on earth!
Hey

Even iedereen vast een gelukkig nieuwjaar wensen.

Ben morgen weer online en ga niet eerst zeiken

Dikke kus allemaal

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Kerstmeuk is hier al weg

Oliebollen binnen. Foutje gemaakt met champagne. Had een fles van 4,99 dacht ik, en bij het afrekenen vond ik al dat ik dure boodschappen had. Kom ik er later achter dat ik per ongeluk een fles van 24,- in mijn mandje had staan Het feit dat er levensgroot 'CHAMPAGNE' opstaat had een hint moeten zijn

De eerste die morgen hier is opent een nieuwe?

Veel plezier meisjes!
Duur flesje

Ik heb een vent die TWEE flessen bubbels heeft gekocht en voor mij een fles kinderbubbels met appel-aardbeien smaak. Eikel

Fijne avond vanavond!
Ik heb 1 fles champagne in de koelkast. Waarschijnlijk ook helemaal voor mij alleen want Don voelt zich niet oké en ligt op bed. Na ja, ieder nadeel heb zun voordeel, ofzo.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven