Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik wil Ceetje opvrrrrreten

Dah Sinterkaaasje, daha daha daha dah Sarte Piet!
Bob en Maria, prachtig!

Hier twee slapende ventjes en een aantal pakjes nog ongeopend en onaangeroerd. Tony was zo blij met zijn nieuwe trein en zijn boerderijdiertjes dat hij gewoon is gaan spelen. De helft van het aantal cadeautjes was dus ook goed geweest. Eens kijken of ik dat kan onthouden voor volgend jaar...

En poes is blij met de lege dozen en het afvalpapier.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik geloof dat mijn moeder zowat ging janken toen ze dat filmpje zag

Die Bob staat wel cool te wezen zeg.

Waar is Inad trouwens?
Succes dus Kess! Lief dat hij zo blij was met zijn kadootjes.
Inad is aan het surpiseren met Mille en familie.

Staat Ceetje op hyves?

Jack is niet meer geweest vandaag...
Loretta is De Mol. Punt.
Ceetje spoelkeuken.

O ja, hou het niet meer bij met die Sint
Fijn dat de helft vn de kado`s al zo`n succes was Kess. Dus voor Vito ben je voor volgend jaar klaar? Dus toch geen Jack, jammer maar niet zo cruciaal dus uiteindelijk.

Ik kijk naar het Blok (onder het genot van groooote bak zoute popcorn ) en snap geen ruk van dat "mijnen". Is wel eens uitgelegd maar zeeefffffff
Ceetje liehieffff!
Loretta is De Mol. Punt.
Bizar einde van het Blok, de grootste kneuzen gewonnen en hóe!

Hier waait het weer hard en ik heb net raam op slaapkamer maar weer dichtgegooid. Ik wil nu eigenlijk naar bed en nog even lezen maar moet eerst wachten tot Wup weer diep in slaap is omdat die anders wakker wordt van lampje. Klinkt dit nog logisch?
Luun, wie gehts?
Ik ga Ceetje ook kijken, klinkt liehief!!!

Iedereen goede Sint gehad dus of toch geen Sint ? Kerst pas vanaf 0.00 uur he, wilt niet hebben eerder...

*burp ben misselijk van choconoten, is nie goed*

Juna is grappig en Juno al 2000 gram SUPER....gaat goed zo! Gefeliciteerd! Wat lief Sint en Piet in zh...

Heb 1 wijntje op en kan niet meer helder denken (iemand snap?????) dus ik ga even naar bed denk ik....

Ciao bella's!
]Star schreef op 05 december 2007 @ 17:02[/message]:[/b]

Leuke quote:[message=771776,nolinefoto's Dier! Waar heeft dat kindeke ooit gezeten?
Wow Dier, dat wijntje heeft wel impact aan je laatste posting te zien

Ik ga zo ook naar bed. Nu eerst nog even spieken op MAF of er nog nieuws van het één of het ander is....
Oproepje aan mensen met veel geld: hoe voelt dat nou?

En dat vind ik een mooie om de nacht mee in te gaan!
Haaai,

*Snaait Tiara snel van Pep's hoofd ;-)*

Wat liehief, die Ceetje Wat kan ze mooi zingen

Dier, weet niet hoe t eerder was maar zie ook geen Nesta-resta op je lijf zitten

Bob de Bouwer...hmm... Zó zit het dus met de onbevlekte ontvangenis, aha

Pep, vroeg hoor, de kerstmeuk

Ik vind de Ceetje-kdv Sint nog steeds heeeeel eng.

Kess, leuke avond gehad dus? Jammer van Jack Hier ook kado bewaard. Chic trekte het nog wel, die gaat voor kwantiteit , maar Mini ging ook heerlijk zitten spelen. Die kan helemaal in eigen spel opgaan, fantastisch, wacht vol verwachting af tot Chica dat soort concentratie ten toon gaat spreiden

Plakbandqueen had dr suprise zo open hoor, niks geen uren pielen Maar ze vond em wel erg leuk Chica was vooral errrug blij met magneetspel van Dora (met soort magneetstickers die je eindeloos kunt herplakken op Dor-decor. Jaja. En de Doll Factory pop vindt ze heel lief. Ze ligt nu naast Chica te slapen en heet Michaela, jaja Nano is hardstikke stoer al bijna los aan t lopen met zn nog geen elf maanden en ging er bijkans met de hele mand vol kado's vandoor We waren om negen uur thuis, maar Chica sliep pas om 22.00, moest echt even de dag verwerken.

Zal morgen fotos plaatsen in Theehuis.

Truste allemaal
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Luna, nog even een en hoop op goede nacht en dat je mannen snel opknappen allemaal!
Goeiemoggel

Dier, ging goed dat wijntje

Voor wie geen geld heeft, kijk maar even niet op New Style, want staat nu vol met links
Dier, lekker ontkaterd, my dear?

Nano al bijna los aan het lopen? Geven ze die pokon? Das rap! Fijn dat surprise-avond geslaagd was.

Juno 2000 gram! Dat is nog eens een mooi sinterklaascadeau! Het einde van de ziekenhuisperiode komt nu echt in zicht he? Superlieve foto van je nieuwe cosi, trouwens!

Hmmm, ik ga toch maar even linkjes kijken, Star!
Loretta is De Mol. Punt.
Jee al los aan het lopen? Da's een vlotte!
Meurning,

Wederom butnacht met zieke kindertjes.

Nu gelukkig wel relatief blije snoetjes want Sinterman is geweest. Volgens mij hebben we het ergste wat kots en kak betreft wel gehad. Lunaman is tuurlijk nog steeds op sterven na dood.

Kerststal en keukentje zijn groot succes. Oudste is druk aan het koken en om de 5 minuten zegt ie 'Ik ga even kerstmissen' en dan gaat ie met de kerststal spelen (vooral de engel is een hit).

Kom straks bijlezen als drukte hier voorbij is (lees: als minimaal 2/3 kind in bed ligt).
Ja zieke mannen zijn altijd terminaal, heel raar.

Ik ga vanmiddag even met Ceetje naar de dokter. Ze blijft zo hoesten en ogen worden ook niet beter.
Oei, beterschap voor Ceetje, en ook nog voor de Lunamannen. Grote Lunaman is een hele echte man zo te lezen

Star, beterschap voor Ceetje

Eow, kon niet op Hyves dus moet nog even kijken. Ben benieuwd naar de Maxi. Ja, Juno nu heel dicht bij naar huis mogen. Wat lijkt me dat bijzonder, de dag dat hij komt

Chica was niet wakker te krijgen vanmorgen en daarna wilde ze niet naar kdv maar thuis met haar nieuwe speelgoed spelen Morgen gelukkig vrij, kunnen we bijkomen

Ik zit hier met grote bak koffie en grote berg dingen te doen, dus tot later

Kom straks nog wel gluren hoe t met Ceetje ging bij de dokter.
Sinterklaas klonk gezellig bij jullie. Hier huis een bende, moet opruimen en schoonmaken, en Juna wil aandacht ga dat proberen te combineren

Tot straks!
Succes, Eow

Speelgoedstofzuiger een idee? (moet ik misschien voor Chica ook nog doen, want die laat me nooit stofzuigen )

Oja, Nano erg snel ja, hij loopt nog niet helemaal los maar stapt wel echt al over, dus wel los maar dan van die ministappen van ene persoon naar andere of van bank naar tafel enzo. Denk dat hij binnen paar weken helemaal los loopt. Maxi, Mini en Chica waren ook snel (11 maanden allemaal geloof ik) en neefje van broer ook. Zelf was ik zooo traag haha, geloof met 17,5 maand pas ofzo. Helemaal goed gekomen

Ik ga keuvelzin verdringen en werken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven