Het Theehuis
dinsdag 20 november 2007 om 13:34
Nee, alleen Grieks hiero.
Superstorm=NOD
Winterkou op komst
Vanaf komend weekend gaat de temperatuur fors onderuit.
In plaats van de verwachte en omstreden 'superstorm', krijgen we te maken met gure noordelijke winden, winterse buien en vorst in nacht en ochtend. Dit alles heeft te maken met de deze herfst ongekend snelle afkoeling van noord- en midden-europa waar het nu al steenkoud is.
Superstorm=NOD
Winterkou op komst
Vanaf komend weekend gaat de temperatuur fors onderuit.
In plaats van de verwachte en omstreden 'superstorm', krijgen we te maken met gure noordelijke winden, winterse buien en vorst in nacht en ochtend. Dit alles heeft te maken met de deze herfst ongekend snelle afkoeling van noord- en midden-europa waar het nu al steenkoud is.
dinsdag 20 november 2007 om 13:43
Moet nog 4 pagina's bijlezen maar voordat ik de helft vergeet
Ziekenhuisbevalling is verschrikkelijk! Had nog niet goed teruggelezen na mijn reactie en toen ik die zag was het echt verschrikkelijk. Ben vergeten te melden maar bij volgende rel zal ik jullie ook inseinen!
Star opgeknapt?
Vish supergefeliciteerd met nieuwe baan...
Hoe is het met free woman en Tony?
Ga nu weer verder lezen voordat ikt eveel achter de feiten aanloop!
Ziekenhuisbevalling is verschrikkelijk! Had nog niet goed teruggelezen na mijn reactie en toen ik die zag was het echt verschrikkelijk. Ben vergeten te melden maar bij volgende rel zal ik jullie ook inseinen!
Star opgeknapt?
Vish supergefeliciteerd met nieuwe baan...
Hoe is het met free woman en Tony?
Ga nu weer verder lezen voordat ikt eveel achter de feiten aanloop!
dinsdag 20 november 2007 om 13:50
Hier oke hoor meiden, grote knoop in maag maar blijf rustig!
Tof zeg al die 2 talige kids hiero...hier niet helaas....
Inad, afbouwen, heb je lang volgehouden of niet? Knap zeg!
Kess 2 zieke mannetjes blegh....haha jij met je pompen...hmm krijg nu weer andere rare dingen.
Druk hier, niet veel te melden, kom snel buurten nu eerst even kijken naar jullie rel ahah
Tof zeg al die 2 talige kids hiero...hier niet helaas....
Inad, afbouwen, heb je lang volgehouden of niet? Knap zeg!
Kess 2 zieke mannetjes blegh....haha jij met je pompen...hmm krijg nu weer andere rare dingen.
Druk hier, niet veel te melden, kom snel buurten nu eerst even kijken naar jullie rel ahah
dinsdag 20 november 2007 om 15:56
quote:Star schreef op 20 november 2007 @ 14:44:
Zeg jij daar met je Peppie en Kokkie humor, zit je wel klaar met je zak chips?
Echt echt écht heb ik net een zakje chips op!!!
Jah was wel leuk daar maar iedereen, including me, is de redelijkheid zelve en het met elkaar eensch dus ik heb het wel weer gezien daar .
Zeg jij daar met je Peppie en Kokkie humor, zit je wel klaar met je zak chips?
Echt echt écht heb ik net een zakje chips op!!!
Jah was wel leuk daar maar iedereen, including me, is de redelijkheid zelve en het met elkaar eensch dus ik heb het wel weer gezien daar .
dinsdag 20 november 2007 om 16:32
Haaai,
Lees bijna niets meer, alleen hier. Is wel genoeg voor het moment. Bah wat een naar bericht over die komende kou, brrrr. Ik ga een winterslaap doen denk ik.
Diri, fijn dat je er weer bent.
Snel verder weer hier en dan Chica ophalen. Vanavond mag ze haar schoen weer zetten. Ik heb haardspeldjes met Dora gekocht, blegghh, maar zij vindt ze vast fantastisch (liever Studio100terrorisme dan Nickelodianguerillawarfare, Star, ruilen? )
Lees bijna niets meer, alleen hier. Is wel genoeg voor het moment. Bah wat een naar bericht over die komende kou, brrrr. Ik ga een winterslaap doen denk ik.
Diri, fijn dat je er weer bent.
Snel verder weer hier en dan Chica ophalen. Vanavond mag ze haar schoen weer zetten. Ik heb haardspeldjes met Dora gekocht, blegghh, maar zij vindt ze vast fantastisch (liever Studio100terrorisme dan Nickelodianguerillawarfare, Star, ruilen? )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 20 november 2007 om 16:47
Pffff, Wup heeft slecht humeur. Half uurtje geslapen en toen zo: wakker. En nu wil ie alleen maar op schoot en vervelen met de laptop. Snel wat eten in mikken dus en zien hoe vroeg ik `m in bad&in bed kan pleuren
Net tegen beter weten in toch even op novembertopic wezen spieken en die Origineel beweert dat kans op HELLP al tijdens de bevalling geweken is.... Pffft
Net tegen beter weten in toch even op novembertopic wezen spieken en die Origineel beweert dat kans op HELLP al tijdens de bevalling geweken is.... Pffft