Hoeveel uur per week zien jullie je wondertje ?

08-07-2009 09:49 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik drop de mijnes 7 dagen per week 14 uur per dag op het kdv.

De rest van de tijd slapen ze. Dus ik zie ze elke dag ongeveer 10 minuten, das het heen en weer bregen.

Lijkt mij voldoende , en jullie ? Hoe vaak zien jullie je kind ?

Ik zie mijn kind

Totaal aantal stemmen: 47

24\7 wel (4%)
24\7 niet (4%)
parttime (17%)
liever niet (38%)
liever wel (13%)
wat ? (23%)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Whahaha...

Mijn wondertje zit nog in mijn buik, maar gaat straks va 10 weken op asiel. Lekker ontwikkelen met die hap!
Computer says nooooo
Ja ook zoiets..en vrijdag krijgen ze vakantie, en dan breng ik de ene voor 6 ewken naar ponykamp, en de ander naar een computerkamp. Eind augustus komen ze weer thuis, want dan mogen ze weer naar school
Tja, ik probeer ze zo min mogelijk te zien om de tijd díe we hebben ook echt QUALITY-time te kunnen noemen, maar ik kom toch dik over die tien minuten heen, 't is bij mij zeker een kwartier, twintig minuten per dag. Maar dan wel samen, dus per kind tien minuten. Of nee, oudste krijgt wat meer tijd. Maar dat komt ook omdat dochter tegenwoordig praat (waar ze dat vandaan heeft?) en dus letterlijk aandacht vraagt. Tja, het opvoeden begint dan ook, he... Ik heb ze bij het kinderasiel dan ook gevraagd om daar wat aandacht aan te geven...
Om een kort verhaal lang te maken...
Liever niet. Het zijn ook geen wondertjes, alhoewel, geen idee waar ze vandaan kwamen...

Maar je ontkomt er niet aan he? Dus ja, ik zie ze weleens, al kan ik me de laatste keer niet echt direct voor de geest halen. Moet ergens in juni geweest zijn geloof ik. Even de nanny bellen.....
Ik zie hem niet, maar hoor hem wel.
Ik voel me zo schuldig over het feit dat ik mijn kind ooit naar het kdv bracht, dat ik hem nu, op zijn 10e, maar onttrek aan de leerplicht. Want ik wil toch nog wel een beetje van hem genieten. Ik zie hem dus veel, veel te veel. Dat wat betreft mijn oudste.

Mijn jongste daarentegen heb ik op een psychiatrische dagbehandeling gedaan. Groot voordeel: de therapie gaat in de vakantie gewoon door. Dus hem zie ik weinig.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Meer dan tien minuten Weatherwax ? Djeez wat zal jij moe zijn soms. Ik moet er niet aan denken.

Overigens heb ik de oudste uit huis gedaan hoor, dat gedoe elke dag met aankleden en insmeren ivm zijn eczeem enzo, daar heb ik niet om gevraagd hoor.
Nouja, wij willen ook snel na de eerste voor een tweede beeb, me mannetje en ik, gezien mijn ouwe eieren. .... Dus is het wel handiger als we wat meer aan elkaar kunnen toekomen, zegmaar..
Computer says nooooo
Overigens baal ik onwijs van dit topic, want nu moet ik twee topics volgen en dat kost best veel energie.

David Dunning
10 minuten? Wat veel!

Die van mij hebben een kamer gehuurd op het kdv, ideaal.

Ik stuur ze af en toe een kaartje of bel ze even, op die manier hebben we toch een hechte band.
Ik bedoel, jemig, ik werk ook nog, moet de werkster ook nog vertellen wat ze moet doen in huis, en ik wil ook nog wat tijd voor mezelf én ik moet mijn relatie onderhouden....
solo, kan je de jongste ook niet gewoon voltijd op laten nemen ? heerlijk die rust joh, alleen zo verelend dat ik 1x per week naar hem toe moet, voor 2 HELE UREN !!! pfff.

Ik word al overspannen als ik er an denk.
quote:Thyra schreef op 08 juli 2009 @ 09:56:

Ik bedoel, jemig, ik werk ook nog, moet de werkster ook nog vertellen wat ze moet doen in huis, en ik wil ook nog wat tijd voor mezelf én ik moet mijn relatie onderhouden....Ik ben echt heel dom hoor, maar ben jij Eowynn ? Of is je Eow onderschrift een geheim teken wat ik niet berijp ?
Je bent én heel dom en je hebt een helder moment Boro
hahaha
Die van mij schijnt een week geleden gesignaleerd te zijn 3 straten verderop. Hij heeft zo'n bandje om met ons telefoonnummer en er is gebeld dat ie gevonden is, dus even kijken wanneer we deze week ergens tijd hebben om m op te halen.
quote:borodini schreef op 08 juli 2009 @ 09:56:

solo, kan je de jongste ook niet gewoon voltijd op laten nemen ? heerlijk die rust joh, alleen zo verelend dat ik 1x per week naar hem toe moet, voor 2 HELE UREN !!! pfff.

Ik word al overspannen als ik er an denk.Toen ik las dat jij de autist hebt laten opnemen was ik wel rete-jaloers, maar de instanties vinden mijn kinderen niet leuk genoeg om ze op te nemen. Dus blijf ik er zelf mee zitten.

David Dunning
Hmm laat die kinderwens van mijn vriend en mij nog maar een paar jaar voor wat het is.

Als ik dit zo lees betekent het dus dat ik in de toekomst 20 min per dag moet gaan opgeven? Valt wel even rauw op mn dak. Maar even met vriend overleggen.
Gave nick, Helse Heidi!
quote:emmenn schreef op 08 juli 2009 @ 09:55:

Ik stuur ze af en toe een kaartje of bel ze even, op die manier hebben we toch een hechte band.Ouderwets zeg ... nog geen skype, zeker?
Computer says nooooo
quote:Nonovrouw schreef op 08 juli 2009 @ 09:59:

Die van mij schijnt een week geleden gesignaleerd te zijn 3 straten verderop. Hij heeft zo'n bandje om met ons telefoonnummer en er is gebeld dat ie gevonden is, dus even kijken wanneer we deze week ergens tijd hebben om m op te halen.
Ik heb mijn kinderen (2 stuks... hoe stom kun je zijn dat je er nòg een keer intrapt, hè?) ruim 4 jaar geleden aan een boom gebonden in een bos hier niet ver vandaan. Ca. 2 x per jaar rijd ik er langs en zwaai eens (nou ja, zwaai niet iedere keer natuurlijk).

Dus zeg, zo'n 4 seconden per jaar, alles bij elkaar.
Known to cause insanity in laboratory mice
De mijne gaat maar 2 dagen in de week naar de bso (voorheen het asiel). Ben ik nou ge-aard of iets dergelijks?!?
quote:wiekje schreef op 08 juli 2009 @ 10:03:

De mijne gaat maar 2 dagen in de week naar de bso (voorheen het asiel). Ben ik nou ge-aard of iets dergelijks?!?Ooooooo, wat ben jij een lieve moeder.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven