Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Mille, ik ben zooo benieuwd naar jullie huis! Het klinkt allemaal zo mooi!

En ik heb Mario nog niet ingepakt, bedacht me dat ik dat beter op het laatste moment kan doen, anders moet ik hem elke dag in- en uitpakken .
Mille, ben zo benieuwd naar jullie huis!

Vanmiddag kwamen mijn ouders langs. Ze hadden de jongens gemist Toen ze hier waren hebben we gevraagd of ze wilden blijven eten. Uiteindelijk mijn broertje en zijn vriendin gebeld of ze ook zin hadden en planloos waren. Zo onverwacht, echt leuk! Lekker toko gehaald. De jongens waren helemaal hyper van al die aandacht

Morrie, waar ben je? Wij komen maar niet door het kasteel in wereld 2. Verslavend hé?
Ik ben nog bij kasteel 1, heb het niet meer gespeeld na vanmiddag. Wil namelijk voorkomen dat ik halve dagen achter dat ding zit dus heb hem snel uitgezet. Kan namelijk ook echt chagerijnig worden als iets niet lukt.... .
KW ook
En samen spelen is echt nog leuker. Moet je op elkaar wachten en elkaar helpen.
Zit de finale te kijken van SYTYCD (heb het nooit echt gevolgd), maar wat kunnen die gasten mooi dansen zeg! Niet normaal....

Ben benieuwd wie er wint. Els of Angelo.
Begin volgend jaar etentje hier dan he

Ben nog met schoolwerk bezig, maar ik heb echt geen zin meer. Was vrijdag al de halve avond bezig en nu weer. En dat heet dan weekend.
Niet zeuren, Mille... je hebt 12 weken vakantie per jaar
Ja, eten bij Mille!

Ik heb nog niet zo veel geMarioot maar spel is wel enthousiast ontvangen.

Ik geniet nog van kleine Moshje maar heb ook veel onrust. Over wanneer ik nou moet gaan werken, de dingen die ik nu al moet doen (probleempje Nuon, probleempje KPN, klachtenbrief leverancier, administratie, briefpapier aanpassen, brief belastingdienst) en de sinterklaaskadootjes die ik nog allemaal moet kopen. Hoe?

Ondertussen ben ik moe, en dat is logisch als je gemiddeld maximaal 2,5 uur achtereen slaapt zonder onderbreking, zijn Groot en Klein Pebbeltje stierlijk, luisteren helemaal niet en doen echt zotte dingen die ik niet begrijp. Als ik bijvoorbeeld vraag of ze de groene bak willen binnenhalen en het wel erg lang duurt zie ik dat ze bezig zijn om die bak de trap van de flats aan begin van onze straat op te tillen. Waarom?

Gedicht moet ik ook nog aan beginnen, maar dat is normaal.

En nu reageer ik weer nergens op en ga de computer alweer afsluiten.
Gaaf is het hè Wind? Ik ben zo blij dat Els gewonnen heeft, vond haar van het begin af aan de beste. Als je de mooiste dans van het seizoen wil zien moet je hier kijken, dit is echt 'insane' .

Huis klinkt mooi Mille, lekker dat het nu echt bijna klaar is. Jullie zijn echt lang bezig geweest met verbouwen he? Maar goed, dan heb je ook wat dus.

Gedicht moet ik ook nog mee beginnen. Is al besloten waar we het plaatsen?

Ik ben gisteren met de kinderen bij Sinterklaas op mijn werk geweest, en was tot mijn verbazing echt superleuk. Sint kwam pas het laatste halfuurtje, en daarvoor hadden ze een soort clown geregeld. En ik vind clowns echt verschrikkelijk, maar dit was meer een soort kindercabaretier, echt superlachen, ook voor de ouders. En ze kregen ook echt een mooi cadeau, Dim iets van Lego en Sum iets van Cars-duplo. Ze hebben er de hele middag mee zitten spelen. En 's avonds lekker uit eten geweest met mijn moeder en zusje, omdat het gisteren de verjaardag van mijn vader was. Doen we ieder jaar.

Sjaak is door zijn rug gegaan met hockeyen gisteren en loopt de hele dag te piepen, zo vermoeiend.
Leuk he, Els gewonnen. Ik gun het haar enorm!

En die dans, dat is ook mijn favoriet. Gisteren nog een paar keer gekeken op you tube toevallig. Mooie choreo en fantastische muziek. Ken je die film van Amelie, LLL?

Oeh, sterkte voor Sjaak. Ze lijken echt wel een beetje op elkaar trouwens want Aap gaat ook geregeld door zijn rug (met hockey of iets anders). En jij ook sterkte met het piepen, ook niet leuk.

Ik ben zo benieuwd naar je nieuwe huis Mille! Ik vond het al gezellig maar nu klinkt het nog leuker (en groter) Gooi je er eens een afspreken.nl tegenaan?

Ik ben zo blij dat je niet bent gaan werken, Pebbles. Na een paar weken ga je toch merken dat je moe wordt. Stapje bij beetje iets aanpakken en niet als een gestoorde alles zo snel mogelijk proberen af te strepen. Misschien online de kado's kopen en op de zaak laten brengen? Dan kun je dat uit je hoofd zetten. En kan Pebblo die klachten dingen niet aanpakken? Dan kun jij je richten op neutrale dingen zoals het briefpapier aanpassen. Scheelt misschien ook al iets?
Wat een mooie dans, LLL. Echt niet normaal.

Heb met mond open zitten kijken. Mooie muziek ook!

Ik moet ook nog aan het gedicht beginnen...

Ben er niet zo bedreven in dus stel het uit.

Wie hakt de knoop door? Hier of SG?

Die gebroken nachten zijn echt killing!

Na een paar weken teer je ook niet meer op je adrenaline en ga je het echt merken. Goed dus dat je nog niet aan het werk bent. Vind eerst je draai thuis maar weer.

Was onderweg naar mijn werk, maar na drie kwartier nog geen steek verder en toen meldde de file-informatie dat er in totaal 17 km + 28 km file op mijn route stond (een rit van totaal 75 km) dus ben gekeerd en ga het zo weer proberen.

Vanavond op school cadeautjes inpakken
File is aardig opgelost dus ga weer proberen op werkstek te komen. Dan weten jullie dat

Have a good monday!
quote:Pebbles schreef op 30 november 2009 @ 09:09:

Ondertussen ben ik moe, en dat is logisch als je gemiddeld maximaal 2,5 uur achtereen slaapt zonder onderbreking, zijn Groot en Klein Pebbeltje stierlijk, luisteren helemaal niet en doen echt zotte dingen die ik niet begrijp. Als ik bijvoorbeeld vraag of ze de groene bak willen binnenhalen en het wel erg lang duurt zie ik dat ze bezig zijn om die bak de trap van de flats aan begin van onze straat op te tillen. Waarom?

Ik weet wel waarom....
Die Pebbeltjes! Oh wat grappig zeg, wat een boeven.

Ja, ik ken de film Amelie, super is die. En de muziek ook zo mooi, mijn zusje heeft de cd, echt prachtig. Suffe is dat dit de de enige liveshow is die ik niet gezien heb, dus heb deze dans voor het eerst op youtube gezien.

Oh Poppetje huilt weer. Ik ben ook lekker ego aan het posten...
Heel goed nieuws!!!!!
quote:Morrie schreef op 30 november 2009 @ 10:28:

[...]

Ik weet wel waarom....

Nou?

Moshje gebadderd en in bed. Pebblo naar de zaak. Klachtendingen ben ik beter in, Pebblo kan echt geen fatsoenlijke brief schrijven. Net wel met hem afgespoken dat ik in ieder geval de komende maand de dingetjes thuis oppak, en in januari kijk of ik rustig aan eens naar de zaak ga. Wil ook Moshje beetje regelmaat gaan geven en dat kan het beste thuis.

Amelie is leuk! En ik heb SYTYCD dan weer niet gezien gister maar ben ook iedere keer wel weer onder de indruk van dansen.

Online kopen durf ik niet meer aan, qua tijd. Ga morgen (lopend) naar de stad en dan maar net zo lang shoppen tot ik alles heb. Hang ik kind tussendoor wel even in hema restaurant aan de borst ofzo. En verwen mezelf direct maar met 1 (of 2) paar laarzen. Wil bruine laarzen en toch maar lage grijze UGGS. Pebblo vind UGGS heel erg leuk.

Ga maar eens even naar SG.
Lekker Morrie!
Goed he . Ben zooooo blij.

En de Pebbletjes, die wilden die bak naar beneden duwen van die trap om te kijken wat er zou gebeuren. Wedden?

Snel Schorrie ophalen voor middagbroodje nu.

Tot zo, kom zo nog even terug. Wil misschien een stoel opnieuw bekleden en heb zo'n idee dat Nathje wel tips heeft.
quote:Pebbles schreef op 30 november 2009 @ 11:37:

[...]

Nou?

Ik denk dat Morrie doelt op de geboorte van Moshje en dus de veranderingen? Iedereen moet toch zijn nieuwe rol innemen.
Onee, Morrie doelde echt op het vuilnisbak incident, hahaha!

Ik zat teveel als een psycholoog te denken, kan ik niks aan doen.
Pebbeltjes geven zelf aan niet te weten waarom ze zich zo gedragen. GP zegt heel wijs dat het komt omdat Moshje er nu is, dat hij daar aan moet wennen. Dat heeft hij mij natuurlijk horen zeggen. Het zal combinatie nieuw broertje, Sint en de storm/slecht weer geweest zijn en daarbij dus ook regelend Moshje dus veel onrust en gehuil en weinig aandacht en kort lontje van mij.

Komt goed.

Morrie, ik ben ook blij voor jou!
Heerlijk nieuws Morrie, fijn hoor!

Dim en Sum waren ook strontvervelend na geboorte Poppetje Pebbles. Het is ook wel een drukke periode voor een nieuw broertje/zusje erbij. Wat dat betreft kun je eigenlijk maar beter in de lente bevallen. Het ging hier over toen Dim ziek werd, ongeveer half januari ofzo. Dus ik weet niet of het nou kwam doordat alle feestdagen- en geboortestress weer een beetje achter de rug was, of door de griep. Maar de boodschap achter dit verhaal is: het komt goed . Maar dat zei je zelf ook al .

Lekker even shoppen morgen, je moet jezelf ook altijd even verwennen na zo'n bevalling met wat nieuwe dingen. En ik vind uggs echt enorm aan te raden, ze zitten zo vreselijk lekker dat ik er zelfs wel eens over gedacht heb om ze voor Dim en Sum te kopen. Maar vind ze niet zo leuk voor jongens, dus denk dat Poppetje mazzel heeft volgend jaar.
Oh ik kan je trouwens wel aanraden om niet de lage uggs met zo'n knoopje opzij te nemen. Die heb ik en die vallen de hele tijd open en dat is echt niet mooi. Ik heb er nu een drukknoop in laten maken maar is ook niet echt goede oplossing.

Deze dus:
Ik ga UGGS zowaar nog leuk vinden.... Het moet niet gekker worden. Ik ben echt een laggard, ik vind alles pas leuk als iedereen het al heeft. Dan ben ik eindelijk ook gewend .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven