Het Theehuis
woensdag 5 december 2007 om 16:16
Heb foto's in nieuwe AK gezet. Heb namelijk maxicosi aangeschaft vandaag, maar érgens ging er iets mis
Juno heeft een diploma op zijn bedje hangen vandaag: Hoera, ik ben 2000 gram!
En Sinterklaas kwam op de couveuseafdeling langs met 2 zwarte Pieten. Ben met de goede Sint op de foto geweest en Juno ook. Die lag bij zwarte Piet op de arm
Juna is flink verwend, ookal vieren we geen Sinterklaas. Heeft van oma een eigen zitzak gekregen, kitscherig, spuuglelijk roze ding. Echt geweldig. Zo lelijk dat hij weer mooi wordt En van de andere oma een Bumbaknuffel. En van een overgrootoma een meneer de uil-handpop.
Luna, balen van je ziekenboeg. Poeh, heftig, allemaal tegelijk.
En Kess, bij jullie dus ook weer mis. Hoop dat het nog lukt met de pakjes en dat Jack nog op tijd is.
Juno heeft een diploma op zijn bedje hangen vandaag: Hoera, ik ben 2000 gram!
En Sinterklaas kwam op de couveuseafdeling langs met 2 zwarte Pieten. Ben met de goede Sint op de foto geweest en Juno ook. Die lag bij zwarte Piet op de arm
Juna is flink verwend, ookal vieren we geen Sinterklaas. Heeft van oma een eigen zitzak gekregen, kitscherig, spuuglelijk roze ding. Echt geweldig. Zo lelijk dat hij weer mooi wordt En van de andere oma een Bumbaknuffel. En van een overgrootoma een meneer de uil-handpop.
Luna, balen van je ziekenboeg. Poeh, heftig, allemaal tegelijk.
En Kess, bij jullie dus ook weer mis. Hoop dat het nog lukt met de pakjes en dat Jack nog op tijd is.
woensdag 5 december 2007 om 17:52
woensdag 5 december 2007 om 18:30
Hier de kerstdoos uit de kast gerukt, afgewassen 4 wassen gedraaid en bedden verschoont. Ook nog gegeten en Nemo wordt echt weer zichzelf want na maanden van 2 stukkies brood at hij nu 2 hele boterhammen, daarna van piet een hand pepernoten, van oma een koek en chocoladerozijntje en net nog 2! aardappels een paar wortels en mootje vis.
Ik doe toch maar geen sint heb ik besloten, volgens mij gaat hij er alleen maar van flippen. Wat een naar mens ben ik he wahahahaaaa
Ik doe toch maar geen sint heb ik besloten, volgens mij gaat hij er alleen maar van flippen. Wat een naar mens ben ik he wahahahaaaa
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
woensdag 5 december 2007 om 20:05
Toch wel gezellig zo met alle lichtjes weer aan. De boom nog niet opgetuigd, dat gaan we vrijdag doen.
Wat is je meisje toch een poepie Star, Nemo herkende haar echt op het filmpje, zo lief!
Wat is je meisje toch een poepie Star, Nemo herkende haar echt op het filmpje, zo lief!
anoniem_39212 wijzigde dit bericht op 05-12-2007 20:10
Reden: bog nog whevver
Reden: bog nog whevver
% gewijzigd
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.