Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Leuke plaatjes van sleurhutten allemaal

Kess, ik vind het super mijn moeder zo dichtbij. Zie/spreek haar elke dag bijna wel, we doen trouwens ook niet echt veel buiten de deur. Af en toe een keer winkelen, maar dan is Ceetje er meestal bij. Echt met z'n 2-en komt ook niet zo heel vaak voor.

Inad, vrees dat Ceetje uit zichzelf ook niet zal stoppen met de bv, dus moet ook maar een grens gaan stellen. Wil echt niet met een vierjarige aan de borst. Lastige beslissing, dat dan weer wel.
Fijn dat je goed geslapen hebt, Inad. Hoop op een rustig werkdagje voor je.

Ja, het is inderdaad fijn om je moeder zo dichtbij te hebben. Maar doordat het zo vanzelfsprekend is, maak je dus minder gauw 'echte' afspraken om iets leuks te gaan doen, merk ik. Hmmm, ik hoop dat ik duidelijk ben. Ik kom er niet helemaal uit... Ik ben me er wel steeds meer van bewust hoe belangijk ze voor me is. Het idee dat ze er ooit niet meer zal zijn, kan me echt angstig maken. Maar het is natuurlijk wel de realiteit. De generatie van opa's en oma's dunt snel uit (ik heb alleen nog 1 oma, stokoud) en daarna is de generatie van onze ouders aan de beurt. Sterker, ze zijn al aan de beurt. Ik heb al twee tantes verloren en de moeder van Don leeft ook niet meer. Ik vind dat best confronterend.

Zo, genoeg zwaaropdehanderig op deze vroege morgen.
Loretta is De Mol. Punt.
Hoe herkenbaar! Toen mijn oma overleed ging ik er ook over nadenken dat mijn moeder er op een dag niet meer zal zijn. Als ik er aan denk word ik daar echt niet goed van.
Dat is echt een misselijkmakende gedachte, he? Ik probeer het zovel mogelijk weg te stoppen...

Hoe is het nu eigenlijk met opa? En je vader?
Loretta is De Mol. Punt.
Môgguh, wat een zware kost idd zo op de vroege ochtend! Ik denk er gewoon nooit aan, probleem opgelost .

Net een gesprek met gemeente gehad en ik heb morgenmiddag een afspraak met de wethouder om mijn verhaal omtrent woonruimte uit de doeken te doen. Hij heeft geen toezeggingen gedaan maar wil wel even mijn verhaal aanhoren. Volgens mijn contactpersoon kunnen ze weinig op het moment dat ik er nu niet uitgeflikkerd wordt door hoofdbewoner maar ja, wanneer ik eruit geflikkerd wordt verwacht ik niet dat ze binnen een dag met woonuimte voor mij klaarstaan. Ik ben d`r iig goed zenuwachtig van....
Ik stop het per direct weer lekker terug waar ik er niet bij kan.

Opa heb ik afgelopen zondag gezien, hij at bij mijn ouders. Ik vond hem erg down, maar kwam misschien ook omat hij 's ochtends naar de Allerheiligendienst in de kerk was geweest wat best emotioneel was.

Alhoewel....hij is gewoon niet al te positief. Hij vertelde dat hij door de week een keer bij een buurman koffie was wezen drinken en toen zei hij 'maar ja, dat gaat toch over'. Ja, met die instelling wel ja.
Wel spannend Pep. Goed dat ze iig je verhaal even aan willen horen.
Bah Star, niet leuk als opa zo down is.
Is ons Vishekind ook een beetje down trouwens? Waar ben je?
Deze is voor Vish

En deze voor Staropa

Ghe ghe. Vishekind druk dus!
* grinnik * Mooi gegoogled, Pep!

Arme Staropa. Het lijkt me ook niet niks om op die leeftijd je partner te verliezen, na het delen van zovele jaren. Hoop dat hij snle weer wat positiever in het leven staat. Dat zou het voor hemzelf zo veel gemakkelijker maken.

Pep, fijn dat wethouder je wilt horen. Pers er wat tranen uit!
Loretta is De Mol. Punt.
Deze voor mezelf graag

[img,=450,350]
Tranen zitten hoog Kessekind dus da`s niet zo moeilijk
Och meissie toch! Hoe laat heb je die afspraak?
Loretta is De Mol. Punt.
En deze is gewoon leuk

Lijkt het huisje uit Hans en Grietje wel. Zal ook niet eens met snoep te maken hebben
quote:peppie schreef op 06 november 2007 @ 11:19:

Deze voor mezelf graag

[img,=450,350]Ut werkt niet Inad
Nieuwe foto's in Ceetjes map. Ook een in pyama
Wat een onwijs mooi meiske is het toch Star! Tis echt al zo`n jongedametje hè!?
Wat een lieve foto's Star! Ceetje lijkt echt enorm op jou. En wat een mooie ogen! Om jaloers op te worden! Pyjamaatje is schattig! Ik zou best één dag een meisje willen hebben. Het arme kind zou er vast geen bal aan vinden bij mij, want ze zou tig keer per dag in een ander jurkje gehezen worden!

Applaus voor Vito! Die ging net zelf van lig naar zit!
Loretta is De Mol. Punt.
Zelfs vreemden zeggen dat ze zoveel op mij lijkt, grappig wel. Ik zie het zelf dus echt totaal niet.

Dagje ruilen? Ik wil die kleine Vito wel eens, die alles aan het ontdekken is en nu kan gaan zitten, stoer!

Ze krijst nu ook als een klein dametje Pep
Een klein prinsesje dus

voor Vito! Hij zei eergisteren ook al mama toch? Hij gaat hard zeg!

Ben beetje down, heeft vast weer te maken met naderende WOD . Mischien maar weer aan de pil gaan want iedere maand zo down is niet leuk. Om nog maar niet te spreken over het gebrek aan geduld voor het Wuppejongetje :-)

Star, jouw NOD ook nu zo`n beetje dacht ik? En Inad moet binnernkort ook maar eens over staafje gaan piesen
Jeuj! Juno is van de intensive care afgegaan vanochtend! Ligt nu op de High Care in hetzelfde ziekenhuis en weegt precies 1300 gram vandaag!

Ga vanavond reageren op alles en iedereen en pagina's vol rare plaatjes, nu is mijn moeder in tha house, dus die ga ik even entertainen en daarna naar ziekenhuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven