Het Theehuis
vrijdag 23 november 2007 om 20:39
vrijdag 23 november 2007 om 20:50
haha wel eens van gehoord, waar kan ik aap FV dan? Lach me nu al suf om dat soort onnozele reacties. Ben geen echte viva forummer he!
Vish ga zo direct je verhaal even lezen in AK, ben benieuwd hoe het gegaan is.
Inad nog ziek of toch met strepsils de kroeg in?
Eow is Juno al in EOWstad????
Star de pot niet meer ieder kwartier in jouw bijzijn?
Vish ga zo direct je verhaal even lezen in AK, ben benieuwd hoe het gegaan is.
Inad nog ziek of toch met strepsils de kroeg in?
Eow is Juno al in EOWstad????
Star de pot niet meer ieder kwartier in jouw bijzijn?
vrijdag 23 november 2007 om 21:09
Sorry Star maar ik kan mezelf er niet toe zetten om topic te lezen. Zo nutteloos dit soort discussies. FV vindt zichzelf helemaal te gek en BGB gaat dadelijk weer tegen iedereen die reageert roepen dat ze zeker een relalarm hebben gehoord. Fuckaduck zeg wat een gezeik.
Zoals ik net tegen Vish zei: waar maken die mensen zich druk om? Ik bedoel, dinsdag is het sale bij Kixx Online!!
Zoals ik net tegen Vish zei: waar maken die mensen zich druk om? Ik bedoel, dinsdag is het sale bij Kixx Online!!
vrijdag 23 november 2007 om 21:27
quote:peppie schreef op 23 november 2007 @ 21:09:
Sssstttt. Da mot je niet zo hardop zeggen. Wil wel de enige daar zjn.
Zei net al tegen Lunaman dat ik dus dinsdag egnie kan gaan werken.
En voor onze kleine Vito en Kessebesje
Arm jong. Ben wel blij dat Kess dus toch weer naar de ha gegaan is vandaag.
Sssstttt. Da mot je niet zo hardop zeggen. Wil wel de enige daar zjn.
Zei net al tegen Lunaman dat ik dus dinsdag egnie kan gaan werken.
En voor onze kleine Vito en Kessebesje
Arm jong. Ben wel blij dat Kess dus toch weer naar de ha gegaan is vandaag.
anoniem_34181 wijzigde dit bericht op 23-11-2007 21:50
Reden: tsssk
Reden: tsssk
% gewijzigd
vrijdag 23 november 2007 om 21:54
Waar kan ik al die BgB e FK en ZTS vinden ??? Ik moet echt inburgeren..
De pot gaat inderdaad naar Pep, kaaszoutjes gek kind! Ik heb een halve zak spekkies op en 2 snack jacks, best netjes toch voor iemand die gestopt is??
Laluna waar sale waarrrrrrr????
Vish jouw boom is echt te gek...heb foto's gekeken, zijn echt super. Waar kan je boom halen, wille ook!
De pot gaat inderdaad naar Pep, kaaszoutjes gek kind! Ik heb een halve zak spekkies op en 2 snack jacks, best netjes toch voor iemand die gestopt is??
Laluna waar sale waarrrrrrr????
Vish jouw boom is echt te gek...heb foto's gekeken, zijn echt super. Waar kan je boom halen, wille ook!
vrijdag 23 november 2007 om 22:53
Haaai,
Wilde eigenlijk bed in, heb alleen maar suf op bank gelegen met een deken, maar wilde even zien hoe t met Vito is en computer stond nog aan..
Kess, hele hele dikke Ik denk aan je en aan Vito! Zo vervelend dit. Hoop dat hij snel opknapt en jullie weer naar huis mogen!
Hier geen wilde uitgaansnacht maar met 39,5 koorts op de bank. Heb net twee paracetamol genomen dus hoop dat het wat zakt. Chico blijft hier gelukkig slapen, das fijn gevoel.
Heb niet bijgelezen verder en open zeker geen topics die in soort van 'ooo ik moet nodig de babypijler weer eens interessant maken, want anders blaten die sufkutten alleen hun maandtopics vol - frenzy' zijn geopend met z'n 85.000 tegelijk.
Hoop op een goede nacht voor iedereen. Er is teveel lappenmand aan t rondgaan hier. voor iedereen. (de waarde ervan mogen jullie er zelf bij bedenken )
Wilde eigenlijk bed in, heb alleen maar suf op bank gelegen met een deken, maar wilde even zien hoe t met Vito is en computer stond nog aan..
Kess, hele hele dikke Ik denk aan je en aan Vito! Zo vervelend dit. Hoop dat hij snel opknapt en jullie weer naar huis mogen!
Hier geen wilde uitgaansnacht maar met 39,5 koorts op de bank. Heb net twee paracetamol genomen dus hoop dat het wat zakt. Chico blijft hier gelukkig slapen, das fijn gevoel.
Heb niet bijgelezen verder en open zeker geen topics die in soort van 'ooo ik moet nodig de babypijler weer eens interessant maken, want anders blaten die sufkutten alleen hun maandtopics vol - frenzy' zijn geopend met z'n 85.000 tegelijk.
Hoop op een goede nacht voor iedereen. Er is teveel lappenmand aan t rondgaan hier. voor iedereen. (de waarde ervan mogen jullie er zelf bij bedenken )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook