Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Haha, ik ben heel benieuwd of B&J zich nog vast laten binden in de wipper. Hier kan ik dat wel vergeten, ding staat trouwens ook al maanden ongebruikt ergens tusen de dozen.

Zo, tot nu toe was ik ook nog in pyjama, coupe vogelnest, bril op me harses en ongewassen maar daar ga ik nú even verandering in brengen! *dankt het universum op haar blote knietjes dat lenzen nog steeds goed gaan *
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 december 2007 @ 11:05:

[...]

Ahh wist al niet meer of je nou hierheen kwam of ik naar jou, maar gelukkig is het theehuis er voor alle info

Oja, jullie kennen haar dus gewoon, tis de PodeA

Ik zou naar jou toe komen

Hoe laat dan trouwens? Gaan we lunchen? Zal ik even bellen? Wat een berg vragen he?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wipperts staan al maanden op zolder: B&J klommen eruit. En Maxi cosi's volgen zeer snel. Ze krijsen alles bij elkaar als ze in die dingen moeten. Wordt ook zeer krap.

Trouwens er passen geen 2 wipperts/maxi cosi's in mijn badkamer... (Ja, zo klein is onze badkamer, is meer een veredeld wc-hok.)
Haha, Luna, lastig dan zeg. Spanbanden heel goed idee

En een buurvrouw of buurman? Kan die niet een kwartiertje op ze letten? Ik zet Chica meestal in bad als ik douche. We hebben nu echt idioot grote badkamer, voorheen ook meer wc-hok en dan zat ze inderdaad in wipstoeltje, dat paste net

Nemo,

Wat fijn dat hij dan nog even zo lekker uitgeslapen heeft, Vish

ga je wat leuks doen dit weekend? Heb je wel verdiend na zware werkweek toch? Vind je het nog leuk, 't werk?
quote:Inad schreef op 15 december 2007 @ 11:17:

Ik zou naar jou toe komen

Hoe laat dan trouwens? Gaan we lunchen? Zal ik even bellen? Wat een berg vragen he?

Hehe

Foon heeft beetje kuren (vreemd genoeg bleek telefoon geen zwemdiploma te hebben, en na val in wasbak is telefoon direct op zwemles gestuurd ).

Even zo, of msn?

Lunch is goed en gezellig! Juffrouw zonder zorgen?
Peas on earth!
Wij gaan even boodschappen doen dan hoeven we niks meer dit weekend.

Ga ik even zegels halen en kunnen de kerstkaarten ook weg.

Tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wij moeten ook boodschappen en ik heb geen zin. Kerstkaarten besteld en nog niet gearriveerd
Luun, Lunaman met kids naar schoonmoeder sturen straks en zelf gaan douchen
Heerlijk geslapen met Tiara...zo liehief van Luuntje, dank dank!

Bent gij al gedouched of nog geen oplossing gevonden? Wat een bijdehandte kinderen, klimmen gewoon uit wipstoel...Nesta nog niet ontdekt gelukkig (maar is ook een kind van zijn moeder ). Ik zeg deur op slot en alle kinders rond laten kruipen??

haha Pep het universum met je lenzen, je bent niet goed wijs I LIKE IT!

Wup goed bezig APPLAUS!

Lekker VIsh uitgeslapen en zo niks meer hoeven, genieten!!!

Heb op new style even weer wat voor jullie geopend om het goed te maken na mijn schoonmaakwoede

Komt Eow vandaag weer terug trouwens?

Kess klinkt liehief bij jou thuis, lekker kneuterig...wel een tegenvaller dat jij er niet opgedirkt in je chanellen outfitje naast zit tsss vooral dat vogelnest op je hoofd is ZOOOO niet cool als moeder zijn.

Star gelukkig voorlopig blijf je dus in dit kloteland ;-)! Nieuwe bril (op het geld na) altijd leuk. Vind trouwens wel dat er een duidelijke foto van jou op new style mag, wist helemaal niet dat je bril had

Haha chica over eigen tekening, moet enorm lachen, zie haar zo staan met potlood in haar hand de kunstenares uit te hangen!
Diri, Star ziet er echt op elke foto anders uit. Ik heb nog helemaal geen idee hoe ze eruit ziet

Ik ga nog even snel in Newstyle kijken zo voor in naar Prinses vertrek.

Luna, ik zou voor Pep's plan gaan, briljant

Vish, shop ze en dan daarna lekker zorgeloos weekend houden. Lekkere dingen halen!

Ik spring onder douche, Chico is er al dus geen Luna-probleem, en dan ben ik weg, doeeeeeg
quote:peppie schreef op 15 december 2007 @ 11:34:

Luun, Lunaman met kids naar schoonmoeder sturen straks en zelf gaan douchen Pepsel, jij moet een 'masterplan-bureau' beginnen. Is grof geld mee te verdienen.
quote:Inad schreef op 15 december 2007 @ 11:40:

Ik spring onder douche, Chico is er al dus geen Luna-probleem, en dan ben ik weg, doeeeeeg Kijk maar uit dat die er niet bijspringt dan
Hey!

Nog niet bijgelezen, doe ik zo even. Dani, bedankt voor je sms, maar kon niet antwoorden ivm het ontbreken van beltegoed. Het was dus geen kwestie van negeren

Het ging goehoed! Juno heeft al zijn voedingen sinds 11.00 gisterochtend zelf gedronken, en vrijwel niets overgelaten. Wel allemaal uit de fles, want aan de borst krijgt hij nog geen hele voeding weg, dus per dag max 2x aanleggen en daarna fles erachteraan en de rest kolven. Vanmiddag mag zijn sonde eruit zodat hij helemaal slangetjesvrij is. En maandag horen we dan definitief wanneer hij mee mag als alles goed gaat. Ik denk zelf dinsdag.

En nog meer goed nieuws, bedrijf waar Eowmans gesprek niet doorging vanwege verdwalen belde vrijdagmiddag. Eowman was alleen niet thuis, maar op voicemail stond dat ze graag wilden dat hij terugbelde ivm sollicitatiegesprek wat gepland stond. Misschien dus toch nog een uitnodiging! Zou niet weten waarom ze anders zouden bellen.

Zo, nu eerst even bijlezen, kolven en douchen en dan komt er een vriend op bezoek vanmiddag.
quote:Inad schreef op 15 december 2007 @ 10:37:

Ohhh, jee. Wel mooi excuus voor een leuke nieuwe bril trouwens

Misschien dacht Ceetje dat het zou helpen bij last met haar oogjes

Maar, niet leuk, want vast duur grapje.

Chica roept nu geweeeeeeeeeeeldig en praaaaaaachtig over haar eigen tekening. Zit wel goed met dat zelfvertrouwen

Ghe ghe, schattige Chica

Grootste gedeelte van bril wordt door verzekering vergoed dus komt goed.
Oohh wat goed Eow!!!

Boodschappen binnen, onderweg bij H&M heeft meneer nog een spijkerbroek en hoodie gescoord, bofkontje.
Luun, België ook niet, zeker niet

Hij wil wel naar DLD. Of Canada. Of Australië.

Veel plezier bij schoonmoeder

Kess, nieuwe bril kopen is ook wel leuk idd. Deze is drie jaar oud en ben er op uitgekeken Supermooie brillen zijn helaas ook vaak superduur.

Vish, ga je mee naar Spanje? Ik sou ut doen!
Zoooo boodschappen heb ik net gedaan dus die ellende hoeft niet meer.

Gisteravond boom (nepperd, geen zin in dat gedoe) gekocht en die zo maar eens in elkaar zetten. Lijkt wel Ikea de gebruiksaanwijzing.

Ik heb een bril en lenzen Dier. Ik plaats natuurlijk alleen foto's van mezelf zonder bril Zal eens op zoek naar foto zo.

Wow Eow! Wat een goed nieuws
dld??? iieeuuwwwwww

Inad is een muts.
Nou liever DLD en dichtbij NL dan in Aussieland ofzo.
doe dan Italie, Spanje of Portugal of iets anders waar ik dan op vakantie kan komen.
Ik ga de megaafwas doen
Italië staat iig wel op mijn lijstje
Oh leuk ik hoor nu Boney M. met Mary's Boy Child!!
Ghe ghe.

Mooi lief plaatje Vish!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven