Hoeveel uur per week zien jullie je wondertje ?
woensdag 8 juli 2009 om 09:49
woensdag 8 juli 2009 om 10:25
quote:njb schreef op 08 juli 2009 @ 10:21:
Die school in Zandvoort lijkt me wel wat: van 8 tot 6 naar school, 5 dagen in de week! Geen 6 weken vakantie in de zomer!
(alle gekheid op n stokje, het lijkt me notabene echt wel wat...ben ik nu ontaarde moeder?)Welke school is dat> Zandvoort is goed te bescooteren vanaf hier.
Die school in Zandvoort lijkt me wel wat: van 8 tot 6 naar school, 5 dagen in de week! Geen 6 weken vakantie in de zomer!
(alle gekheid op n stokje, het lijkt me notabene echt wel wat...ben ik nu ontaarde moeder?)Welke school is dat> Zandvoort is goed te bescooteren vanaf hier.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 8 juli 2009 om 10:35
quote:minny schreef op 08 juli 2009 @ 10:30:
(En ik ben een sentimenteel watje omdat ik heel triest word van die foto....)
Ja, is wel confronterend he
Ik heb kínderen, geen wondertjes.. Altijd al gehad ook. Daarom waarschijnlijk ook die roze wolk gemist. Of ik was er te zwaar voor en zakte er doorheen, kan ook
(En ik ben een sentimenteel watje omdat ik heel triest word van die foto....)
Ja, is wel confronterend he
Ik heb kínderen, geen wondertjes.. Altijd al gehad ook. Daarom waarschijnlijk ook die roze wolk gemist. Of ik was er te zwaar voor en zakte er doorheen, kan ook
Later is nu
woensdag 8 juli 2009 om 10:37
Ik heb mijn tijd trouwens zo berekend met mijn normale uurloon. Daar deel ik 1/3 van de de kinderbijslag dan door (tis per slot van rekening maar eens per kwartaal) en dat zijn de uren die ik besteed aan mijn kinderen. En geen seconde langer! Ik ben niet gek zeg...liefdadigheid...daar moeten ze voor bij Bono wezen.
woensdag 8 juli 2009 om 10:41
quote:minny schreef op 08 juli 2009 @ 10:37:
Ik heb mijn tijd trouwens zo berekend met mijn normale uurloon. Daar deel ik 1/3 van de de kinderbijslag dan door (tis per slot van rekening maar eens per kwartaal) en dat zijn de uren die ik besteed aan mijn kinderen. En geen seconde langer! Ik ben niet gek zeg...liefdadigheid...daar moeten ze voor bij Bono wezen.Dat ik daar zelf naar aan gedacht heb!! Ik krijg alleen ook nog kindertoeslag.. Pfff... Kost t me nog meer tijd..
Ik heb mijn tijd trouwens zo berekend met mijn normale uurloon. Daar deel ik 1/3 van de de kinderbijslag dan door (tis per slot van rekening maar eens per kwartaal) en dat zijn de uren die ik besteed aan mijn kinderen. En geen seconde langer! Ik ben niet gek zeg...liefdadigheid...daar moeten ze voor bij Bono wezen.Dat ik daar zelf naar aan gedacht heb!! Ik krijg alleen ook nog kindertoeslag.. Pfff... Kost t me nog meer tijd..
woensdag 8 juli 2009 om 10:52
Misschien is een au-pair een idee voor de uren dat je evt de kinderen nog iets van aandacht zou moeten geven...
Toen ik au-pair was, woonde ik bij een gezin dat dat zo geregeld had. Vader was van maandag tot vrijdag in het buitenland en het enige opvoedkundige wat moeders gedaan heeft, was mij inhuren.
De jongste van 1,5 riep mij 's nachts.
Ben je daar ook gelijk vanaf!
Toen ik au-pair was, woonde ik bij een gezin dat dat zo geregeld had. Vader was van maandag tot vrijdag in het buitenland en het enige opvoedkundige wat moeders gedaan heeft, was mij inhuren.
De jongste van 1,5 riep mij 's nachts.
Ben je daar ook gelijk vanaf!