Hoest die overgaat in overgeven?!
woensdag 6 februari 2008 om 17:00
Mijn zoon heeft al een hele tijd een heel akelig hoestje. Hij moet dan zoveel hoesten dat hij op een gegeven moment overgeeft. Heb hem nu al een aantal keer naar de dokter genomen en die zeggen dat zijn longetjes schoon zijn en dat het gewoon slijm is. Ja, dat is fijn maar ondertussen kotst hij dus meer en meer en ik weet niet meer goed wat ik nog kan doen. Verder is hij heel erg happy, maar ja, die hoest he.
Klinkt dit bekend? Hoe lang duurt het (is hier nu al anderhalve maand gaande.)? Tips wat we ertegen kunnen doen?
Klinkt dit bekend? Hoe lang duurt het (is hier nu al anderhalve maand gaande.)? Tips wat we ertegen kunnen doen?

dinsdag 27 oktober 2009 om 14:28
hoi bloempje
hier nog een "ervaringsdeskundige": wel al 27 jaar!
bij mij helpen ademhalingsoefeningen heel goed, maar dat is voor een klein manneke bijna niet te doen natuurlijk. het gaat bij mij om het "wegademen" van de hoest, waardoor je minder de druk tot overgeven hebt. ik heb het overigens alleen bij een hardnekkige droge hoest.
hier nog een "ervaringsdeskundige": wel al 27 jaar!
bij mij helpen ademhalingsoefeningen heel goed, maar dat is voor een klein manneke bijna niet te doen natuurlijk. het gaat bij mij om het "wegademen" van de hoest, waardoor je minder de druk tot overgeven hebt. ik heb het overigens alleen bij een hardnekkige droge hoest.