Hoe groot is de kans?

06-05-2010 14:18 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Een vraagje over zwangerschap....

Dikke 3 weken geleden was ik ongesteld. Vanaf toen heb ik de pil niet meer gebruikt. Omdat ik een tijdje bij m'n vriend heb geslapen en de pil vergeten was mee te nemen. Daarna niet helemaal meer aan gedacht. Maar ik heb wel meerdere keren per week sex gehad met m'n vriend. Hoe groot bestaat de kans dat ik misschien toch zwanger ben door deze onveilige seks?

Wat denken jullie?
Ja groot. onveilige seks kan een zwangerschap opleveren.
??? Twee keer? Nog niet genoeg antwoorden gekregen???
Ook op deze pijler kunnen we dat niet zeggen, hoor.

De kans is er.

Hoe groot die is weet niemand, en doet er ook niet heel erg veel toe. Want voor jou is het of wel zwanger of niet. Meer smaken zijn er niet.

Overigens neem ik aan dat je weet dat je dus ook kans hebt op SOA's en dergelijke?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Maar wel mijn complimenten voor de herformulering van je topictitel. Deze is grammaticaal véél beter
he nu toch op de 'kinderen' pijler? je zou evt aan de angel van de sexpijler kunnen vragen om je topic daar te verplaatsen naar hier en dan deze 2 samen te voegen.
AJ

Sunrise, dit heeft echt geen zin. De antwoorden hier zijn niet anders dan op je andere topic.
Ik denk..... 75%

Oh nee, ik kan er niets zinnigs over zeggen, dat is het enige juiste!
33%
Ik wil het hier ook nog wel even zeggen dat ik je een enorm dom type vind. Dom en egoistisch.
quote:sunrise53 schreef op 06 mei 2010 @ 14:18:

Hoe groot bestaat de kans dat ik misschien toch zwanger ben door deze onveilige seks?

Wat denken jullie?De kans dat je mischien zwanger bent is 100%. De kans dat je meer hebt aan een test dan aan een topic is ook 100%.
Ja eh, gaan we het er nou nog een keer over hebben?
Zwangerschapstest en een SOA test doen. En direct weer beginnen met de pil.
Met een poll erbij had je 100% zeker geweten of je wel of niet zwanger was.
Tja, ik heb ook jaaaarenlang de pil geslikt en toen ik ermee gestopt was, werd ik direct zwanger.

Als je zonder voorbehoedsmiddelen seks hebt (wat jij dus hebt gedaan) heb je per cyclus 15-20% kans zwanger te worden. Best wel aardige kans dus !

Wil je niet zwanger worden, dan moet je zorgvuldig omgaan met anticonceptie. Peridieke onthouding of "voor het zingen de kerk uitgaan" zijn géén goede anticonceptiemiddelen.

Als je de pil vaak vergeet zou ik een afspraak maken met de huisarts voor een andere manier van anticonceptie, een spiraaltje bv.
En dan zeggen ze dat domme vragen niet bestaan.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Volgens mij is de kans nu twee keer zo groot omdat je de vraag twee keer stelt.
En wat ga je doen als je zwanger blijkt te zijn?
TO, en nu?
Pffff....... ik dacht ff 'shit' weer zo'n suf iemand', maar gelukkig is het dezelfde.
quote:AlettaJacobs schreef op 06 mei 2010 @ 14:21:

Maar wel mijn complimenten voor de herformulering van je topictitel. Deze is grammaticaal véél beter

Ja, ook mijn complimenten!

En eigenlijk moet ik hier dus: 'yep, zwanger' zeggen.

En bij je topic op seks: 'nee joh, 't was maar seks!'
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
De omstandigheden klinken nu heel anders. Als 3 weken geleden de menstruatie is begonnen zal je nu rond je eisprong zitten, of even daarna. De morning-after pil zal vermoedelijk nog wel helpen. Hard rennen naar de apotheek dus. En de kans op zwangerschap is rond de 20%.
Volgens mij klopt dat niet Groll. Als ze 3 weken geleden ongesteld werd zou ze, bij een cyclus van ongeveer 4 weken, vorige week haar eisprong gehad hebben.
Bedankt voor alle reacties. (de serieuze dan...)

Hier inderdaad nog een keer mijn topic omdat ik bij "seks" dus verkeerd zat. Mijn excuses. En voor de meesten ook, mijn excuses voor mijn "domme vraag".
Graag gedaan. Heb je uit het topic kunnen halen wat je zocht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven