Ik weet het gewoon zeker

19-05-2009 12:30 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil even m'n hart luchten, vandaar de opening van dit topic.

Ik weet zeker dat ik zwanger ben. Nee, ik heb nog niet getest, dat kan pas a.s. maandag, maar ik weet het, ik voel het, aan alles.

Tijdens mijn vorige zwangerschap (kindje is nu 9 maanden) wist ik het ook ruim een week voordat ik ongesteld moest worden. Mijn vriend wilde een zwangerschapstest doen (uiteraard), maar dit voelde voor mij bijna als verraad, alsof hij vroeg om een vaderschapstest. Ik hoefde zelf niet eens naar het staafje te kijken; ik wist het zeker. Waarschijnlijk omdat ik zwanger was van een tweeling (waarvan 1 het niet heeft gehaald ), was het gevoel nog heftiger, hmmm doet me denken...

Kan dit (nog) met niemand delen, vandaar dit topic.

Zijn er nog meer vrouwen die het gewoon wisten?
Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren.
[quote]qwertu schreef op 19 mei 2009 @ 19:38:

Ik wist het ook al voor ik kon testen. Niet vanaf de bevruchting (dan had ik geen ban opgelopen hier op het forum, ik ben nogal uit mijn dak gegaan en dat bleek achteraf nógal onder invloed van hormonen ), maar wel voor de te verwachten menstruatie. Niet eens vanwege pijn of misselijkheid, maar mijn buikvet zat ineens anders en mijn borsten hadden ook een wat ander model. Qlief was het niet eens opgevallen, maar vreemd genoeg had mijn zus het ook al aan mijn buik gezien.

Wat grappig! * bestudeer gelijk mijn eigen buikvet*

Mijn borsten zijn echt al groter, ik weet het zeker !

Leuk om alle verhalen te lezen. Grappig dat meer vrouwen er 'last' van hebben.

Heb enorm pijnlijke borsten, hele dag dat weeïge gevoel. In zowel mijn familie als in die van mijn vriend stikt het van de tweelingen, ooh, het zou zomaar (weer) kunnen..

@Akka: wat spannend, heb je al een voorgevoel?
up
jaaaaaaaaaaaaaaaa, positief!!
Ik heb je topic mee zitten lezen en, moet eerlijk bekennen, dacht 'ja hoor, zal wel' maar verdomd, dus toch!!! Van harte gefeliciteerd, ik hoop op een voorspoedige zwangerschap en een wolk van een baby...
Ik heb ook 3 keer getest voor de eigenlijke dag dat ik ongesteld had moeten worden. Dat ging dan maar om 2 dagen of zo maar toch. Had niet veel kwaaltjes, maar meer een gevoel dat ik me anders voelde. Vaag!

Van harte met je zwangerschap.
Gefeliciteerd!!
Dank je wel. Moet eerlijk bekennen dat ik toch een beetje nerveus was voor mijn test.. Maar gelukkig een dikke streep.
anoniem_85702 wijzigde dit bericht op 22-05-2009 13:40
Reden: foutje
% gewijzigd
He dodo, ik wist het ook zeker voordat ik testte. Ik wist zeker dat ik niet ongesteld ging worden, maar de consequentie zwanger was nog niet doorgedrongen. Nu gelukkig wel, anderhalve week later!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Soep, je hebt nog 9 maanden om het door te laten dringen :-).

Leuk!
A
Ik zag dat ik in 2009 ook al schreef dat ik het de 2e en 3e keer al wist. Nou inmiddels wist ik het de 4e keer ook al van te voren. Niet sinds de bevruchting, maar wel de week voor ik ongesteld moest worden. Dochter nummer 3 is inmiddels 14 maanden.
Ik had het bij mijn tweede kind ook. Ik wist dat ik zwanger was. Ook mijn man wist het. Voor de formaliteit nog een test gedaan (die het zwanger-zijn bevestigde). En ik had helemaal geen klachten ofzo, daaraan kon ik dus niets merken.

Leuk dat meerdere mensen dat hebben!
Jessie, ik hoop voor je dat je gelijk hebt, en ik wens je een voorspoedige zwangerschap (ik forum mobiel en kan dus niet loepen, maar volgens mij ken ik je verhaal).
Grappig om dit topic terug te zien. Ik was destijds wat sceptisch, inmiddels niet meer:

ik wist het dit keer ook. Drie dagen na wat waarschijnlijk de bevruchting of innesteling geweest is, kreeg ik een paar dagen lang enorm last van mijn bekken. En ik voelde me gewoon... zwanger. Een paar keer vroegen mensen me of ik zwanger was (ivm behandeling, en een keer vanwege kleding) en ik zei 'nee', maar dacht stiekem 'ja'. Verder had ik geen klachten of zo.
A

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven