Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Oh en heb nog even op de SG gezet waar mijn schoonouders wonen, voor de geïnteresseerden.

En nu ga ik naar bed, waar al drie (!) mannen inliggen...
Ja, die Pax is er wel in die maat, maar dan weer niet in de juiste breedte. Dat is dan al een kant-en-klare kast, als ik het goed begrijp tenminste.

Wat lekker Mille, samen uit eten. Dat is nou iets dat Harrie en ik ook snel moeten doen. We slapen nu zelfs al apart, we groeien echt uit elkaar . Heb je wat lekkers gegeten?

Dat was wel sneu voor die Lorenzo net he LLL. Al wist ik al een paar afleveringen niet of ik hem nou leuk vind of niet (de eerste aflevering vond ik hem wel heel erg goed!), dit was wel heftig.
Nou, zeker heftig. Ik vond hem de eerste afleveringen heel leuk, maar de laatste vond ik het maar een irritant arrogant baasje. Maar ik was wel erg onder de indruk van zijn dans net, ik vond hem echt heel erg goed, terwijl ik dacht dat ie niet veel meer dan zijn hip hop trucje kon. Maar goed, ben benieuwd of ie nog terugkomt, zou wel sneu zijn anders.

Volgens mij hebben wij ook de laagste PAX trouwens, maar is al wel bijna vijf jaar geleden dat we die gekocht hebben. En die was toen niet kant en klaar maar konden we gewoon zelf verzinnen.
He, ik zag nu inderdaad in mijn kleur ook een 201 cm element staan. Het verschilt per kleur die je kiest, het lijkt net of die lagere uit de collectie gaan ofzo. Maar dat biedt wel perspectief, behalve dat we dan weeeeer naar IKEA moeten.....

Ja, ik had hetzelfde met Lorenzo, eerste keer was hij echt goed maar daarna minder, ook qua karakter. Maar vanavond vond ik hem dan eigenlijk wel weer leuk, en ik dacht ook dat Oona en hij nu misschien verliefd op elkaar worden .

Ik vond trouwens die Saartje en nog een met die 'bondagedans' best goed, was verbaasd dat te jury het niet goed vond.
Ach Morrie, wij moeten ook nog minimaal 1 keer terug naar Ikea voor keukenkastjes en aanverwanten. En gedeelde smart is halve smart, dus ga jij lekker ook nog maar een keer

LLL, minder snaaien hielp in het begin heel goed, maar nu komt het vooral door het hardlopen denk ik. Als je dat consequent drie keer in de week volhoudt terwijl je daarvoor weinig deed jaag je je verbranding aardig omhoog blijkbaar

Ik moet boodschappen gaan doen met Nano, maar die is nog niet klaahaar met poeoeoeoepen zegt hij. Nee, vind je het gek; hij zit op het potje naar het Zandkasteel te kijken, dus meneer heeft ook niet bepaald haast
Volgens mij zijn alle Pax kasten zelf in te delen, Morrie.

Ik was laatst aan het kijken voor klanten en zag toen veel mooie nieuwe dingen.

Nieuwe deuren is een goed idee LLL. Heb je toch iets nieuws voor weinig geld

Japie heeft ook een rijstpapier lamp maar wel 1 als wereldbol. Heel leuk ook van IKEA. Ding was 5 euro ofzo.

De verbouwing klinkt nu al supergeslaagd Morrie. Hoge plinten vind ik ook mooi. Wij hebben rond de 15 cm. Je kunt stroken van mdf laten zagen en daarmee plinten maken. Moet je wel goede mdf grondverf gebruiken anders wordt het niet mooi op de gezaagde kant.

Hier zelf ook geklust, mini klusje dat wel, plankje boven Apie haar bed. Staat nu een ingelijste postertje op (die ABC van laatst), helemaal gezellig.

Verder zondag appels wezen plukken (aanrader!) en ga vanmiddag als ik Apie uit school haal appeltaart maken. Lekker herfstig!

Nu weer aan het werk, ben zo moe... Ik ben echt toe aan vrije tijd. Nog even doorbijten tot de HV.

Wat een bedragen komen langs van de kinderen. Hier is de ouderbijdrage maar 25 euro trouwens. Scheelt dat veel hè?

Oja, SYTYCD! Wij gaan proberen een keer naar de liveshows te gaan. Lijkt me echt leuk om een keer te zien.

Het kost wel 25 euro per kaartje maar we gaan met vrienden die het ook helemaal volgen dus dat is een leuk avondje weg.

Ik schrok me rot dat Lorenzo bleef liggen. Ik zat niet naar hem te kijken maar naar Oona.

En over verliefd zijn. Die dansers zijn allemaal zo fysiek met elkaar, echt dansers eigen.

Leuk dat jullie het ook volgen!
hahaha, die Nano
Hehe, hij is klaar!

Nathje, ouderbijdrage Maxi is natuurlijk middelbaar onderwijs he. Dan schieten de prijzen ineens omhoog!

Leuk, appels plukken. Waar ben je geweest? Bij gehucht in de buurt zat ook een leuke plek waar je dat kon doen; de Olmenhof. Kent Morrie vast ook wel van toen ze nog ergens anders woonde dan nu
Daar zijn wij ook geweest

Ik heb nu genoeg appels voor twee taarten. Misschien wel leuk om te maken en er 1 weg te geven.
Thanks Nathje, heb Harrie de maten van de plinten gesmst. Ik weet alleen niet of hij blij wordt van zelf op maat zagen . Maar dat merk ik vanzelf wel .
Mocht hij ze niet willen maken: wij kunnen ze ook leveren.

Dat zijn ze al gegrond en hoef je ze maar 1 keer te lakken.

Scheelt heel veel tijd.

Als je weet hoeveel meter je nodig hebt dan kan ik de prijs wel doorgeven? website plinten
Ik zat met Nano op de fiets op weg naar Inad rond 11.30u en toen bedacht ik me ineens dat ik -hof ipv. -horst had getypt. Waar je je al niet mee bezig kunt houden

Getver, het regent alweer. Vanmorgen was het hier nog wel redelijk, maar nu begint het elke keer als het net droog lijkt en de zon een beetje doorbreekt meteen weer te regenen.
Ik googlede vanochtend op -hof en vond -horst . Ik wilde weten of aankomend weekend ook nog geplukt kan worden en dat kan. Ook nog in herfstvakantie.
Ik bespreek plinten straks met Harrie Nath!
Leuk appels plukken! Ik ga ook even op -hof of was het -horst googlen

Verder niet veel nieuws...

Ben net thuis en bizar drukke ochtend achter de rus met veel bellen, bemiddelen (geneuzel) en aanhoren. Ben kapot.

Toen in een winkel mijn telefoon ging en ik opnam (ik stond nog níet in de rij van de kassa) hoorde ik de kassadame zeggen dat het er wel een telefooncentrale leek. Ik ving dat op en heb het gesprek beëindigd en excuseerde me. Ze bleef pissig en zei dat ze het gewoon asociaal vond. Bleek dus dat de vrouw in de rij die ze net had geholpen ook aan het bellen was maar gewoon doorbelde terwijl haar artikel werd afgerekend. Toen ik eea wilde nuanceren (nogamaals; ik stond niet in de rij!) bleef ze er in. Ik heb mijn spullen op de balie gelegd en gezegd dat het van mij niet meer hoefde. Pfff... was er helemaal klaar mee. Ik snap(te) haar frustratie namelijk heel goed, want ik vind het ook aso als winkelmedewerkers worden genegeerd omdat klanten blijven bellen, maar ik vind het niet aso dat ik mijn telefoon (werkmobiel nota bene!) opnam omdat ik nog niet in de rij stond. Maar ze richtte haar woede geheel op mij en dat vond ik zo onterecht. Bah.

Nu even wat drinken en dan KW uit school halen.
Mooi, die hoge plinten. Ga ik in gedachten houden. Misschien ook wel mooi beneden, maar doe je dan tegen een niet witte muut wel witte plinten? En wat dan bij kozijn? Toch maar vloer afwerken met zo'n plakplintje?

Lekker hoor, Morrie, dat het zo opschiet thuis. En er zijn tegenwoordig echt wel mooi plaffonières. Die lamp die Wind liet zien is echt wel heel mooi en is er ook in bruin. Je krijgt sowieso 10% korting en ik heb hem altijd op voorraad. :-)

Wij hebben net een Mile wasmachine en wasdroger gekocht. Berg geld. Maar... schoonvader heeft wel 127,- van de totaalprijs afgekregen. Trapleuningen ziotten er na 5 jaar ook weer eens op. Ik ben klaar voor een baby. Oh nee. Ik heb nog geen kaartje gemaakt! Maar wel ideeën.

Wind, doe spotje maar contant betalen de 31e.

Overblijven doen Pebbeltjes 4x per week, en ze hebben beiden een overblijfkaart, 25x voor 31,-. Dus dat kost ons voor 2 kinderen afgerond een tientje per week.

Schoolgeld/vrijwillige ouderbijdrage is 50,- voor eerste kind en 30,- voor elk volgende kind. Zwemles KP is duur, ¤ 13,- per les en judo GP kost ons 21,- per kwartaal en vind ik met ¤ 1,62 per judoles van een uur dan weer heel goedkoop. Toernooien enzo worden apart gerekend maar kost dan ¤ 5,- ofzo.

Oh, kindertjes moeten gehaald, later!
Ja, die lamp moet ik ook nog even bespreken met Harrie, is namelijk wel veel geld voor een slaapkamer lamp. Wil dan wel een zwarte, als ik het ga doen. Misschien kan ik wat geld voor mijn verjaardag vragen van mijn ouders en broertje. Jammer dat ik al een naambord van mijn schoonouders krijg .

Die plinten vind ik ook (en misschien wel juist!) mooi tegen een niet witte muur.

O, collega met issue wordt gebeld en gaat naar boven. Hij gaat volgens mij weer naar pz....
Oh, die collega! Heeft hij zich nog niet verontschuldigd voor zijn 'rare' gedrag of wegloop acties? Dan heb je een ingang

Ik vind een hoge witte plint juist mooi tegen een niet witte muur.

Sowieso mooi die hoge plinten! Had ik dat maar 4 jaar eerder geweten. Voor nu ben ik blij dat die dingen er éindelijk op zitten.

Lien, sms nog gehad? Sprak vandaag manager van één van de vestigingen (die hele grote) en hij heeft een heel pleidooi gehouden tegen mijn manager voor de heldin van Morrie. Ook aangegeven dat zij echt zijn voorkeur heeft omdat ze bekend is in de organisatie etc. Ik heb natuurlijk wel even tegenpleidooi voor jou gehouden Oud collega is niet voor niets weggegaan, motivatie etc. Morgen zie ik mijn manager en zal ik eea nog even ter sprake brengen.

Ik hoop dat het zo droog is want moet KW halen.
Nou, hij is dus weg.

Later meer .
Collega is dus ontslagen. Sfeer is niet zo prettig nu hier op de kamer. En ik ben moe en heb ook eigenlijk geen zin meer in vandaag.
Oh, bizar Morrie, dat hij dan ineens ontslagen is. Kan me voorstellen dat je het wel even gehad hebt vandaag dan.

Spannend, de heldin van Morrie vs. Lien! Ik ben voor Lien

Ik vind net als Wind en Morrie die hoge plinten juist ook tegen een gekleurde muur wel mooi afsteken. Vloerenboer gaf ons ook het advies om de plinten die op de muur zitten (niet extreem hoog, ik gok 6-7 cm?) lekker te laten zitten en wit te verven.

En Pebbles dus voorzien van een nieuwe wasmachien, lekker. En ga je het kaartje zelf maken? Denk het wel he. Ben heel benieuwd, het wordt vast heel mooi!

Wat een chagrijnige troela in die winkel Wind. Kan me voorstellen dat ze een afrekendende klant die doorbelt onbeschoft vindt, maar dat op een ander afreageren is minstens net zo onbeschoft.
Ja, zulke dingen vreten energie zeg. Het was ook een leuke collega dus het is een gemis op dat vlak. Maar goed, die dingen gebeuren. Nu is het afwachten of het op de vriendelijke of op de zakelijke manier afgehandeld gaat worden.

Nath, Harrie laat de plinten bij een van zijn leveranciers op maat zagen dus ik bestel ze niet bij jou.

O, daar is Schorrie.
Weet je waarom collega ontslagen is, Morrie?

Dat zal er in hakken op zo'n afdeling. Vervelend dat soort dingen. Helemaal omdat het een leuke vent betreft!

KW is na koud paar weken in badje twee te zitten door naar badje drie! Echt goed zeg. Had het nog helemaal niet verwacht, maar hij zwemt nu dus in het hele diepe en heel binnenkort gaan de kurkjes af. ~trots~
He gats, collega ontslagen. Vervelende situatie, Morrie!

Hoe was hij er zelf onder?

En geen probleem wat de plinten betreft hoor! Mijn broer heeft ze ook laten zagen en dat was ook mooi gelukt. En het lakken is geen leuk klusje maar ook geen ramp.

Jeetje Mille, zoveel afgevallen! 57,5 kilo is echt licht. Wel fijn hoor en leuk nieuwe kleding.

Lien vs heldin: ik stem voor Lien!

Lekker zeg nieuwe wasmachine Pebbles! Ik was de eerste weken gewoon blij de was aan het doen en dat zegt wel wat!

Lekker begin van de week: vandaag twee opdrachten akkoord gekregen ( 1 zakelijk en 1 particulier) Vorige week vrijdag ook al een andere opdracht en daar zijn we vandaag wezen inmeten. Ook nog 12 krukken verkocht dus wij mogen niet klagen!

Taarten zijn net uit de oven. Zien er lekker uit maar zijn nog te heet om te eten. Morgen maar doen of heel laat op de avond?
Ja, ik weet waarom hij ontslagen is. Maar meer SG materiaal. Niet dat het spannend is hoor, maar je weet nooit wie er meeleest.

Wat goed van KW, twee keer in de week les doet hem goed zeg!

En hoe zit dat met die kurkjes, had hij die in het ondiepe ook om, of is dat nu omdat hij in het hele diepe zwemt? Hier zwemmen ze namelijk niet met kurkjes, maar ik had het er laatst met een vader over dat ik het best eng zou vinden als ze in het hele diepe gaan. Maar als dat met kurkjes is dan is het al een stuk minder eng.

Ik geloof dat ik de plinten toch wat minder hoog doe voor de slaapkamers. Op een kamer van 225 hoog is een plint van 15cm best veel. Ik denk dat ik afzak naar 10cm. Zo nog even kijken op de kamer hoe hoog dat dan komt.

Heerlijk, die nieuwe wasmachine Pebbles. Ben erg benieuwd of je was nu ineens ook schoner wordt.

Wat goed dat je 2 opdrachten hebt gekregen en vorige week ook al Nathje, super!

Lekker, taart.

Schorrie is een vervelende klier op het moment. Hij wil niet naar bed en na 1000 keer dreigen heb ik hem in zijn sop laten gaarkoken. Wat hij nu beneden aan het doen is weet ik niet. Misschien is hij wel op de bank in slaap gevallen. Hij zoekt het maar uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven