Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Stiekem?
Waar is ons zieke kipje trouwens?

En Kesselientje?

Leuk topic hoor rechts, wat bestel jij altijd bij de Mac.
Haai. Ben hier. Met Vito op schoot natuurlijk. Blegh, ik heb nooit eens een avondje voor mezelf!

Ik wist het van Ciara = Kiera. Mag ik nou door naar de volgende ronde?
Loretta is De Mol. Punt.
Het is je geraden ook dat je het weet

Vito weer aan het rochelen? Arm schaapje.
Hij is vooral NIET aan het slapen.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:peppie schreef op 16 januari 2008 @ 20:47:

Jah, ga maar snel doesjen want je stinktMaar op mijn tepel zit geen groene zweer met pus en lopende beestjes
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Kussen voor Kess en Vito

Trust!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Vishnu schreef op 16 januari 2008 @ 21:08:

[...]

Maar op mijn tepel zit geen groene zweer met pus en lopende beestjes Whoehahahahaha mijn reetkevers.
Iedereen (Laluna, Kess, Inad) bedankt voor de spontane

felicitaties aan het adres van Hanna via Hyves.

Peppie, we hadden een fototaart via de Hema, en dit was het resultaat;

Nah Vish, da`s privé

Heb net even foto van Blindjekindje op 2006/2007topic gezien, leuk al die verse baby`s

Ik ga ook naar bed, tot morgen!
Ik zie `m niet Mirjam
Truste
Wel raar hoor, om je kind aan te snijden...maar ze was wel lekker
Ja, nu zie ik de taart. Vond ze het zelf ook mooi of had ze het nog niet door?
Ow nu zie ik `m wel, wazzie lekker?

Ik ga nu ook echt!
Ssssssst! Hij slaapt.

Maar is zie dat Vish en Pep al te bedde zijn. Slaap lekker meisjes!

Mmmm, taart!

Moon, hoe is het met je blauwe derriere?

Die lodger ziet er echt lekker comfortabel uit, Eow! Super! Ik heb de bunker in de wandelwagen liggen en heb de wrapper de eerste maanden heel veel gebruikt. Kun je je kind in opvouwen. En nu gebruik ik hem als extra dekentje ovr de cosi, voor zolang dat nog past.
Loretta is De Mol. Punt.
Haaai, hier t kipje

Pep, Vish, truste

Star, hoest met BO??

Lief, die zingende Ciara. Ik wist t ook van Keyra. Moet altijd aan die Pirates of the Carribean actrice Keira Nightley denken bij haar naam. Niks mis mee, al is ze wel heel graatmagerig.

Moon, whaha. Nu kan ik nooooooit meer op een normale manier naar je avatar kijken

Mirjam, leuk die taart. Lijkt me heeeeel raar ja, Hanna opeten

Kess, oh stout Vitootje. Valt straks tegen je aan in slaap waarschijnlijk

Ik heb Chica aangestoken, of eigenlijk zij mij en nu ik haar weer, hele dunne poep net en geen tijd om naar wc te rennen of potje te bereiken dus kleertjes staan nu in een emmer. Brrr. En toen ik haar op bed legde maken ze kokhalserige geluiden dus vrees voor nacht vol poep en kots en moet meteen aan Luna denken

Even posten vast en dan op zoek naar plaatje van mijn draagdoek, met gevaar voor verbanning uiteraard.

Ohhh, moest zo lachen om Oksel en om Eow's maar die hebben kleren aan

Ik ben stiekem ook vreselijke draagdoekadept, maar ik predik niet aan de deur bij andere mensen zeg maar
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

De tricot slen Jaja

Wat kijk ik blij he en wat een blanke baby

Maar, dus, ze kunnen er op alle manieren inzitten en vanaf een maand tot dat ze 18 zijn bij wijze van spreke en als je erg AP bent Ik had Chica er in mee in de trein naar werk toe toen ik nog in A'dam werkte. Was ideaal. Als ze wakker en blij was zat ze met hoofd richting wereld rechtop, als huilerig andersom, als moe liggend. Als vervelend op dr kop

Mijn jongere zusje wil em niet, die vindt t teveel doek Lijkt ook lastig knopen enzo maar als je t eenmaal gewend bent doe je het zo.
Ik hem ook, die tricot slen. Had je niet gedacht he? Heb hem gekregen van collega, en ongeveer, ehmmmmm, denkerdedenkerdedenk..... twee keer gebruikt! Het is inderdaad veel knoopwerk. Niet handig als je bijvoorbeeld de auto uit stapt, kind uit cosi plukt, en op de parkeerplaats van de supermarkt moet gaan staan knopen, nadat het geregend heeft en die lange lappen in de plassen hangen. Dus kocht ik er een babybjorn bij. Daar heeft Vito, ongeveer, ehmmmmmm, denkerdedenkerdedenk......twee in gehangen. Ik vond het vreselijk zwaar! Zeker als je dan ook nog een buggy moet duwen met ander kind erin. Dan loop je toch wat voorover, terwijl je eigenlijk met rechte rug moet dragen. Dus toen kocht ik een duowagen. Eindelijk rust!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb em ontelbaar honderduizendmiljoen keer gedragen. 1 keer natte lappen en 1 keer in bos takjes aan lappen maar verder heel prima en het spaart je rug echt.

Misschien moet ik ze gaan verkopen
Snap niks van hele Tricotslen gebeuren. Hier bij Raket Babybjorn, 1x gedragen door mij en 1x door Lunaman. Bij Frummels heel wijselijk zelfs geen poging ondernomen. Onding.

Moon, ook hier draaien duimen. Prik klinkt niet fijn.

Inad, poep en kots en jij moet aanmij denken. Das nie zo mooi he?

Beterschap voor beiden.

Ligt Vito al in bed, Kess?

Ben heeft het ook nog maar net opgegeven. Pfff...

Pep en Star, hoest met de tietuh ondertussen?

En je oog, Pep?

Vish, sneller dan de wind: zo is ze er wel, zo weer niet.

Vanmorgen psz-drama met Raketje: kind wou zelfs lokaal niet binnen. Schreeuwde alles bij elkaar.

Heeft ie van zijn moeder schijnt: ik heb, volgens mijn moeder, als kleuter iedere dag een scene geschopt tot ik naar groep 3 mocht. (En dan te bedenken dat in Belgie kindertjes vanaf 2,5 naar school gaan.) worden nog lange jaren dan voorspel ik zo.
Ja, Vito slaapt. Ein-de-lijk. Maar hij had dus best nog even met Ben kunnen forummen? Weet je, volgens mij wil Ben gewoon nog even volop van zijn eerste levensjaar genieten. En dat is bijna voorbij, dus kun je het restje maar beter wakker zijn. Ofzo.

Hier ook nog maar even pszreactie. Geef de moed niet op. Wellicht lijkt hij toch meer op zijn vader dan jij vermoedt en gaat het over een paar weken beter. Bij Tony duurde het een week of drie voor hij echt gewend was en ik weg kon zonder dat hij ging huilen. Tegenwoordig huilt hij echt iedere keer als ik hem op kom halen. Hij wil dan niet naar huis maar blijven spehehehelennnn! Leidsters denken nu waarschijnlijk dat hij het thuis erg slecht heeft!

Heeft Raketje de hele ochtend gehuild of alleen bij het afscheid, want dat maakt natuurlijk ook wel een verschil in hoe te handelen...
Loretta is De Mol. Punt.
Heb toch al een keer gezegd dat het bij Ben waarschijnlijk een principekwestie is. Kind moet en zal als laatste der Lunatelgen naar bed gaan iedere avond.

O, wat heeft dat kind een geluk dat ie om op te vreten is (en o, wat heeft hij het zelf goed in de gaten ). Als hij op z'n Bens lacht, moet je gewoon meelachen, ongeacht het tijdstip.

Raketje huilt bij afscheid, snikt na bij juf op schoot, gaat dan wat spelen en komt regelmatig heul verdrietig vragen 'wanneer mama komt'.

Is gewoon even doorzetten, maar blijft niet leuk he om je kind zo achter te laten.

Hij was vanmiddag wel een liedje over een clown aan het zingen en vertelde dat ie 'heel hard gelachen had' met een jongetje uit de groep want 'die doet gek'. Dus komt wel goed denk ik zo.

Hij zal wel op zijn neefje Tony lijken.
De laatsten zullen de eersten zijn,of zoiets.

Goeiemorgen,

Heb er al een nuttige ochtend op zitten: swifferen (ofcourse ), 3 kinderen van eten voorzien, verslagen voor school gemaakt, bedacht wat we vanavond zullen eten en koffie gedronken. Heb net zelfs al een rondje Baby einstein dvd doorstaan.

Best knap, al zeg ik het zelf, als je bedenkt dat ik vannacht met dank aan Frummelgespuis amper 3 uurtjes geslapen heb.

Wat zullen we vandaag eens gaan doen, dames?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven