Ik ben moeder!

17-02-2018 22:12 143 berichten
Een erg hectische bevalling (prematuur, spoedkeizersnede) maar ik wil het met de wereld delen: ik ben moeder geworden!

Onwerkelijk, nog flink aan de pijnstillend, maar ons kindje is buiten levensgevaar. Zo klein, zo mooi, zo sterk, en zo zacht, onze perfecte lieve meid die nu al zo’n karakter heeft laten zien in haar nog niet 1 dag oude leven.

Na de gehele dag te zijn geleefd, amper slaap de afgelopen 2 nachten, na visite van naaste familie die ook danig schrokken dat ze er nu al is, lig ik in het ziekenhuisbed, man naast me op een slaapsofa, beide compleet óp! En wilden we beiden maar 1 ding: hoofd leeg maken met nieuwssites lezen (hij) en Viva forum lezen (ik). Maar ik man helemaal niet lezen joh, ik wil het van de daken schreeuwen!

Ik ben moeder van het mooiste meisje ter wereld, jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

:daisy:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Dat ze maar een sterk, dapper, lief en mooi meisje mag worden en jullie heel veel geluk mag brengen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
van harte gefeliciteerd!! :cheer2: :bigkiss:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd! Hier ook 2 prematuurtjes. Onthoud dat het kleine vechtertjes zijn! Heeee veel geluk met de kleine meid, maar ook sterkte in deze achtbaan van emoties en ongerustheid over de kleine meid.
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk! Van harte :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd !!
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! :cheer:
ik geef mn bek ook maar een douw
Gefeliciteerd meid! Bizar gevoel hè? Maar je net geboren kindje :heart: mooiste wat er is.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!!!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie dochter. 💗
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Bedankt voor jullie lieve en hartverwarmende reacties :heart: doet me erg goed :rose:

Zelf blijf ik zeker 3 a 4 dagen in het ziekenhuis, over de kleine is dat nog onbekend maar we gaan uit van enkele weken. Zoals ik het heb begrepen, mogen we dan in een ronald mcDonald huis verblijven om zo toch dichtbij haar te zijn.

Dit is zo speciaal. Ik hoop dat we morgen mogen buidelen, ik kan niet wachten om haar vast te houden :love:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd lieve hobbelster met jullie kleine meid, dat je maar spoedig mag herstellen en veel gezondheid en liefde voor jullie :loveys:
Hobbelster schreef:
18-02-2018 04:00
Bedankt voor jullie lieve en hartverwarmende reacties :heart: doet me erg goed :rose:

Zelf blijf ik zeker 3 a 4 dagen in het ziekenhuis, over de kleine is dat nog onbekend maar we gaan uit van enkele weken. Zoals ik het heb begrepen, mogen we dan in een ronald mcDonald huis verblijven om zo toch dichtbij haar te zijn.

Dit is zo speciaal. Ik hoop dat we morgen mogen buidelen, ik kan niet wachten om haar vast te houden :love:
Heftig hoor meid. Waarom is ze zo vroeg gekomen? Is dat duidelijk? En hoeveel te vroeg is ze gekomen?

Heb je een beetje kunnen slapen?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Dat ze maar snel mee naar huis mag!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, gefeliciteerd :-D . Ik hoop dat alles verder goed mag verlopen met jullie meisje.
lux. schreef:
18-02-2018 08:18
Heftig hoor meid. Waarom is ze zo vroeg gekomen? Is dat duidelijk? En hoeveel te vroeg is ze gekomen?

Heb je een beetje kunnen slapen?
Niemand weet waarom... vliezen braken met 32 weken precies en toen dus met spoed omdat er geen remmen meer aan was.

Ik heb vannacht best goed geslapen gelukkig en man ook.

Zojuist voor het eerst mee gekeken bij het verzorgen, man mocht assisteren. Ik lag erbij en keek er aar, heb wat foto’s gemaakt. Vond het erg confronterend en moeilijk, met al die slangetjes en apparatuur. Merk dat ik m’n emoties aan het blocken ben.
Niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Hopelijk groeit jullie meisje goed en mag ze snel mee naar huis!
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd!
En welkom lief meisje!
Maak maar veel foto's, ik heb er veel baat bij gehad om foto's terug te kijken toen ik het hele ziekenhuis gebeuren moest gaan verwerken. Ik leefde op het moment op een roze wolk, maar erna kreeg ik toch wel een flinke klap.

Maar bovenal: geniet van je prachtig mooie meisje, heerlijk hè, om nu een gezin te vormen?!
@Redballoon, veel foto’s maken doen we zeker, en gelukkig heeft onze VK ook wat foto’s gemaakt tijdens de operatie / bevalling, ik heb deze zelf nog niet gezien.

Merk dat het besef een beetje begint te landen hoe moeilijk ons meisje het heeft, plus mijn morfine is gestopt dus ik ben wat geland op aarde. Niet leuk, de pijn in mijn buik is vele malen heftiger nu en de pijn in mijn hart nog oneindig veel meer.

Ik heb mijn meisje nog altijd niet kunnen vasthouden :cry:

Gelukkig is mijn man een hele grote steun en toeverlaat, en heb ik vanmiddag toen mijn ouders er waren eindelijk wat emoties eruit kunnen laten (flinke huilbui gehad). Morgen komt een psycholoog want ik kan geloof ik wel wat ondersteuning gebruiken.
Zijn er hier mensen die wel eens in een Ronald mcDonald huis zijn verbleven voor langere tijd?
Gefeliciteerd met de kleine meid :rose:
Moederschap is het mooiste dat er is.
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste gefeliciteerd met jullie dochter!!

Heftig dat zij 8 weken te vroeg is geboren. Naast alle blijdschap vast ook veel zorgen en vragen.
Goed dat er een psycholoog langs komt. Ik hoop onlangs alles jullie toch kunnen genieten en jullie kleine meisje snel naar huis mag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven