Hoe lang hebben jullie de box gebruikt?

16-10-2009 12:34 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Me dochter is nu 10 1/2 maand maar ze vind de box 10x niks,hoe lang hebben jullie m' laten staan?Denk erover m'al weg te doen.
Bij de oudste 1,5 jaar, was meer een opslagruimte voor zijn speelgoed en de jongste bliefte dat ding al vanf zijn geboorte niet dus na 8 weken was ie weg, goddank.
bij mij was de box ook met 11 maanden weg. Werd inderdaad meer als opslag voor speelgoed gebruikt
Ben ik blij dat ik er net 1 tweedehands op de kop heb getikt voor een stuk minder dan nieuwprijs...! Daar ook al kinderen die er snel genoeg van hadden (dus box in prima staat kunnen kopen).

Kijken hoe Timini het gaat bevallen, dus.
Dochter heeft er tot anderhalf jaar fijn in gespeeld, daarna was vooral ik blij dat dat ding weg was
Ja, dat vind ik echt.
Het is wel handig als ze een maand of 7 zijn en gaan kruipen ed en jij wil schoonmaken....ze leren zichzelf vermaken, zegt men.

Ik zelf zie het nut niet zo in van een box, maar ja mijn kinderen waren ook engeltjes en kwamen nooit ergens aan
Ja waar hij ook handig voor is als er aangebeld word,alsje ff naar de deur moet,maar goed,dan neem ik d'r vaak mee want dan zet ze het ook op brullen....
Het verschilt per kind, die van mij vond het heerlijk om ook af en toe even een soort van begrenst te worden in zijn spel. Ik heb hem tot 2 jaar laten staan. Maar hij had toen ook al wel een achterstand door ziekte.
Stressed is just desserts spelled backwards
We verwachten een tweeling, denk dat ik de box dan misschien wel nog vaker ga gebruiken. Zeker omdat ik ook nog een peuter van dan dik 2 en een half heb, wel zo veilig voor de kleintjes
Ja, dat vind ik echt.
quote:mamavannaomienfenna schreef op 16 oktober 2009 @ 12:42:

Ja waar hij ook handig voor is als er aangebeld word,alsje ff naar de deur moet,maar goed,dan neem ik d'r vaak mee want dan zet ze het ook op brullen....ik zet haar dan even in de kinderstoel
Ik moet er nog steeds in van mijn moeder..ik ben 34
Ik heb de box nog staan en mijn jongste is 16 maand. Hij zit er nu ook in. Hij zit heerlijk met zijn poppetjes te spelen, want zo kan de oudste er niet bij. Ik gebruik de box vooral als ik even de was op moet hangen ofzo. De oudste heeft er ook tot een jaar of twee in gezeten. Vond het vooral fijn als er veel bezoek is, voelt blijkbaar toch veilig ofzo.
Mijn oudste tot ongeveer 9 maanden (toen kon ze kruipen en pikte ze t niet meer) jongste eerste maand, daarna weggedaan. Jongste vond het echt niks (en een kleed op de grond was prima)
En dan nog een aanverwante vraag; vanaf wanneer hebben jullie de box gebruikt? Spruit wordt over 5 weken verwacht, maar we wonen klein.... weet niet zo goed wanneer ik het ding moet neerzetten. Gebruik je 'm direct al na de geboorte? Of later pas?
Ik gebruikte de box meteen. Lekker dekentje erin en af en toe er in leggen om rustig te liggen. Een paar speelgoedjes, niet teveel en ook niet meteen zo'n babygym. Mijn jongste was dol op het muziekmobiel.
Wij hebben de box vanaf dag 1 gebruikt, lekker om de kleine eventjes een klein tukje in te laten doen, even wegleggen als ik moet koken, visite heb, naar de wc moet. Je zal hem/haar toch eventjes ergens moeten laten . Vanaf dat ze op de grond op een kleed konden, ongeveer met drie/vier maanden geloof ik, gingen ze er nog maar weinig in en vanaf 8 maanden vonden onze kinderen er echt niks meer aan. Als ik ga poetsen dartelen ze gewoon om me heen en vanaf een jaar of twee werd het reuze interresant om zelf ook met een doekje mee te helpen. :-)

Hier dus juist alleen de 1e periode veel gebruikt.
Bij de oudste stond ie bij ons al voor de geboorte, maar bleken we 'm in het begin nauwelijks te gebruiken. Jongste vanaf een maand of 2 geloof ik, misschien ook nog wel later.

Een kleine baby kan je nog 'overal' even neerleggen, op de bank, in een wipstoeltje (dat helemaal plat kan), in de kinderwagenbak, etc.
Wij na dat ze een aantal weken was
Tja, als jij vindt dat ie weg moet doe je hem toch weg?

Ik zou 'm maar lekker opruimen als ik jou was!
heb em ook vanaf dag 1 gebruikt idd voor het lekker liggen en rondkijken, als je even je handen vrij wilt hebben en ook wel voor een luier verschonen tussendoor.

Zoon vond em dat ie kon schuiven en kruipen niet meer zo leuk dus maar weggehaald want speelgoed opslag is handig maar ja daar is ie niet voor bedoeld en voordat je het weet, stort je dat hele ding vol met speelgoed.
Ik vind hem echt nog super handig, maar krijg nu ook zin om dat vreselijke onding onmiddellijk uit elkaar te schroeven en op Marktplaatst te zetten.
Branca....Een kleine baby kan je nog 'overal' even neerleggen, op de bank,

Op de bank?????Sorry hoor maar dat vind ik nu net de slechtste plaats om je baby even neer te leggen.

Ze rollen er zo af .Zo klein als ze zijn al,dus doe dat nou niet .

Hier de box eruit na bijna een jaar.

Bij alle twee de kids.

Heerlijk die ruimte die je dan hebt!!
Hier ook na 11 maanden.

Niks lekker veilig!

We hebben een link kind van 2, die erbij in klimt en alle speelgoed eruit gooit en iets te hardhandig met de jongste omgaat...

niet meer nuttig dus!

En idd: wát een ruimte ineens!

Ram
Oudste tot 19 mnd, middelste ook, en jongste is net 1 jaar en zit er nog regelmatig in. Vaak na een uurtje begint ze een beetje te jengelen en dan mag ze eruit. De bedoeling is dat ze er voorlopig nog wel in blijft.

Als de oudste 2 aan het puzzelen zijn (gebeurd vaak op een kleed op de grond) / met de lego aan het bouwen zijn / met de treinrails etc etc is het voor hen wel zo fijn als babyzus in de box is.

Box stond hier trouwens vanaf een week of 6. Hij staat nu dus al vanaf juli 2005, we weten niet wat we meemaken als dat ding straks weg is!
quote:ram83 schreef op 16 oktober 2009 @ 14:23:

Hier ook na 11 maanden.

Niks lekker veilig!

We hebben een link kind van 2, die erbij in klimt en alle speelgoed eruit gooit en iets te hardhandig met de jongste omgaat...

niet meer nuttig dus!

En idd: wát een ruimte ineens!

RamDoet het kindje van een vriendin ook, maar mooi dat ik dat niet toe zal staan. Box hoort een veilige haven te zijn voor de kleintjes, geen klimrek.
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven