Hoeveel uur per week zien jullie je wondertje ?

08-07-2009 09:49 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik drop de mijnes 7 dagen per week 14 uur per dag op het kdv.

De rest van de tijd slapen ze. Dus ik zie ze elke dag ongeveer 10 minuten, das het heen en weer bregen.

Lijkt mij voldoende , en jullie ? Hoe vaak zien jullie je kind ?

Ik zie mijn kind

Totaal aantal stemmen: 47

24\7 wel (4%)
24\7 niet (4%)
parttime (17%)
liever niet (38%)
liever wel (13%)
wat ? (23%)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Die school in Zandvoort lijkt me wel wat: van 8 tot 6 naar school, 5 dagen in de week! Geen 6 weken vakantie in de zomer!

(alle gekheid op n stokje, het lijkt me notabene echt wel wat...ben ik nu ontaarde moeder?)
quote:dreamer schreef op 08 juli 2009 @ 10:20:

Ik heb geen wondertjes, dus die zie ik al niet!Je mag die van mij wel hoor!
Sjit, ik moet de deur uit, nieuwe Senseo kopen. Heb pas 1 x koffie gehad vandaag, das toch niet te doen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:njb schreef op 08 juli 2009 @ 10:21:

Die school in Zandvoort lijkt me wel wat: van 8 tot 6 naar school, 5 dagen in de week! Geen 6 weken vakantie in de zomer!

(alle gekheid op n stokje, het lijkt me notabene echt wel wat...ben ik nu ontaarde moeder?)Welke school is dat> Zandvoort is goed te bescooteren vanaf hier.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Het meest wonderlijke aan mijn wondertjes is dat ze de afgelopen jaren van verwaarlozing overleefd hebben!
Wat Minny zegt.

Dit is het enige kiekje in zijn fotoalbum, genomen toen hij opgehaald werd.

Jeeeetje...wat ben jij een sentimenteel watje zeg MissMara...dat je die bewaard hebt!
(En ik ben een sentimenteel watje omdat ik heel triest word van die foto....)
Heeft de buuv ingeplakt hoor, Minny. Ik doe niet aan die onzin.
(ja, erg he?)
Ow gelukkig is dit een sarcastisch topic, ik kreeg al kokhalsneigingen bij de titel
Ja
quote:minny schreef op 08 juli 2009 @ 10:30:

(En ik ben een sentimenteel watje omdat ik heel triest word van die foto....)

Ja, is wel confronterend he

Ik heb kínderen, geen wondertjes.. Altijd al gehad ook. Daarom waarschijnlijk ook die roze wolk gemist. Of ik was er te zwaar voor en zakte er doorheen, kan ook
Later is nu
Ik heb mijn tijd trouwens zo berekend met mijn normale uurloon. Daar deel ik 1/3 van de de kinderbijslag dan door (tis per slot van rekening maar eens per kwartaal) en dat zijn de uren die ik besteed aan mijn kinderen. En geen seconde langer! Ik ben niet gek zeg...liefdadigheid...daar moeten ze voor bij Bono wezen.
Erg maar ik vind het echt enorm zielige foto!
quote:robo schreef op 08 juli 2009 @ 10:33:

Ow gelukkig is dit een sarcastisch topic, ik kreeg al kokhalsneigingen bij de titel .... ik durfde het al niet te zeggen
quote:minny schreef op 08 juli 2009 @ 10:37:

Ik heb mijn tijd trouwens zo berekend met mijn normale uurloon. Daar deel ik 1/3 van de de kinderbijslag dan door (tis per slot van rekening maar eens per kwartaal) en dat zijn de uren die ik besteed aan mijn kinderen. En geen seconde langer! Ik ben niet gek zeg...liefdadigheid...daar moeten ze voor bij Bono wezen.Dat ik daar zelf naar aan gedacht heb!! Ik krijg alleen ook nog kindertoeslag.. Pfff... Kost t me nog meer tijd..
Die foto is inderdaad echt verschrikkelijk..
Die kindertoeslag zit niet in de berekening, dat beschouw ik als schadevergoeding. En dan nog een zeer magere ook nog.... Ik moet ze per slot van rekening soms zelfs knuffelen! Knuffelen! Knuffelen zeg ik je....
Doe je dat echt nog?! Ik vind dat zo onnodig! Dat gekwijl, de jongste doet mn haar altijd door de war, trekt aan mn oorbellen.. Nee ik begin er niet meer aan..
Misschien is een au-pair een idee voor de uren dat je evt de kinderen nog iets van aandacht zou moeten geven...

Toen ik au-pair was, woonde ik bij een gezin dat dat zo geregeld had. Vader was van maandag tot vrijdag in het buitenland en het enige opvoedkundige wat moeders gedaan heeft, was mij inhuren.

De jongste van 1,5 riep mij 's nachts.

Ben je daar ook gelijk vanaf!
Die vreselijke foto is van James Nachtwey, die heeft echt heel schrijnende beelden van weeshuizen vastgelegd.
Je hebt tegenwoordig een goudvissenhotel op Schiphol toch? als ik mijn wondertjes een oranje pakje aantrek, zouden ze daar dan intrappen?
Ik heb de mijne vanaf dag 1 op kostschool gedaan. Soms krijg ik post, maar dat gaat altijd retour afzender.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Hebben ze ook zoiets voor mannen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven