Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Jaaa Diertje
We mogen trouwens niet meer zoveel knuffelen en roepen dat iets vreselijk naar is en dat Juno een Held is enzo (da`s even een willekeurig voorbeeld ). Mag niet van FV. Want door dat te pas en te onpas te roepen zwakt de betekenis van die woorden en daden heel erg af. Zegt FV
quote:Vishnu schreef op 22 november 2007 @ 20:37:

Werkverhaal in spoelkeuken.

dat haar van Shaasjaaaa Daar had ik inderdaad een tena voor nodig! TE ERRUG, hoe kan het dat toch dat sommige mensen altijd de plank misslaan???
Thanks! FV is flesvoeding??? Nou bij deze zal ik direct mee ophouden, dat kleffe gedoe ook altijd....:-(
Ik kan geen noten lezen. Ik ben dom.
Fashion Victim. Meeeeen dat je die niet kent Dier!
Ik snap Star niet, da`s iets nieuws.

Die bokito is echt irritant
Wahahahaaaaaa lieve skatjes allemaal.

Peppie, ik pis in tena van jou laatste kerst verhaal.
Ik ben ook erg grappig Vish
haha wel eens van gehoord, waar kan ik aap FV dan? Lach me nu al suf om dat soort onnozele reacties. Ben geen echte viva forummer he!

Vish ga zo direct je verhaal even lezen in AK, ben benieuwd hoe het gegaan is.

Inad nog ziek of toch met strepsils de kroeg in?

Eow is Juno al in EOWstad????

Star de pot niet meer ieder kwartier in jouw bijzijn?
Kaaszoutjes zijn op, applaus voor meselluf. Eow, ik ben al steeds minder een beginner hè?
Haha met strepsils de kroeg in. Zo iets deed ik vroegah als Die Hard kroegtijgah wel. Of m`n antibiotica met Jack Daniels wegklokken
Ik denk dat pot naar Pep moet want die heeft kaaszoutjes opgevroten.

Opvoedtopic Pep.
Kzal mezelf zo even opofferen en naar het opvoedtopic slepen.....

Ik zit nu aan de Nibb-its en mokkaschuimpjes. Volgens mij heb ik een vreetbui
Sorry Star maar ik kan mezelf er niet toe zetten om topic te lezen. Zo nutteloos dit soort discussies. FV vindt zichzelf helemaal te gek en BGB gaat dadelijk weer tegen iedereen die reageert roepen dat ze zeker een relalarm hebben gehoord. Fuckaduck zeg wat een gezeik.

Zoals ik net tegen Vish zei: waar maken die mensen zich druk om? Ik bedoel, dinsdag is het sale bij Kixx Online!!
quote:peppie schreef op 23 november 2007 @ 21:09:

Zoals ik net tegen Vish zei: waar maken die mensen zich druk om? Ik bedoel, dinsdag is het sale bij Kixx Online!!

Sssstttt. Da mot je niet zo hardop zeggen. Wil wel de enige daar zjn.

Zei net al tegen Lunaman dat ik dus dinsdag egnie kan gaan werken.

En voor onze kleine Vito en Kessebesje

Arm jong. Ben wel blij dat Kess dus toch weer naar de ha gegaan is vandaag.
anoniem_34181 wijzigde dit bericht op 23-11-2007 21:50
Reden: tsssk
% gewijzigd
Haha Luun. Lunaan? :hug :x100? Tijd om naar bed te gaan?

Ik ga voor de tv hangen want ik heb me nu wel genoeg verveeld. Ik heb trouwens dat nieuwe programma van Najib Amhali opstaan maar dat is dus echt te flauw voor woorden zeg!
(stinkend oud) bloedverlies!!!!

Ik durf er niet naartoe te klikken.....
quote:peppie schreef op 23 november 2007 @ 20:52:

Haha met strepsils de kroeg in. Zo iets deed ik vroegah als Die Hard kroegtijgah wel. Of m`n antibiotica met Jack Daniels wegklokken

Of Barclay Menthol bij verkoudheid

Waar kan ik al die BgB e FK en ZTS vinden ??? Ik moet echt inburgeren..

De pot gaat inderdaad naar Pep, kaaszoutjes gek kind! Ik heb een halve zak spekkies op en 2 snack jacks, best netjes toch voor iemand die gestopt is??

Laluna waar sale waarrrrrrr????

Vish jouw boom is echt te gek...heb foto's gekeken, zijn echt super. Waar kan je boom halen, wille ook!
Ah ik heb ze gevonden, echt verschrikkelijk! Toch niet normaal hoe mensen over bepaalde dingen denken, zo dom zijn maar zichzelf zo serieus nemen, het is echt TE ergerlijk!!!!!!!!
Haaai,

Wilde eigenlijk bed in, heb alleen maar suf op bank gelegen met een deken, maar wilde even zien hoe t met Vito is en computer stond nog aan..

Kess, hele hele dikke Ik denk aan je en aan Vito! Zo vervelend dit. Hoop dat hij snel opknapt en jullie weer naar huis mogen!

Hier geen wilde uitgaansnacht maar met 39,5 koorts op de bank. Heb net twee paracetamol genomen dus hoop dat het wat zakt. Chico blijft hier gelukkig slapen, das fijn gevoel.

Heb niet bijgelezen verder en open zeker geen topics die in soort van 'ooo ik moet nodig de babypijler weer eens interessant maken, want anders blaten die sufkutten alleen hun maandtopics vol - frenzy' zijn geopend met z'n 85.000 tegelijk.

Hoop op een goede nacht voor iedereen. Er is teveel lappenmand aan t rondgaan hier. voor iedereen. (de waarde ervan mogen jullie er zelf bij bedenken )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Diri schreef op 23 november 2007 @ 21:52:

[...]

Of Barclay Menthol bij verkoudheid

Whaha die`s ook goed
Hmmm geen nieuws nog dus.
EERSTKNIJPS!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven