Ik OK!

22-09-2012 16:22 57 berichten
Leuk die pubers.

Ik OK. Schijnbaar

Vanochtend hoorde ik mijn oudste tegen vriendinnen zeggen; 'mijn moeder okt..... Hoe erg is dat?

Uitleg okken; je krijgt een sms met;

'mammie, ik weet dat we wat anders hebben afgesproken, maar is het goed dat ik nog even met Jantje naar de verjaardag van Pietje ga?'

Dan stuur ik terug;

'ok'.

En dan Ok ik dus. Nu maar hopen dat ze niet in therapie hoeft later. Je zult maar een moeder hebben die Okt.

Ik dacht wat een fascinerende topic titel, vast een trol, leuk voor een goede rel. Zitten jullie hier een beetje gezellig te doen tssk.

Ik weet daar dus niets van, tienertaal, straattaal, bargoens en wat dies meer zij.

In mijn tijd was alles gaaf, en kicken, ging mijn moeder spontaan haar tienertaal uit de jaren vijftig uit de kast halen (staat je heel kek!). Dat vond ik dan wel weer retro, misschien kun je dat proberen?
Alle reacties Link kopieren
Die van mij vroeg vanochtend: "Mam, kan je mijn lulijzer pakken?" Mobiel dus....sjezus
Dacht een Zweedse forummer te ontmoeten, ok = oke in het Zweeds
Bij mij is het: goed

Hoe fout is dat???

Of is dat wel oké ?
Ik OK helemaal niet, hoe sneu is dat?
Everything will be fine in the end. If not... well, you failed again.
Week 27 van de Extremely Demotivational Calendar
Hier net zo. Mijn dochter smst: ik ga nog even met de moeder van huppeldepup mee dus ik ben later dan afsproken, ok? En ik sms dus braaf ok terug..Ik Ok, jij okt, wij okken allemaal dus denk ik..ok, bijna allemaal
quote:FullHouse schreef op 22 september 2012 @ 17:09:

Je bent pas een officiele okker als je het ook zo uitspreekt he. Dus niet o.k. , maar echt ok zeggen. Klinkt echt voor geen meter en is na een paar keer heel irritant, maar ach, je moet er wat voor over hebben om een okkende moeder te zijn Dat doe ik maar niet (zoveel) in het openbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven