Iemand tips voor goede kwaliteit kap-pop?
donderdag 2 januari 2020 om 16:45
Dag allemaal!
Ik ben op zoek naar een kap-pop voor mijn dochter van 3. Belangrijk vind ik echter dat de kwaliteit goed is; mijn ervaring met kap-poppen tot nu toe is dat het haar vaak erg plastic aanvoelt en er hierdoor ook minder goed mee te werken valt (snel klitten etc) en ik vind het haar vaak ook aan de korte kant.
Hebben jullie tips voor of eigen ervaringen met een echt goede kwaliteit kap-pop?
Alvast bedankt voor de moeite en gelukkig nieuwjaar
M.
Ik ben op zoek naar een kap-pop voor mijn dochter van 3. Belangrijk vind ik echter dat de kwaliteit goed is; mijn ervaring met kap-poppen tot nu toe is dat het haar vaak erg plastic aanvoelt en er hierdoor ook minder goed mee te werken valt (snel klitten etc) en ik vind het haar vaak ook aan de korte kant.
Hebben jullie tips voor of eigen ervaringen met een echt goede kwaliteit kap-pop?
Alvast bedankt voor de moeite en gelukkig nieuwjaar

M.
There is a crack in everything. That's how the light gets in.

donderdag 2 januari 2020 om 16:54
Ja, geen slecht idee! Zouden die ook met accessoires komen die leuk zijn voor peuters/kleuters? (anders kan ik die er natuurlijk ook gewoon bij kopen vd drogist ofzo)whitewolves schreef: ↑02-01-2020 16:52Wat dacht je van eentje die ook kappers gebruiken? Zal rond de 40 euro zijn. Volgens mij scheelt dat niet heel veel met een speelgoed pop.
Dank voor het meedenken!
There is a crack in everything. That's how the light gets in.
donderdag 2 januari 2020 om 17:23
Zelfde hier. Ik heb nu een kappersoefenkop besteld met hele mooie gekleurde haren. Nog niet binnen.
Knipjes en kam enzo hebben we gewone kammen en knipjes genomen.ik vind de poppen best aan de prijs en de haren waardeloos. Ze klitten of ze hebben kale plekken.
Ik ga ervan uit dat deze beter gaat zijn.
Knipjes en kam enzo hebben we gewone kammen en knipjes genomen.ik vind de poppen best aan de prijs en de haren waardeloos. Ze klitten of ze hebben kale plekken.
Ik ga ervan uit dat deze beter gaat zijn.
-Wit beyond measure is man's greatest treasure.-
Rowena Ravenclaw
Rowena Ravenclaw
donderdag 2 januari 2020 om 17:36
Let op dat ze die pop niet eng gaat vinden. Bij ons vinden ze een paspop ook eng.whitewolves schreef: ↑02-01-2020 16:52Wat dacht je van eentje die ook kappers gebruiken? Zal rond de 40 euro zijn. Volgens mij scheelt dat niet heel veel met een speelgoed pop.
Voor iedereen een groene tuin

donderdag 2 januari 2020 om 17:42
Ze zien er inderdaad minder vrolijk uit.GroenTuintje schreef: ↑02-01-2020 17:36Let op dat ze die pop niet eng gaat vinden. Bij ons vinden ze een paspop ook eng.

donderdag 2 januari 2020 om 17:43
Trouwens to, dit is nog goedkoper:
Kappop / kaphoofd
€ 15,00
http://link.marktplaats.nl/m1494550595? ... ialbuttons
(Mag dit trouwens wel?)
Kappop / kaphoofd
€ 15,00
(Mag dit trouwens wel?)
donderdag 2 januari 2020 om 18:29
Die ziet er ook niet echt gezellig uitwhitewolves schreef: ↑02-01-2020 17:43Trouwens to, dit is nog goedkoper:
Kappop / kaphoofd
€ 15,00
(Mag dit trouwens wel?)

Voor iedereen een groene tuin
donderdag 2 januari 2020 om 18:36
ik vind die pop echt heel eng, en ik ben een volwassen vrouw.whitewolves schreef: ↑02-01-2020 17:43Trouwens to, dit is nog goedkoper:
Kappop / kaphoofd
€ 15,00
(Mag dit trouwens wel?)
donderdag 2 januari 2020 om 22:10
Ik heb een kappershoofd, net zo’n soort als op die link van marktplaats, en heb daar rond de 100 euro voor betaald zodat ik een echte goeie zou hebben.
Ik wilde er vlechten mee oefenen en kapsels, maar ik gebruik hem bijna nooit omdat met elke keer kammen er haren meekomen. En het is toch een soort synthetisch gevoel, je kan niet goed kleine plukjes pakken want dan ‘plakt’ er een stuk aan vast.
Dus helaas heb ik ook geen tips, maar lees ik even mee.
Ik wilde er vlechten mee oefenen en kapsels, maar ik gebruik hem bijna nooit omdat met elke keer kammen er haren meekomen. En het is toch een soort synthetisch gevoel, je kan niet goed kleine plukjes pakken want dan ‘plakt’ er een stuk aan vast.
Dus helaas heb ik ook geen tips, maar lees ik even mee.