Hoogslaper, welke kant trap

06-06-2020 19:43 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Wij hebben voor onze zoon een hoogslaper gekocht welke we morgen gaan monteren. Nu twijfelen/discuseren we over welke kant handiger is voor de trap, hoofd- of voeteneinde. Wat zijn jullie ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Voeteneind natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Voeteneind.

Anders valt kind head-first uit zijn bed als ie wat woelt in zijn slaap.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Zoon heeft de trap bij het voeteneind. Het is nogal een draaier en wurmt alle kanten op, maar vooral tegen het hoofdeind (of de zijkant).
Alle reacties Link kopieren
Voeteneinde.

Meestal is het zoiets met ruimte om in te stappen.


Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hij zit hier rechts en voor mijn gevoel bij het voeteneind maar mijn dochter heeft besloten er met haar hoofd bij te gaan liggen 😂 vind ze prettiger.
Alle reacties Link kopieren
Voeteinde,
Alle reacties Link kopieren
Voeteneind natuurlijk. Anders ga je met je vieze voeten steeds over je hoofdkussen heen.
Alle reacties Link kopieren
Voeteneinde natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Voeteneind!
Ik zou kijken welke kant de trap handiger is qua indeling van de kamer, maar dan vervolgens met de voeten bij de trap gaan liggen inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk :-) Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hoogslaper en trap bij het voeteneind. Puur omdat dat mooier stond in de kamer en bevalt prima.
Alle reacties Link kopieren
Voeteneinde maar veel kinderen gaan toch met het hoofd daar liggen.

Vieze voeten vind ik een gek argument... als je voeten vies zijn voor het slapen dan was je ze toch?

Mijn dochter heeft haar trap in het midden. Dat is ook handig. Onder het bed zit een vis-a-vis zitje. (Tafel naar beneden dan kan je er een logeerbed van maken). De originele trap is dan ook de tafelsteun. We hebben er alleen een andere trap aangemaakt die wat schuiner staat en prettiger staat.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven