Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Eerst tig keer Kusjesdag en nu moet ik piraat zoeken.

Studio100terrorist.
Nee, alleen Grieks hiero.

Superstorm=NOD

Winterkou op komst

Vanaf komend weekend gaat de temperatuur fors onderuit.

In plaats van de verwachte en omstreden 'superstorm', krijgen we te maken met gure noordelijke winden, winterse buien en vorst in nacht en ochtend. Dit alles heeft te maken met de deze herfst ongekend snelle afkoeling van noord- en midden-europa waar het nu al steenkoud is.
Klinkt ook lekker.
http://www.kindentaal.nl/
Moet nog 4 pagina's bijlezen maar voordat ik de helft vergeet

Ziekenhuisbevalling is verschrikkelijk! Had nog niet goed teruggelezen na mijn reactie en toen ik die zag was het echt verschrikkelijk. Ben vergeten te melden maar bij volgende rel zal ik jullie ook inseinen!

Star opgeknapt?

Vish supergefeliciteerd met nieuwe baan...

Hoe is het met free woman en Tony?

Ga nu weer verder lezen voordat ikt eveel achter de feiten aanloop!
Dan help ik je vast even herinneren, Dierwier: ik rook niet meer. En jij? Samen stoppen? Of is dat nu eventjes te lastig? Kan ik me best voorstellen hoor, dat de omstandigheden er nu niet naar zijn.
Loretta is De Mol. Punt.
Hier oke hoor meiden, grote knoop in maag maar blijf rustig!

Tof zeg al die 2 talige kids hiero...hier niet helaas....

Inad, afbouwen, heb je lang volgehouden of niet? Knap zeg!

Kess 2 zieke mannetjes blegh....haha jij met je pompen...hmm krijg nu weer andere rare dingen.

Druk hier, niet veel te melden, kom snel buurten nu eerst even kijken naar jullie rel ahah
Kess heel goed daar wilde ik nog op reageren, hier nog niet niet roken wacht het even af voordat ik definitieve datum plan maar het zal nu wel snel komen, na dit ben ik er wel klaar mee!!!!!!!!!!
Kess heel goed daar wilde ik nog op reageren, hier nog niet niet roken wacht het even af voordat ik definitieve datum plan maar het zal nu wel snel komen, na dit ben ik er wel klaar mee!!!!!!!!!!

Lukt het bij jou een beetje? Niet sjaga?
Nee, niet sjaga. Wel af en toe moeilijk momentje. Maar ik voel me supersterk. Ik kan dit! En jij ook! En hey, het is ook goed voor je huid, he? Fijn dat we er dan nóg jonger uit gaan zien!
Loretta is De Mol. Punt.
Star.......jij ook meedoen?
Loretta is De Mol. Punt.
Je klinkt super Kess, word gewoon jaloers...sinds zondag toch of nie? Je kan het hup hup hup voor Kess!!

Ga nu het nov 2007 topic lezen haha of zal ik wat gaan doen?

hoest met Peppie?

Eow al meer nieuws?
Ik zie wat glimmen het is KESS MET EEN STRALENDE TEINT
Beetje beterder Dier, thanks!
quote:Kess schreef op 20 november 2007 @ 13:55:

Star.......jij ook meedoen?Te laat
Zeg jij daar met je Peppie en Kokkie humor, zit je wel klaar met je zak chips?
Gelukkig, rustig aan blijven doen! De pot is inmiddels niet meer je vriend of zie je hem nog regelmatig?

Verveel me blegh
Peppie en Kokkiehumor vertel vertel? Ik nie snappe?
Niks te laat! Diertje heeft haar laatste toch ook nog niet opgestoken?
Loretta is De Mol. Punt.
Nee pot is weer vijand nu

Check topic van FV op overige. Over forumlabielo's.
quote:Kess schreef op 20 november 2007 @ 14:47:

Niks te laat! Diertje heeft haar laatste toch ook nog niet opgestoken?Hmm even over denken nog
quote:Star schreef op 20 november 2007 @ 14:44:

Zeg jij daar met je Peppie en Kokkie humor, zit je wel klaar met je zak chips?

Echt echt écht heb ik net een zakje chips op!!!

Jah was wel leuk daar maar iedereen, including me, is de redelijkheid zelve en het met elkaar eensch dus ik heb het wel weer gezien daar .
Haaai,

Lees bijna niets meer, alleen hier. Is wel genoeg voor het moment. Bah wat een naar bericht over die komende kou, brrrr. Ik ga een winterslaap doen denk ik.

Diri, fijn dat je er weer bent.

Snel verder weer hier en dan Chica ophalen. Vanavond mag ze haar schoen weer zetten. Ik heb haardspeldjes met Dora gekocht, blegghh, maar zij vindt ze vast fantastisch (liever Studio100terrorisme dan Nickelodianguerillawarfare, Star, ruilen? )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Pffff, Wup heeft slecht humeur. Half uurtje geslapen en toen zo: wakker. En nu wil ie alleen maar op schoot en vervelen met de laptop. Snel wat eten in mikken dus en zien hoe vroeg ik `m in bad&in bed kan pleuren

Net tegen beter weten in toch even op novembertopic wezen spieken en die Origineel beweert dat kans op HELLP al tijdens de bevalling geweken is.... Pffft
Geen Eownieuws is good news?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven