Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Dat meisje hiernaast is Sara Kroos toch? Ik zou haar geen colletje aan laten doen, maakt haar gezicht onnodig rond.

Zo, mijn contributie aan non-informatie van deze avond.
Ja, er haakt ook echt niemand meer aan. Arme zaterdagavondweduwen zijn we .

Ik ben al de hele avond aan het struinen naar vacatures maar het valt nog niet mee. Ik ben nu geloof ik ook wel uitgeput qua ideeën en er is geen enkele optie voorbij gekomen. O nee, ik zou nog op LinkedIn gaan kijken waar iedereen zoal werkt.
Ik vond haar lijken op jouw zakenpartner. Dat het Sara Kroos is had ik niet gezien.....
Jeetje, Pebbles alweer zo ver! Wat spannend!!

Morrie, wat balen van werkakkefiet. Ik had net begrepen dat je je draai weer wat had gevonden in je nieuwe functie, dus dan komen nare perikelen wel als een extra grote domper.
Ja, inderdaad zakenpartner heeft ook zo'n foto met soortgelijke blik. Alleen zij heeft rode krullen en zou een col haar wel mooi staan

Zaterdagavondweduwen: leuke naam voor de opvolger van Gooische vrouwen

Maar de sfeer op het werk wordt er niet beter op begrijp ik?

Vervelend zeg. Juist omdat je het zo naar je zin had!

Aap heeft geluk: die heeft een uur langer om uit de kreuk te raken morgen.
Hoi Koeka! join the club Toch nog iemand die lekker aanhaakt.
O ja, die klok. Ik ga ze zo alvast allemaal even terugzetten..... Jammer dat de kinderen zich er niet aan houden, anders konden we gewoon een uurtje langer tukken!

Nee, sfeer is niet goed nee, en dat is wel heel erg jammer ja, op zijn zachtst gezegd want inderdaad, ik had net mijn draai weer een beetje gevonden en ging niet meer met tegenzin.

Maar het ligt ook wel aan mezelf hoor, niet alleen aan het bedrijf (probeert zij verstandig te zeggen ).

GV heeft de televizierring gewonnen he. Dat is wel heel leuk!
Ja, leuk voor GV. Er komt toch ook een film?

Het waait hier heel hard. Vervelend want nu maakt het huis allemaal nieuwe geluiden en dan ben ik niet zo'n held. Ik ga straks lekker bij Apie in haar bed liggen

Heb je nog een afspraak met 'zij voorheen bekend als heldin'?
Nee, ik moet er maar weer heen denk ik. Maar weet je, ik moet het toch uiteindelijk gewoon helemaal zelf doen. Ik moet die nieuwe baan waarvan ik denk: Ja, dat is hem, toch zelf zoeken.

Hier ook ineens harde wind, ik dacht al dat het aan mij lag.

Ik heb trek in wat lekkers. Genoeg in huis, maar is eigenlijk voor morgen.
Hi Nathje,

Ja, meestal spreek ik Morrie aan op ons eigen topic, maar het is uiteindelijk vrij omslachtig om telkens op 0804 te reageren met "ik las net op jullie andere topic......". Rechtstreeks reageren is dan eigenlijk wel wat logischer..

Ik lees echter niet heel regelmatig mee met jullie, dus veel ontwikkelingen ontgaan me ook. Zoals dus ook Pebbles die gewoon al bijna op het punt van bevallen staat :-).
Dan moet je vanaf nu dus ook regelmatig gaan bijlezen, want de babyPebble kan elk moment geboren worden .

Ik ga naar bed nu, welterusten en tot morgen.
Hadden jullie het gezellig gisteravond?

En wees welkom Koeka!

Gisteren druk dagje gehad.

We hebben een heerlijke dag gehad met Schorrie. Wat een lekker stel blijft dat toch. Heel bijzonder. Heb je de foto op de bank op de SG gezien, Morrie? Zo schattig!

Nadat we Schorrie hadden weggebracht zijn we ein-de-lijk de Poes op gaan halen. En wat is ze leuk! En wat een ranzig huis komt ze vandaag zeg. Vijftien vierkante meter vol met een héle grote bank en 4 honden, 6 katten (allemaal hetzelfde merk als Poes), fretten en papegaaien (in enorme kooien). Wat stonk het daar. Er werd ook flink gerookt dus onze Poes moet even snel ons huisluchtje aannemen Maar wat is ze mooi zeg! En lief... of had ik dat al gezegd? De kinderen zijn helemaal dol op haar en lekker enthousiast. Heel leuk en nog geen seconde spijt (ondanks het aankoopbedrag)!

En 's middags belden de buurman of we zin hadden om te komen eten. Ging hij Grieks voor ons koken. Dus hij koken en zij hier met de kinderen met de Poes spelen en Wii'en. Om 18.00 uur naar de buurman en heerlijk gegeten. Allemaal kleine hapjes.

Best laat geworden (21.30 uur) dus de kinderen sliepen vanmorgen tot 08.00 uur, maar zie nu dat de wintertijd is ingegaan vannacht dus het was gewoon 07.00 uur! Ik was er van overtuigd dat de klok pas volgende week verzet zou worden. Na ja, lekker lang thuis-hang-pyama-dagje. GW heb ik laten liggen.. de lieverd.

Nathje, ik heb mijn jurk toen nog afgemaakt maar was zwanger dus draag hem niet (vond het model me uiteindelijk ook niet mooi staan), maar mijn moeder wel Nu even geen naailes ivm vakantie naai-mevrouw en gezegd dat ik het volgend jaar weer op pik. Zou nog hel graag voor de gezellige feestdagen een tafelkleed willen naaien, maar dat moet toch lukken?

Hoe is het verder met iedereen?
Goedemorgen!

Mijn laptop stopte er opeens mee en kreeg hem zo snel niet aan de praat hij wilde geen verbinding maken met internet.

Wel gezellig dat Koeka even kwam buurten!

Veel plezier vandaag Morrie!

Jouw weekend klinkt nu al leuk Wind. Wat een goor huis, zeg! De poes heeft geluk dat zij nu bij jullie is!

En knap dat je je jurk hebt afgemaakt. Dan moet een tafelkleed zeker lukken! Alleen een zoom is een eitje!

Even wennen hoor het verzetten van de klok. Kindjes hebben eigenlijk voor hun doen uitgeslapen maar nu is het nog vroeg.
Ha Nathje!
Ha Wind!
quote:nathje schreef op 24 oktober 2009 @ 22:27:

Het is wel duidelijk dat we met zijn tweeën zijn he?

De rest zit gezellig te doen met hun man die wel thuis is...

Nee hoor, ik lag te slapen . En mijn man zat in de kroeg, dus een slapende zaterdagavondweduwe. Ben nadat ik Poppetje in bed had gelegd in slaap gevallen (rond acht uur dus) en werd vanochtend om kwart voor tien weer wakker (eigenlijk kwart voor negen dus).Heeeeeeeeeeerlijk, voel me ook echt een stuk beter. Met Sjaak is het wel weer een soort van uitgepraat (in ieder geval al wel weer goedgemaakt ) dus kunnen vandaag een gezellig dagje hebben. Als hij ooit nog wakker wordt want was om 3 uur thuis vannacht.

Leuk dat jullie de poes hebben Wind! En dat huis klinkt wel echt extreem smerig. Dim vraagt de laatste tijd ook steeds om een poes, maar Sjaak wil er echt niet aan. Ik zou ook op naailes een tijdje terug, maar is er niet van gekomen. En eigenlijk wil ik gewoon weten hoe de naaimachine werkt. Ik wil gewoon zoompjes kunnen maken, en de randjes terugzetten onder mijn ingekorte spijkerbroeken en dat soort dingen. En een jurkje voor poppetje moet ook nog wel lukken, de jurkjes die haar het leukste staan zijn gewoon twee jurkvormige flappen tegen elkaar aangeaaid die je dan met knoopjes vastmaakt op de schouders.
Heb je al een naaimachine LLL? Ik heb de mijne in de zwangerschap van Japie gekocht. Ik dacht 99 euro bij de Blokker maar wel een fijne (Singer) en ben gewoon met het boekje gaan proberen. Dat ging prima en ben na dekbedjes en kussentjes aan kleding begonnen. Laatst heb ik een techniekendag gevolgd bij Jolijt. Dat was ook erg leuk.

Misschien is dat ook wel een keer leuk als H 629 uitje maar dat is wel prijzig. site workshop naaien

Fijn dat het weer een soort van goed is met Sjaak.

Ik hoop dat Aap een beetje op tijd thuis is, het is hier prachtig weer en wil even naar buiten met het grut.
Kindjes zitten hier Piet Piraat Halloween te kijken. Erg lief want zo nu en dan springt een kind op schoot omdat ze het toch wel spannend vinden.
Grappig, ik zie nu dat ze bij Jolijt ook een workshop Zwarte Piet pakken maken hebben. Best lollig om te doen!
Dat klinkt als een lekkere lange nacht, LLL!

Fijn dat het weer goed is tussen jou en Sjaak. Wij hebben eigenlijk nooit ruzie in die zin dat we niet meer met elkaar praten. Gaan jullie het nog wel uitpraten?

Ik heb een 40 jaar oude naaimachine staan thuis van naai-juf.

Wil dus zelf een tafelkleed maken, maar kan zelf mijn draad niet vervangen. Er zit wit in dus móet ik iets wits maken

Leuk zo'n workshop naaien!

Zo eens even kijken hoe duur het precies is en wat we gaan doen.

Mag ik nog een keer zeggen dat de poes echt heel leuk is? Zo bijzonder om te zien hoe de kinderen op haar reageren. We zijn wel al aan het opvoeden. Niet op de bank, tafel en aanrecht, krabben op de krabplaat etc. Nu is ze druk aan eht spelen met de jongens en een ballon

Wat is het mooi weer! Eigenlijk hadden we een hang/thuisdag gepland zodat de poes een beetje aan ons kan wennen, maar het is echt heel mooi weer. Misschien toch even een stukje fietsen.
Leuke site, Nathje!

Oh, leuk...
quote:Wind schreef op 25 oktober 2009 @ 10:10:

Leuke site, Nathje!

Oh, leuk...

Keek je eerst naar de site en daarna naar de prijs, Wind?

Duur hè?

Ik ben in een opruimbui. De kindjes hebben een glasdoekje en zijn hun vingers op de ramen aan het wegpoetsen. Handig hoor!
Hallo!

Kwam even recept van de miesoep die ik ga maken opzoeken. Ga nu snel verder want ben heel de ochtend al in touw met schoonmaken enzo (en nu al moe, Knorrie was om 6 uur wakker, oude tijd dus 5 uur nieuwe tijd!).

Later!!
Iedereen aan de schoonmaak?

Hier ook al!

Net met de kinderen een stukje wezen fietsen.

Wat is het heerlijk weer zeg.
Nou echt superweer inderdaad. Zijn net even naar de stad gewandeld met Poppetje, waar het koopzondag was volgens Sjaak. Niet dus. Dus nu weer thuis, Sjaak maakt een soepje en ik heb net even met mijn moeder gekletst. Die zijn op vakantie en zitten nu op Puerto Rico waar een enorme brand in een 'fuel depot' woedt. Heleboel mensen geevacueerd dus hele hotel zit vol. Ze stuurde een link:indrukwekkende foto's.

Ik heb trouwens de oude naaimachine van mijn moeder, maar net als Wind weet ik niet hoe het draadje erin moet , en daarom begin ik er dus niet aan. Maar over anderhalve week is ze hier, dan zal ik vragen of ze het me leert. Hoe moeilijk kan het nou zijn...

En nu ga ik wassen, strijken en tassen inpakken. ook heel huishoudelijk toch?
lilalore wijzigde dit bericht op 25-10-2009 14:03
Reden: rare link
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven