Ik weet het niet meer!!??
maandag 20 juli 2009 om 10:30
Hallo Dames..
Ik heb in feb. een miskraam gehad met 7,5 week..
Mijn menstruatie bleef toen 6 weken weg..
Vanaf toen een beetje onregelmatig geweest..
Nu is het de ene maand 24 dagen, de andere maand 28 dagen!!
Nu moet ik dinsdag/woensdag ongesteld worden, maar had ik gisteren eenmalig met afpoetsen wat bloed (lichtig dan bij een menstruatie) op m'n wc-papier..
En vanmorgen ook weer..
Kunnen dit ook nog innestelingsbloedingen zijn of is m'n menstruatie (helaas) op komst??!!
Ik heb in feb. een miskraam gehad met 7,5 week..
Mijn menstruatie bleef toen 6 weken weg..
Vanaf toen een beetje onregelmatig geweest..
Nu is het de ene maand 24 dagen, de andere maand 28 dagen!!
Nu moet ik dinsdag/woensdag ongesteld worden, maar had ik gisteren eenmalig met afpoetsen wat bloed (lichtig dan bij een menstruatie) op m'n wc-papier..
En vanmorgen ook weer..
Kunnen dit ook nog innestelingsbloedingen zijn of is m'n menstruatie (helaas) op komst??!!

maandag 20 juli 2009 om 13:53
Tip: bestel een voorraadje bij http://www.sensitest.nl (ook voor ovu-testjes). Gewoon die die je in urine moet dippen bestellen, die zijn daar hardtsikke goedkoop, dan vind je het ook niet zo'n zonde om er een te verknallen of zo, maar heb je gewoon peace of mind.
Ik hoop natuurlijk dat je ze al niet meer nodig hebt en al hastikke zwanger bent meis! Maar mocht je toch ongesteld geworden zijn, hoop ik dat je wat aan die tip hebt voor een volgende keer?
Succes, DDx
Ik hoop natuurlijk dat je ze al niet meer nodig hebt en al hastikke zwanger bent meis! Maar mocht je toch ongesteld geworden zijn, hoop ik dat je wat aan die tip hebt voor een volgende keer?
Succes, DDx
maandag 20 juli 2009 om 19:59
Hey Dyhra,
Een lijf is een raar ding hoor, die kan je ook allerlei dingen laten geloven die helemaal niet zo zijn.
Dat wat jij in je posting schreef had ik vorige keer ook dat ik ongesteld werd..... Kán zijn dat je zwanger bent en dat hoop ik van harte voor je. Maar soms kan je menstruatie gewoon wat later zijn. Ook al was het de maanden ervoor regelmatig, dat komt nou eenmaal voor...
Je kan echt beter een test doen, ben je er vanaf en weet je waar je aan toe bent.
Grtz IM
Een lijf is een raar ding hoor, die kan je ook allerlei dingen laten geloven die helemaal niet zo zijn.
Dat wat jij in je posting schreef had ik vorige keer ook dat ik ongesteld werd..... Kán zijn dat je zwanger bent en dat hoop ik van harte voor je. Maar soms kan je menstruatie gewoon wat later zijn. Ook al was het de maanden ervoor regelmatig, dat komt nou eenmaal voor...
Je kan echt beter een test doen, ben je er vanaf en weet je waar je aan toe bent.
Grtz IM