Hoe lang inbakeren?
donderdag 13 januari 2011 om 13:18
Mijn dochter is nu 12 weken en slaapt al ik weet niet hoe lang heerlijk in een Pacco inbakerdoek, alle slaapjes.
Tot hoeveel maanden kan/mag dat eigenlijk?
En heeft iemand nog tips voor het afbouwen straks?
Ik heb haar net zonder Pacco naar bed gebracht maar dat viel niet in goede aarde. Dus ik heb haar maar weer ingewikkeld.
Tot hoeveel maanden kan/mag dat eigenlijk?
En heeft iemand nog tips voor het afbouwen straks?
Ik heb haar net zonder Pacco naar bed gebracht maar dat viel niet in goede aarde. Dus ik heb haar maar weer ingewikkeld.
donderdag 13 januari 2011 om 13:24
donderdag 13 januari 2011 om 13:27
Tot ze om gaan rollen, of ongeveer een half jaar oud zijn.
Maar het omrollen is het belangrijkste ivm stikgevaar.
Afbouwen kan je beginnen met bij slaapjes die ze sowieso goed doet.
Je kan bij de Pacco geloof ik niet maar een arm inbakeren he?
Succes, hier een korte slaper sinds we cold-turkey moesten stoppen met bakeren ivm omrollen...
Maar het omrollen is het belangrijkste ivm stikgevaar.
Afbouwen kan je beginnen met bij slaapjes die ze sowieso goed doet.
Je kan bij de Pacco geloof ik niet maar een arm inbakeren he?
Succes, hier een korte slaper sinds we cold-turkey moesten stoppen met bakeren ivm omrollen...
donderdag 13 januari 2011 om 13:40
quote:nouschi schreef op 13 januari 2011 @ 13:24:
Ik weet niet meer precies hoe lang. Op een gegeven moment ben ik overgestapt op de bakerzakjes en heb de mini en midi gehad. Ze was toe zeker wel een half jaar.Bij mijn zoontje werkte de bakerzak helaas niet (dus verkocht aan Noushi ) en ben op een gegeven moment over gegaan op de grotere inbakerdoek van pacco waarbij de benen extra ingepakt worden waardoor de baby niet kan rollen. Ik vond dat op een gegeven moment toch wel eng en ben ook cold turkey gestopt maar toen was mijn zoon ik denk wel al 6 maanden!
Ik weet niet meer precies hoe lang. Op een gegeven moment ben ik overgestapt op de bakerzakjes en heb de mini en midi gehad. Ze was toe zeker wel een half jaar.Bij mijn zoontje werkte de bakerzak helaas niet (dus verkocht aan Noushi ) en ben op een gegeven moment over gegaan op de grotere inbakerdoek van pacco waarbij de benen extra ingepakt worden waardoor de baby niet kan rollen. Ik vond dat op een gegeven moment toch wel eng en ben ook cold turkey gestopt maar toen was mijn zoon ik denk wel al 6 maanden!
donderdag 13 januari 2011 om 13:57
Pacco 1 en pacco 2 gehad: dochter was extreem beweeglijk. Met 17 weken had ze een fase waarin ze al slecht sliep, goed moment om te gaan afbouwen leek mij. Puckababy gekocht: met ritsen dicht kansloos want ze frummelde haar handjes door de nek opening en met ritsjes en 1 arm eruit etc: ook niks.
Dus een winterslaapzak met armen eraan van de Hema gekocht, aangedaan, deken strak en cols turkey uitgebakerd en dat ging in 1x goed.
Mijn dochter is duidelijk niet van gefrummel en wel van rigoureus handelen
Dus een winterslaapzak met armen eraan van de Hema gekocht, aangedaan, deken strak en cols turkey uitgebakerd en dat ging in 1x goed.
Mijn dochter is duidelijk niet van gefrummel en wel van rigoureus handelen
vrijdag 14 januari 2011 om 13:44
quote:nouschi schreef op 13 januari 2011 @ 13:51:
Hahaha, ik wilde er nog bij zetten, met dank aan Marretje, maar zie je zo weinig hier dat ik dacht dat leest ze toch niet.
Nouschi,Ik schrijf inderdaad bijna nooit meer maar lees bijna iedere dag (ik ben erg verslaafd!).
Ik ben trouwens ook gaan afbouwen in een periode dat het slapen weer minder ging.
Hahaha, ik wilde er nog bij zetten, met dank aan Marretje, maar zie je zo weinig hier dat ik dacht dat leest ze toch niet.
Nouschi,Ik schrijf inderdaad bijna nooit meer maar lees bijna iedere dag (ik ben erg verslaafd!).
Ik ben trouwens ook gaan afbouwen in een periode dat het slapen weer minder ging.