Hoeveel uur per week zien jullie je wondertje ?
woensdag 8 juli 2009 om 09:49

woensdag 8 juli 2009 om 09:53
Tja, ik probeer ze zo min mogelijk te zien om de tijd díe we hebben ook echt QUALITY-time te kunnen noemen, maar ik kom toch dik over die tien minuten heen, 't is bij mij zeker een kwartier, twintig minuten per dag. Maar dan wel samen, dus per kind tien minuten. Of nee, oudste krijgt wat meer tijd. Maar dat komt ook omdat dochter tegenwoordig praat (waar ze dat vandaan heeft?) en dus letterlijk aandacht vraagt. Tja, het opvoeden begint dan ook, he... Ik heb ze bij het kinderasiel dan ook gevraagd om daar wat aandacht aan te geven...
Om een kort verhaal lang te maken...
woensdag 8 juli 2009 om 09:53
woensdag 8 juli 2009 om 09:54
Ik voel me zo schuldig over het feit dat ik mijn kind ooit naar het kdv bracht, dat ik hem nu, op zijn 10e, maar onttrek aan de leerplicht. Want ik wil toch nog wel een beetje van hem genieten. Ik zie hem dus veel, veel te veel. Dat wat betreft mijn oudste.
Mijn jongste daarentegen heb ik op een psychiatrische dagbehandeling gedaan. Groot voordeel: de therapie gaat in de vakantie gewoon door. Dus hem zie ik weinig.
Mijn jongste daarentegen heb ik op een psychiatrische dagbehandeling gedaan. Groot voordeel: de therapie gaat in de vakantie gewoon door. Dus hem zie ik weinig.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 8 juli 2009 om 09:55
Meer dan tien minuten Weatherwax ? Djeez wat zal jij moe zijn soms. Ik moet er niet aan denken.
Overigens heb ik de oudste uit huis gedaan hoor, dat gedoe elke dag met aankleden en insmeren ivm zijn eczeem enzo, daar heb ik niet om gevraagd hoor.
Overigens heb ik de oudste uit huis gedaan hoor, dat gedoe elke dag met aankleden en insmeren ivm zijn eczeem enzo, daar heb ik niet om gevraagd hoor.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 8 juli 2009 om 09:56
woensdag 8 juli 2009 om 09:57
quote:Thyra schreef op 08 juli 2009 @ 09:56:
Ik bedoel, jemig, ik werk ook nog, moet de werkster ook nog vertellen wat ze moet doen in huis, en ik wil ook nog wat tijd voor mezelf én ik moet mijn relatie onderhouden....Ik ben echt heel dom hoor, maar ben jij Eowynn ? Of is je Eow onderschrift een geheim teken wat ik niet berijp ?
Ik bedoel, jemig, ik werk ook nog, moet de werkster ook nog vertellen wat ze moet doen in huis, en ik wil ook nog wat tijd voor mezelf én ik moet mijn relatie onderhouden....Ik ben echt heel dom hoor, maar ben jij Eowynn ? Of is je Eow onderschrift een geheim teken wat ik niet berijp ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 8 juli 2009 om 09:59
quote:borodini schreef op 08 juli 2009 @ 09:56:
solo, kan je de jongste ook niet gewoon voltijd op laten nemen ? heerlijk die rust joh, alleen zo verelend dat ik 1x per week naar hem toe moet, voor 2 HELE UREN !!! pfff.
Ik word al overspannen als ik er an denk.Toen ik las dat jij de autist hebt laten opnemen was ik wel rete-jaloers, maar de instanties vinden mijn kinderen niet leuk genoeg om ze op te nemen. Dus blijf ik er zelf mee zitten.
solo, kan je de jongste ook niet gewoon voltijd op laten nemen ? heerlijk die rust joh, alleen zo verelend dat ik 1x per week naar hem toe moet, voor 2 HELE UREN !!! pfff.
Ik word al overspannen als ik er an denk.Toen ik las dat jij de autist hebt laten opnemen was ik wel rete-jaloers, maar de instanties vinden mijn kinderen niet leuk genoeg om ze op te nemen. Dus blijf ik er zelf mee zitten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 8 juli 2009 om 10:01
woensdag 8 juli 2009 om 10:02
Ik heb mijn kinderen (2 stuks... hoe stom kun je zijn dat je er nòg een keer intrapt, hè?) ruim 4 jaar geleden aan een boom gebonden in een bos hier niet ver vandaan. Ca. 2 x per jaar rijd ik er langs en zwaai eens (nou ja, zwaai niet iedere keer natuurlijk).
Dus zeg, zo'n 4 seconden per jaar, alles bij elkaar.
Dus zeg, zo'n 4 seconden per jaar, alles bij elkaar.
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 8 juli 2009 om 10:04