Ik word (weer) tante...

10-11-2009 09:43 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
***mijn vraagteken knop werkt niet, ik eindig een vraag dus helaas met een punt.***

... en ík zit op de roze wolk! Wat heerlijk zeg. Ik heb zelf een zoon van zes en een periode gehad dat we een tweede wilde. Echter lukte dat niet en sindsdien besloten dat stoppen met het proberen van een tweede. (Het lijkt ook wel mijn zoons grootste nachtmerrie een broer of zus, dus dat komt goed uit haha).

Nu gaat mijn jongste broer dus vader worden en ik ben helemaal in de 7e hemel. Ik vind het zo geweldig, kijk er zo naar uit weer tante te worden (mijn eerste nicht en neef zijn inmiddels volwassen). Lekker tutten, kroelen en knuffelen. Het lijkt bijna of ik zelf weer moeder wordt. Gelukkig is de relatie met mijn broer en schoonzus heel hecht en mag ik het allemaal van dichtbij meemaken.

Ik weet eigenlijk niet goed wat ik met dit topic wil behalve uiten dat niet alleen moeder worden geweldig is, maar tante worden ook!!!

Nog meer blije tantes hier.
Gefeliciteerd!!

Ik ken het gevoel. Mijn nichtje en neefje (resp 3 en 1) hebben ook een blije tante. Toen mijn zusje vertelde dat ze zwanger was, sprong ik een gat in de lucht....

Hier overigens zelf géén kinderen.... Vriend wil ze (nog) niet en ik vind mijn leven op dit moment wel even prima zo. (Vriend begint wel steeds meer over andere kinderen te praten, hoe bijdehand ze zijn enzo... en hij is gek op nicht en neef --> zij ook op hem)
Ben sinds een half jaartje tante van de liefste baby ter wereld. Zo'n apart gevoel om tante te zijn....Ben gewoon verliefd op mn nichtje!
Perfectionisme is niet perfect...
Eind februari/begin maart kan ik bij de tante club aanschuiven, een meisje gaat het worden als het goed is.
Leuk ik herken het gevoel !!

Zelf tante van een neefje (8weken) en ik ben straal verliefd. Zo lekker om alles van heel dichtbij mogen mee te maken.

Zussen trekken (althans wij) trekken erg naar elkaar toe , als haar zoontje wat heeft (bv veel huilen die dag) belt ze eerst mij en daarna pas mijn moeder en als laatste haar man(tja mannen hebben daar toch allemaal geen verstand van )

Zo heerlijk om samen te keuvelen op de bank en kijken naar hem hoe mooi hij wel niet is , in de toekomst kletsen over dat er over 16 jaar heel veel mooie dames op de stoep staan voor hem e.d.

Tante zijn is zoooooo leuk !! bijzonder iets ook

Gefeliciteerd!

Ben tante van een geweldige neef (7 alweer) en een fantastisch nichtje (bijna 3) en er is er nog 1 onderweg. (maart uitgerekend) Ik voel gewoon een oerkracht in mij om hun te beschermen en te liefkozen. Als ik wanneer ik zelf moeder nog meer liefde en oergevoel zal voelen voor mijn eigen kind zal ik exploderen. Ik zou met gemak mijn leven geven voor hun. Tante zijn is geweldig!
Gefeliciteerd!! Ik ben tante van 1 jongetje en helaas komt er niet nog een neefje of nichtje bij. Balen is dat want tante worden vond ik echt supergaaf!!!
Gefeliciteerd!!

Ik ben al zo'n 30x tante en dan is het nogal gewoon....
...
Ik ook! En het kan elk moment gebeuren. Ik vind het zó super geweldig gaaf. Mijn vriend en ik willen graag over een half jaar met de pil stoppen. Totdat wij (hopelijk) ons eigen kleintje krijgen, gaan we met volle teugen genieten van ons neefje of nichtje. Leuk hoor!
Het is zo leuk Haags Loesje! Mijn zus heeft 2 fantastische kinderen van 15 en 10 en ik ben echt min of meer met ze opgegroeid. Ze komen regelmatig slapen en doe veel leuke dingen met ze. Zo leuk om een hechte band te hebben met de kinderen van je zus (in jouw geval broer). Zie met name in m'n nichtje dingen van mezelf terug, heel bijzonder. Geniet ervan!
Ik word ook weer tante (4e x). Natuurlijk ben ik hartstikke blij maar ik vind het ook lastig... Wij zitten nu zelf namelijk middenin een IVF traject en dan kan een zwangere zus waarbij het allemaal heel makkelijk gaat best wel eens zuur zijn....
quote:HaagsLoesje schreef op 10 november 2009 @ 09:43:

***mijn vraagteken knop werkt niet, ik eindig een vraag dus helaas met een punt.***huh, ik snap deze toevoeging niet bij de rest van je bericht. heb minutieus zitten speuren naar een vraag, kon er maar een ontdekken. maarre, leuk joh?
Leuk gefeli!

Ik wordt voor het eerst tante in maart/april, moest wel ff slikken want het is mijn jongste zusje die zwanger is. Ik vind het nu wel erg leuk :D Heb haar al gewaarschuwd dat haar baby gruwelijk verwend gaat worden!

Nu heeft mijn vriend ook last van euhm... rammelende "onderdelen" (rammelende eierstokken zeggen gaat nu eenmaal niet bij een man) want hij vroeg gisteren of ik toe was aan een kindje en of we dan ook maar binnenkort zouden beginnen..

Zou tof zijn als we nog eventjes samen zwanger zouden zijn :D, ze is nu 20 weken..
quote:SterreMaud schreef op 10 november 2009 @ 18:06:

Ik word ook weer tante (4e x). Natuurlijk ben ik hartstikke blij maar ik vind het ook lastig... Wij zitten nu zelf namelijk middenin een IVF traject en dan kan een zwangere zus waarbij het allemaal heel makkelijk gaat best wel eens zuur zijn....

Dat kan ik me goed voorstellen.

Ik ben ook (meervoudig) tante, al weer heel wat jaartjes, en het is idd leuk. Manlief is verminderd vruchtbaar, dus mogelijk zal ik het ook met mijn neven/neefjes moeten doen. Maar wel erg leuk om ze zo door de jaren heen te zien opgroeien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven