Ik weet het niet meer!!??

20-07-2009 10:30 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames..

Ik heb in feb. een miskraam gehad met 7,5 week..

Mijn menstruatie bleef toen 6 weken weg..

Vanaf toen een beetje onregelmatig geweest..

Nu is het de ene maand 24 dagen, de andere maand 28 dagen!!

Nu moet ik dinsdag/woensdag ongesteld worden, maar had ik gisteren eenmalig met afpoetsen wat bloed (lichtig dan bij een menstruatie) op m'n wc-papier..

En vanmorgen ook weer..

Kunnen dit ook nog innestelingsbloedingen zijn of is m'n menstruatie (helaas) op komst??!!
Op welke dag van je cyclus zit je nu dan??

Ik vind tussen de 24 en 28 dagen trouwens niet erg onregelmatig hoor....

Zit zelf tussen de 25 en 45 dagen en ik 'ken' hier nog wel mensen die het nog extremer hebben.
Nee het is nu juist weer regelmatig!!

Ene maand 24 dg, andere maand 28 dg..

Maar na mijn miskraam was de boel flink overhoop!!

Zit nu dus op dag 26/27!!
Ik denk dat je ongesteld aan het woden bent.
Ik ben ook al een paar dagen erg misselijk en gisteren avond toen ik op bed lag had ik heel erg last van zuur!!

Ik kan gelukkig heel moeilijk overgeven, maar anders was alles eruit gekomen denk!!
ohw zo, begreep je verkeerd.

maar als je een cyclus hebt van 24 - 28 dagen, en je bloedt nu, op dag 26/27, dan lijkt me dat je ongesteld gaat worden toch??
Tja, misselijkheid kan ook komen doordat je wat verkeerds had gegeten. Wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik zou niet teveel hoop hebben als ik je was.

En er zijn tegenwoordig zwangerschapstesten te koop die redelijk veel duidelijkheid kunnen geven, meer dan forummers
Maar dat heb ik nog nooit gehad..

Het was echt altijd op dag 24 of 28 en dan meestal rond 14u!!
Maar dan praat ik er liever met jullie over en wacht ik liever een paar dagen..

Vind die testen zo zonde van het geld!!

Zijn tegenwoordig ook niet goedkoop meer, hihi!!
Tip: bestel een voorraadje bij http://www.sensitest.nl (ook voor ovu-testjes). Gewoon die die je in urine moet dippen bestellen, die zijn daar hardtsikke goedkoop, dan vind je het ook niet zo'n zonde om er een te verknallen of zo, maar heb je gewoon peace of mind.

Ik hoop natuurlijk dat je ze al niet meer nodig hebt en al hastikke zwanger bent meis! Maar mocht je toch ongesteld geworden zijn, hoop ik dat je wat aan die tip hebt voor een volgende keer?

Succes, DDx
Testen van kruidvat zijn prima, 2 voor 5 euro. Testte ik 3 dagen voor mijn NOD positief mee.
Mij lijkt trouwens dat je ongesteld wordt. Misselijk al zo vroeg in de zwangerschap komt niet heel vaak voor. Is meestal vanaf week 6 omdat je hcg dan wat hoger is. Het zuur lijkt me meer voor later in de zwangerschap.
* poetst glazen bol op *
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
en solo? is het wat?
Enerzijds denk ik van niet, anderzijds denk ik van wel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Hey Dyhra,

Een lijf is een raar ding hoor, die kan je ook allerlei dingen laten geloven die helemaal niet zo zijn.

Dat wat jij in je posting schreef had ik vorige keer ook dat ik ongesteld werd..... Kán zijn dat je zwanger bent en dat hoop ik van harte voor je. Maar soms kan je menstruatie gewoon wat later zijn. Ook al was het de maanden ervoor regelmatig, dat komt nou eenmaal voor...

Je kan echt beter een test doen, ben je er vanaf en weet je waar je aan toe bent.

Grtz IM

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven